Roprop Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Klopt hoor, maar die patches zijn er dan eigenlijk altijd alleen om grote bugs er uit te halen en voegen game wise nooit wat toe. Volgen ook over het algemeen vrij snel na het uitbrengen van een 'grote' patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 De DLC heeft ook een release date overigens: 11 Oktober [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Voor die tijd eens kijken of ik The Three Mountains binnen kan slepen, denk ik dan maar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 (bewerkt) Maar ff wat van die TBARW grafische mods en andere fog of war geinstalleerd, stuk fijner zo met dat andere water, doorzichtige political mapmode en witte font :< Khiva en Afghanistan vassals trouwens ;c Zie ook dat ik totaal geen doekoe heb en 18 corruption :r 0 Power Projection komt omdat ik alleen Commonwealth als rival kan kiezen, enige ally die ik heb, geen zin om ze te backstabben ;c 29 augustus 2016 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Hoeveel campaigns heb jij tegelijkertijd lopen? Deze maand heb ik al iets gezien van Scotland, Manchu en nu Ottomans?! Ik ben blij als ik binnen 1 patch 1 game succesvol weet te voltooien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 (bewerkt) Hoeveel campaigns heb jij tegelijkertijd lopen? Deze maand heb ik al iets gezien van Scotland, Manchu en nu Ottomans?! Ik ben blij als ik binnen 1 patch 1 game succesvol weet te voltooien...Scotland en Jianzhou > Manchu > Qing alweer mee gekapt na een paar uurtjes, Ottomans is al van een maandje terug ofzo en ligt nu een beetje stil. Op het moment Holland > Netherlands game. Denk dat als ik echt door knal ik een volledige game in een week doe ofzo 30 augustus 2016 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Een game per week? Dan is het zeker zo'n beetje slapen - eten - eu iv - slapen - eten - eu iv - ...? Anders lukt zoiets me echt niet. Of ik speel gewoon sloom en doe van alles en nog wat tussendoor? Te veel afleiding van alles en nog iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Een game per week? Dan is het zeker zo'n beetje slapen - eten - eu iv - slapen - eten - eu iv - ...? Anders lukt zoiets me echt niet. Of ik speel gewoon sloom en doe van alles en nog wat tussendoor? Te veel afleiding van alles en nog iets. Speel gemiddeld wel een uurtje of 3-4 dagelijks maar heb ook wel dagen gehad dat ik 10 uur speelde :P Speel meestal op snelheid 3 en tijdens oorlogen terug naar 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 augustus 2016 Share Geplaatst 31 augustus 2016 Tijdens oorlogen etc speel ik vaak ook gewoon op 3, maar met heel veel pauzes tussendoor. Sowieso pauzeer ik volgens mij iets te vaak. Ook als ik geen oorlog heb. Volgens mij is dat ook redelijk sporadisch trouwens. De game is eigenlijk gemaakt om continu oorlog te hebben. In vredestijd is er eigenlijk maar weinig te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Nieuwe development diary. Paradox gaat Prussia nog wat meer OP maken :-D Whenever you form Prussia, you will change into a Prussian Monarchy, a government that was describes as an army with a state, not as a state with an army. So what does the Prussian Monarchy give you. Well, first of all, all Prussian Rulers will have a minimum of 3 in MIL. This alone gives you more military monarch power to spend on policies, ideas & technology on average. The government form in itself reduces unrest by 2 and war exhaustion by 0.02 each month, with autonomy reduction based on the rank. The coolest part of this government form is the fact that it is a militarised society. This has a rating of 0-100%, where army tradition and legitimacy increases it, while each province you own decrease it. You can also at any time spend 50 military power to gain 10 militarization. At 100 % militarized society, you gain +10% discipline, 33% cheaper army maintenance and 33% quicker manpower recovery. Prussia with Rights of Man will be a taller state, that can punch far above its weight, and require a bit of a different playing strategie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Damn. Mooie reden om daar in de nieuwe patch eens aan te beginnen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 september 2016 Share Geplaatst 1 september 2016 Nou, nog meer Prussian Space Marines dus :r Ik voel weer een Brandenburg > Prussia > Germany game aankomen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 september 2016 Share Geplaatst 3 september 2016 Zit te denken aan de openingmoves voor Ryukyu: India, Indochina of toch Indonesia? Iemand tips? Ik heb al e.e.a. geprobeerd, maar ben over niets echt tevreden. Iets van 3 no-cb wars in de eerste pak-hem-beet 30-40 jaar is ook niet echt ideaal. Moet dus iets anders bedenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 Iemand die weet hoe ik ervoor zorg dat vassals claims maken? Ze lijken het bij mij gewoon niet te willen. Het gaat om provinces die ze zelf als vital interest zien, ook ik zie ze als vital interest, en de vassal is loyal... Maar claims fabriceren, ho maar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 De laatste paar versies zie ik inderdaad ook alleen claims op mijn rivals van vassals en claims die ze al hadden ten tijde van vassalisation. Ik heb eens gelezen dat het helpt een land als hostile te markeren, maar dat heb ik zelf nog niet getest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Wat jij als hostile selecteren noemt, noem ik vital interest. Je bedoeld toch dat rood maken? In voorgaande versie werkte dat, nu lijkt het niet meer. Wat wel uitmaakt is het rulertype. Military rules fabriceren wel een hoop. Nou ja. Mijn eerste (serieuze) poging met ryukyu is toch mislukt. Ik ben failliet en heb teveel rebels. En mijn vassals zijn disloyal en daar kan ik op dit moment eigenlijk niets aan doen. Independence wordt ook gesupport door meerdere landen. Ik heb een tijdje even vrede in het rijk gehad en dat is juist de slechte economische periode geweest, waarin ik failliet ging. Oorlog levert geld op, vrede kost geld. Volgende keer dus gewoon een stuk meer aanvallen dus, zodat het geld binnen blijf stromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 september 2016 Share Geplaatst 6 september 2016 Klopt, alleen heb ik het over het land als hostile markeren en niet de provinces. ;) Je 'stance' richting andere landen dus. Maar zoals ik al zei heb ik dat niet getest, dus weet ik ook niet of dat werkt, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 Ik zoek een leuke achievement, iemand die mij deze kan voorschotelen inclusief wat tips om de achievement te volbrengen? Eender welke, heb er nog amper :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 Ik zoek een leuke achievement, iemand die mij deze kan voorschotelen inclusief wat tips om de achievement te volbrengen? Eender welke, heb er nog amper :) Ik vond de Achievement om Japan te verenigen als Daimyo wel erg leuk, vooral omdat het eigenlijk een compleet andere manier van spelen is. Sweden is not OP is ook leuk omdat je veel uitdaging in de regio hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 8 september 2016 Share Geplaatst 8 september 2016 Ik zoek een leuke achievement, iemand die mij deze kan voorschotelen inclusief wat tips om de achievement te volbrengen? Eender welke, heb er nog amper :) Kun je misschien even kort wat over je ervaring zeggen. Dan kan ik iets verzinnen wat daar een beetje op aansluit. Wel een uitdaging, niet te moeilijk. Ik verwacht dat ik niet met one faith aan moet komen zetten bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 [quote name='MisterX'] Kun je misschien even kort wat over je ervaring zeggen. Dan kan ik iets verzinnen wat daar een beetje op aansluit. Wel een uitdaging, niet te moeilijk. Ik verwacht dat ik niet met one faith aan moet komen zetten bijvoorbeeld. [/QUOTE] Ik heb met Castile een heel goede game gehad, Aragon opgeslorpt evenals Portugal en dan was ik gaan koloniseren in Zuid-Amerika. Met Florence heb ik die Italië achievement gehaald, toch wel een groot gebied gehad uiteindelijk. Verder nog niet veel leuke en lange games. Was wel bezig met Hungary, maar uiteindelijk door wat slecht managen werd Poland zo sterk dat ik hen niet meer kon tegenhouden. Dat is zowat mijn ervaring. Ik speel tot nu nog met de 1.15.1 versie. Had die even terug gezet voor een game, misschien moet ik maar eens de huidige versie nemen voor de nieuwe game. Naar die eerste achievement zal ik sowieso eens kijken @PJHoutman; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Na afronding studie nu weer meer tijd om dit prachtige spel te spelen, meteen de missende DLC's gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 september 2016 Share Geplaatst 9 september 2016 Sweden is wel een leuk land voor niet al te lastige achievements, zoals diegene van PJ. Er is er dacht ik nog een met sweden. Iets met de League War. Heb je daar al ervaring mee? Zo nee, leuk om deze dan eens te proberen. Je zou dan ook meteen voor Emperor in New clothes kunnen gaan. Als je het een beetje slim aanpakt, kun je na de leagues dan Emperor worden. Of misschien moet je eens in de hre kijken, welke achievements daar allemaal mogelijk zijn. Brandenburg -> prussia is dan misschien leuk idee. Met prussia zijn paar achievements te verdienen, dacht ik. Maar als ik het zo hoor, zou ik tot na de volgrndr Patch wachten voor deze game. Dit zijn denk ik wel achievements die jij leuk zal vinden, denk ik. En die te doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Sodeju, ben nu bezig met Zwitserland. Alleen die nieuwe toevoegingen zijn verdomd lastig. Moeilijker om fabricate claim te doen, en vooral die favors... Even wennen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 september 2016 Share Geplaatst 11 september 2016 Sodeju, ben nu bezig met Zwitserland. Alleen die nieuwe toevoegingen zijn verdomd lastig. Moeilijker om fabricate claim te doen, en vooral die favors... Even wennen hoor Dingen werken nu anders ja. Favors is volgens mij Common Sense, dus alweer een redelijke tijd. Vooral een mechanisme dat er voor zorgt dat je de AI niet steeds het werk voor jou kan laten doen. Fabricate claim gaat nu ook anders ja. Je bouwt een spynetwork op en vanuit daar kun je bepaalde acties kopen, o.a. claims. Ik heb wel het idee dat het opbouwen van een spy network dat groot genoeg is voor een claim ongeveer even lang duurt als in het oude systeem. Daar zit volgens mij geen groot verschil. Dus denk niet dat het nu echt lastiger is geworden. Anders is een beter woord, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten