Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..? #22

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Black Milk - Tronic [Album]

Meestal als [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; hiphop hypet vind ik het ook vet, zo ook deze keer. Ben spontaan benieuwd naar het nieuwe album ook :<

Opperheld. _O_ Black Milk begint zo langzamerhand misschien wel mijn favoriete artiest te worden. Nieuwe album zal je ook zeker bevallen, sound lijkt veel op Tronic. Album of the Year die na Tronic kwam is wat meer Hardcore Hip-Hop, dus minder onderscheidend, No Poison No Paradise van vorig jaar is meer jazzy.

Kwam er laatst ook verdomme 2 weken te laat achter dat hij in Nederland was. Maar volgende keer ben ik er sowieso, al moet ik alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YouTube]QFPKpMPQatU[/YouTube]

Hansje is momenteel in de ban van all-female (punk)bands.

XY2YLaJ6Uz0

(d)

Zelf ben ik overigens niet van Punk, des te meer wel van alles wat eruit is ontstaan, Post-Punk, New Wave, Hardcore Punk, Post-Hardcore, Emo, Midwest Emo, Sludge Metal, heerlijk. _O_

zelf deze:

5370989.jpg

Misschien nog wel beter dan Lobi da Basi en Piñata. Weet het gewoon niet meer. :P

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites