Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..? #22

Richarð.

Aanbevolen berichten

Sufjan Stevens, Courtney Barnett, Palma Violets, Warm Soda, Will Butler, Viet Cong, Afterpartees, The Miseries, Django Django, Belle & Sebastian, Drenge, Föllakzoid, METZ, Mourn, Purity Ring, Surfer Blood, The Black Marble Selection, The Decemberists, The Districts, The Tallest Man on Earth en Villagers. En dan wacht ik nog op de nieuwe van Cayucas, Gengahr, Jaakko Eino Kalevi, Jamie XX, Muse, Omar Souleyman, Tame Impala, Nigth Beds, DIIV en The Vaccines. Maar dat zal [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; wel allemaal niks vinden...

Django Django - Born Under Saturn [Album]

Tame Impala is nog niet uit he, dat wordt album ban het jaar vriend. Django Django is ook goed en Courtney Barnett was ook cool, voor de rest een boel dingen niet geluisterd en wat ik wel heb geluisterd vond ik niet zo. Will Butler bijvoorbeeld was een hele slordige plaat, Sufjan Stevens vond ik erg eentonig, Viet Cong klonk als een incomplete versie van This Heat en The Decemberists zijn ook hun creativiteit kwijtgeraakt helaas.

ZJT9kRC6vwY

:<:<:<:<

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kamasi_mike_park_sq-45a7f281fefdd8d1fde9560446e50346f78ffaff-s300-c85.jpg

Kamasi Washington, saxofonist op platen van oa FlyLo en Kendrick, met een drie uur durend modern jazz album, 10-piece jazz band, 32-piece orkest, 20 man tellend koor, dis gun be good.

Naam: The Epic.

Begint prima hoor, ik hoor een beetje Pharoah Sanders

Morgen door naar disc 2, drie uur in één zit is me toch wat te gortig

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites