Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Europa Universalis IV

Tomasson

Aanbevolen berichten

Binnen twee uur tijd had heel MU aan elkaar de oorlog verklaard en was het voorbij.

Daarna heb ik nog een game gehad met [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; en [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; in India/Zuid-Oost Azië. Hebben we zakelijk met z'n drieën het gebied opgedeeld.

Of ze verklaarde oorlog aan de ottomans die geen manpower had .

Kwam omdat jij de ottomanen was. Weet nog wel dat ik met Oostenrijk en Jelle(?) met Rusland jou heel makkelijk tot overgave dwongen met een staaltje bluf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar weer eens begonnen, in de hoop toch die Sweden is not Overpowered achievement eens te halen. Ben nu in 1476, en heb de helft van de benodigde provincies al. Heb de hele Livonian Order aan weten te pakken en Kopenhagen en de Baltische Eilanden veroverd op Denemarken. Probleem is dat Polen een soort blitzkrieg op de Teutonic Order was gestart, dus zal die provincies van Polen moeten afpakken. Andere optie is Polen de Teutonic Order laten releasen en het dan diplo-annexen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die weet hoe lang 1.12 de meest recente patch blijft? Ik heb zo het idee dat 1.13 er binnenkort aan zit te komen.

Als 1.13 binnenkort komt, wacht ik nog even met een nieuwe game (nieuwe patch betekent bij mij eigenlijk altijd nieuwe game).

Hoop dat ie snel komt, want ik heb last van een bug waardoor je game plots geen ironman is ;c Op 't forum zeiden ze iig dat ze bijna uit de beta zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites