Kyrill Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Nice, hoeveel seizoenen was je daar voor nodig? Ik inmiddels aan 3e seizoen bezig en het ziet er naar uit dat ik de doelstelling waar makkelijk ga halen Thnx!! Ik speel sinds 2004 osm maar serieus pas weer echt sinds 2015. Waren 6 seizoenen voor nodig achtereen volgens Armenie,Australie, India, Litouwen, Azerbedjan, en Honduras.. Litouwen 5.000 punten en Honduras zoals al gepost hierboven waren de 2 beste daarvan en Armenie de slechtste. Mooi man!! Goed bezig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrImperial Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Netjes (Y) Waarom zoveel aanvallers? [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Di Maria 2 dagen voor het eind van de competitie gekocht. Maar ik vond het wel fijn om 3 wisselspelers te hebben, omdat ik nog wel eens iemand geblesseerd had en degelijke. Maar over het algemeen wel tevreden met dit resultaat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Vanwaar ineens die geruchten dat OSM 3.0 normaal vandaag kwam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Vanwaar ineens die geruchten dat OSM 3.0 normaal vandaag kwam? Nee hoor. Ergens in mei. Niet vandaag. Ook niet morgen. Ook niet overmorgen. Maar ergens in mei. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Nee hoor. Ergens in mei. Niet vandaag. Ook niet morgen. Ook niet overmorgen. Maar ergens in mei. :) Wat is er serieus mis met OSM 3.0? Looking for Silverware en Dutch Soccerman Association de nummer 2 en 4 crew van alle crews op osm worden een museumstuk vanwege osm 3.0...Heel erg jammer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Heren Ik speel normaal 4-3-3 A met City en dit loopt heel goed. Ik zie nu dat United een 5-3-1-1 heeft ingesteld, dé tactiek tegen een 433A. Hoe zou ik gaan spelen? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=11698]Elsjorro1990[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 gewoon blijven spelen, ik denk niet dat het effectief is om telkens van tactiek te wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ik denk ook dat gewoon blijven spelen het beste is, als ik je een tip kan geven is het gewoon een tk inzetten als je die nog hebt. Ik doe momenteel alles op qua geld, tk's en oefenwedstrijden omdat het morgen toch met bosscoins is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 gewoon blijven spelen, ik denk niet dat het effectief is om telkens van tactiek te wisselen. Taktiek wisselen maakt niet zo gek veel uit..In de top past men zich vaak aan op de tegenstander..Eventueel trainingskamp idd wat [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; zegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ik denk wel dat ik een TK ga instellen. Wat denken jullie van het volgende tegen een 5-3-1-1: 3-4-3 Extreme (héél milde ref van 2) -Play Wide Strikers Attack Only, Midfielders Push forward and Defenders Stay Back Man to Man Marking, Offside trap: Yes Mentality: Attacking Highspeed passing Tempo: 85 Ik las op véél fora dat de 5-3-1-1 makkelijk de 4-3-3 verslaat als je thuis speelt. Dus ik ga me sowieso aanpassen. [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Eerst gesloten training en dan tk dan zien ze dat niet, waarschijnlijk wist je dat al. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 ik speel altijd 4-3-3, ongeacht de tegenstander, maar ja. je moet doen waar je, je het beste bij voelt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; Ik doe/deed aan veel grote/sterke competitie's mee maar heb zelden iemand 5-3-1-1 zien spelen.... Dan eerder 5-4-1/6-3-1/4-5-1 Dus zou gewoon 4-3-3 aanhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Uiteindelijk gewoon gegaan voor de 4-3-3 B ipv de A. [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Uiteindelijk gewoon gegaan voor de 4-3-3 B ipv de A. [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; Nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 1-2 gaan winnen op United (zonder TK), opluchting hier :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 De nieuwe versie is er! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 De nieuwe versie is er! Op Firefox kom ik er niet op! En op Microsoft Edge zeggen ze dat ik geschorst ben :r [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Eerste indruk: lijkt nergens op. Alles draait om geld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Eerste indruk: lijkt nergens op. Alles draait om geld... Zodra ik ben ingelogd zegt ie dat ik voor 14 dagen geschorst ben voor illegale transfers.... WTF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Jongens toch, hoe je zo'n leuk spel kan verneuken zeg. Degene die het meest betaalt wint... Je kan spelers met 4 omhoog laten gaan per 8 uur, zolang je maar betaalt... Zelfde met TK en scouten enz, je kan zo veel TK's doen zolang je betaat en 3 scouts tegelijk sturen als je maar geld neerlegt. Lijkt nergens op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Forum ziet er baggerlelijk uit. Ik doe alles qua opstelling op de app dusja en ben nu al 10 minuten aan het inloggen. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Forum ziet er baggerlelijk uit. Ik doe alles qua opstelling op de app dusja en ben nu al 10 minuten aan het inloggen. ;e Ik kan alleen op de app spelen en die is goddank nog geen 3.0..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ja bij mij blijft er zever opkomen zoals 'Fredje een schouderklopje geven' en 'Je Porsche parkeren' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Ja bij mij blijft er zever opkomen zoals 'Fredje een schouderklopje geven' en 'Je Porsche parkeren' Probeer via Microsoft Edge, gaat veel sneller! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten