Reinoud Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Voor het eerst met Engeland bezig. Bevalt vooralsnog goed. Op het vaste continent vier provincies gepakt. Heb goede hoop dat ik met ally Oostenrijk de Fransen kan verslaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Is het sinds de nieuwe patch nog mogelijk om je local trade value te verhogen? Zie enkel gebouwen voor trade power. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 ga deze game binnenkort ook nog es uithalen, je mag me altijd toevoegen op steam. Mijn stema ID is vahnstad. Enkel FM, en zulke strategiegames die ik speel :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Iemand die multiplayer wilt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik niet meer. ;c Wat gebeurde er toen? [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Of ze verklaarde oorlog aan de ottomans die geen manpower had . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ja ik bedoel ook gewoon met twee man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Binnen twee uur tijd had heel MU aan elkaar de oorlog verklaard en was het voorbij. Daarna heb ik nog een game gehad met [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; en [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; in India/Zuid-Oost Azië. Hebben we zakelijk met z'n drieën het gebied opgedeeld. Of ze verklaarde oorlog aan de ottomans die geen manpower had . Kwam omdat jij de ottomanen was. Weet nog wel dat ik met Oostenrijk en Jelle(?) met Rusland jou heel makkelijk tot overgave dwongen met een staaltje bluf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ooooh, dat kan ik nog wel herinneren. Was een erge bluf richting ottomanen waarin jij eigenlijk met het slim stationeren van je troepen ons helemaal had kunnen kapot maken. (Hoever is Constantinople voor ons beide :cab:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 Wil trouwens best wel een keertje een soort multiplayer/co-op hoor. Alleen heb er denk ik voorlopig geen tijd voor. Idem hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Ook maar weer eens begonnen, in de hoop toch die Sweden is not Overpowered achievement eens te halen. Ben nu in 1476, en heb de helft van de benodigde provincies al. Heb de hele Livonian Order aan weten te pakken en Kopenhagen en de Baltische Eilanden veroverd op Denemarken. Probleem is dat Polen een soort blitzkrieg op de Teutonic Order was gestart, dus zal die provincies van Polen moeten afpakken. Andere optie is Polen de Teutonic Order laten releasen en het dan diplo-annexen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Iemand die weet hoe lang 1.12 de meest recente patch blijft? Ik heb zo het idee dat 1.13 er binnenkort aan zit te komen. Als 1.13 binnenkort komt, wacht ik nog even met een nieuwe game (nieuwe patch betekent bij mij eigenlijk altijd nieuwe game). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Iemand die weet hoe lang 1.12 de meest recente patch blijft? Ik heb zo het idee dat 1.13 er binnenkort aan zit te komen. Als 1.13 binnenkort komt, wacht ik nog even met een nieuwe game (nieuwe patch betekent bij mij eigenlijk altijd nieuwe game). Hoop dat ie snel komt, want ik heb last van een bug waardoor je game plots geen ironman is ;c Op 't forum zeiden ze iig dat ze bijna uit de beta zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Oke, dan ga ik maar even PCM spelen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Oke, dan ga ik maar even PCM spelen, denk ik. De patch zou deze week nog komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ik was uiteindelijk toch een game gestart, dus van mij mag de update toch wel even wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ik was uiteindelijk toch een game gestart, dus van mij mag de update toch wel even wachten. De update zou vandaag komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Oh, nou ja, ik verwacht dat ik een game met de beta van 1.13 wel om kan zetten naar een game met 1.13 zonder enig probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Als t goed is wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Zo te zien lijkt alles te werken. Hopelijk kom ik niet uiteindelijk toch voor verrassingen te staan. Al heb ik nu wel een lonkende civil war, maar dat komt niet door de update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 En dan ga je opeens bijna alle gevechten verliezen, ondanks een voordeel in discipline, morale en tactics en een groter leger. Lang leve de horde units. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Jij valt de hordes aan op eigen terrein en dan ook op plains? Ja dat is vragen om problemen ;) Helemaal als ze veel cavalerie hebben en een goede shock generaal. Dan is het een bloedbad. Zo heb ik overigens zelf met de Golden Horde Oostenrijk afgeslacht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Het was op eigen terrein, in de plain. Tegenstander was muscovy, geen horde. Denk dat alleen qara nog wat als horde bestaat. De rest is niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ben jij dan Horde? Anders snap ik je horde toevoeging niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ja en rond 1650 ofzo. Niet reformed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten