Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Nice, hoeveel seizoenen was je daar voor nodig?

Ik inmiddels aan 3e seizoen bezig en het ziet er naar uit dat ik de doelstelling waar makkelijk ga halen

Thnx!! Ik speel sinds 2004 osm maar serieus pas weer echt sinds 2015. Waren 6 seizoenen voor nodig achtereen volgens Armenie,Australie, India, Litouwen, Azerbedjan, en Honduras.. Litouwen 5.000 punten en Honduras zoals al gepost hierboven waren de 2 beste daarvan en Armenie de slechtste.

Mooi man!! Goed bezig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Netjes (Y) Waarom zoveel aanvallers?

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION];

Di Maria 2 dagen voor het eind van de competitie gekocht. Maar ik vond het wel fijn om 3 wisselspelers te hebben, omdat ik nog wel eens iemand geblesseerd had en degelijke.

Maar over het algemeen wel tevreden met dit resultaat :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor. Ergens in mei. Niet vandaag. Ook niet morgen. Ook niet overmorgen. Maar ergens in mei. :)

Wat is er serieus mis met OSM 3.0? Looking for Silverware en Dutch Soccerman Association de nummer 2 en 4 crew van alle crews op osm worden een museumstuk vanwege osm 3.0...Heel erg jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren

Ik speel normaal 4-3-3 A met City en dit loopt heel goed. Ik zie nu dat United een 5-3-1-1 heeft ingesteld, dé tactiek tegen een 433A. Hoe zou ik gaan spelen?

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat gewoon blijven spelen het beste is, als ik je een tip kan geven is het gewoon een tk inzetten als je die nog hebt. Ik doe momenteel alles op qua geld, tk's en oefenwedstrijden omdat het morgen toch met bosscoins is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon blijven spelen, ik denk niet dat het effectief is om telkens van tactiek te wisselen.

Taktiek wisselen maakt niet zo gek veel uit..In de top past men zich vaak aan op de tegenstander..Eventueel trainingskamp idd wat [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; zegt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk wel dat ik een TK ga instellen. Wat denken jullie van het volgende tegen een 5-3-1-1:

3-4-3

Extreme (héél milde ref van 2) -Play Wide

Strikers Attack Only, Midfielders Push forward and Defenders Stay Back

Man to Man Marking, Offside trap: Yes

Mentality: Attacking

Highspeed passing

Tempo: 85

Ik las op véél fora dat de 5-3-1-1 makkelijk de 4-3-3 verslaat als je thuis speelt. Dus ik ga me sowieso aanpassen. [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens toch, hoe je zo'n leuk spel kan verneuken zeg. Degene die het meest betaalt wint... Je kan spelers met 4 omhoog laten gaan per 8 uur, zolang je maar betaalt... Zelfde met TK en scouten enz, je kan zo veel TK's doen zolang je betaat en 3 scouts tegelijk sturen als je maar geld neerlegt. Lijkt nergens op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites