Tomas. Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Met 20 nummers mogen we toch heel blij zijn in een vakantieperiode! [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2014 Welkom allemaal, bij de negende editie van het MU Worldvisionsongfestival! Inschrijvingen gesloten: Vanaf nu zijn de inschrijvingen officieel gesloten. 19 landen hebben zich ditmaal ingeschreven. Al deze landen, afkomstig vanuit alle hoeken van de wereld, hebben een act opgestuurd dat zij hopen dat in Indonesië, als opvolger van Denemarken, met de hoofdprijs aan de haal gaat. Veel succes allemaal! Stemmen: Nu de inschrijvingen zijn gestopt is het aan jullie om een top 10 (liefst 12 of meer ivm mogelijke diskwalificaties) van de beste nummers op te stellen en per PM naar mij toe te sturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Ik zal vervolgens alle stemmen bij elkaar op tellen en op alfabetische volgorde de stemmen van alle landen bekendmaken. Het land met de meeste punten op het eind wint het MU Worldvisionsongfestival! Als beloning mag de gene die dit nummer heeft opgestuurd als eerste een nieuw nummer uitkiezen voor de volgende editie en zal dit ook het nieuwe organiserende land zijn. Belangrijk: * Insturen gaat via de PM * Vermeldt duidelijk het aantal toegekende punten bij het land. * Zet voor het gemak even de naam van je land in de titel van je PM * Wellicht overbodig om te vermelden, maar stemmen op je eigen inzending is uiteraard niet toegestaan. Deadline: Iedereen heeft tot maandag 2 september, 23:59 om een top 10 op stellen en deze per PM naar mij op te sturen. [spoiler=Inzendingen] Art vs. Science - Hollywood Platina32 [video=youtube_share;XGw9VCkIr3M] Seu Jorge - Tive Razão The Kerfts [video=youtube_share;XwT2iiKeg1g]http://youtu.be/XwT2iiKeg1g Kalle Mattson - Darkness bas2204 [video=youtube_share;OL8wjnkydZk] Nephew - 007 Is Also Gonna Die Zeus [video=youtube_share;OY9eTihrKM0] Michael Schulte - Thoughts Tomas. [video=youtube_share;nob-MyqyVmQ] Royal Blood - Little Monster Erwin. [video=youtube_share;ere2Mstl8ww] Getter Jaani en Maia Vahtramäe - Meelelahutajad koperij [video=youtube_share;5xNIJfxH9aA] Andra And The Backbone - Sempurna Chimpa [video=youtube_share;jStNaVCW838] TĀLĀ - The Duchess Richarð. [video=youtube_share;Tyqs4gvPSmQ] Annalisa - Alice e il blu himan [video=youtube_share;UEgwLD5OYAw] Nisennenmondai - B2 Zeus [video=youtube_share;UFF2bL2obMI] Carnival Youth - Never Have Enough Viva La Vida [video=youtube_share;A4ePCWZbEYo]http://youtu.be/A4ePCWZbEYo Bassekou Kouyate & Ngoni ba - Jama Ko Chiemel https://www.youtube.com/watch?v=t2vQAmySTfw The Opposites - Slapeloze Nachten jeroenkingma [video=youtube_share;mnlam8eJw1E]http://youtu.be/mnlam8eJw1E Cazadores - American Lights QuaLyon [video=youtube_share;Ll7CK2qTXQE]http://youtu.be/Ll7CK2qTXQE //orangenoise - Chaser Yves [video=youtube_share;Fo8_Jo1z4m0]http://youtu.be/Fo8_Jo1z4m0 Marlon Roudette - When The Beats Drops Out Tomas. [video=youtube_share;BLRgaU9uUnA]http://youtu.be/BLRgaU9uUnA Twin Forks - Cross My Mind Lars990 https://www.youtube.com/watch?v=ibtmDGykLLg Los Campesinos! - Avocado, Baby King XVI [video=youtube_share;4-M_m1I1uKU]http://youtu.be/4-M_m1I1uKU [spoiler=Mentions] [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=24480]jeroenkingma[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=26516]Lars990[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Dat Letse carnavalsnummer is trouwens wel weer typisch Lets, die hebben alleen maar dat soort muziek :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Zieoz, ingeleverd, hoef ik niet meer aan te denken :D Voor mij sprongen er twee nummers gigantisch uit de eenheidsworst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2014 Aantal top-tien noteringen van alle deelnemende landen [spoiler=Mentions] [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; [MENTION=24480]jeroenkingma[/MENTION]; [MENTION=18323]koperij[/MENTION]; [MENTION=26516]Lars990[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=17851]QuaLyon[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Onze tegenvoeters doen dat niet slecht, zeg ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Dat Nederland nog nooit top 10 heeft gehaald haha. En nu alweer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Zieoz, ingeleverd, hoef ik niet meer aan te denken :D Voor mij sprongen er twee nummers gigantisch uit de eenheidsworst. Helemaal mee eens. Ben benieuwd of wij dan ook op 1 lijn zitten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Helemaal mee eens. Ben benieuwd of wij dan ook op 1 lijn zitten... Afgaande op jouw en mijn nummerkeuze : not even close ! :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Shit... Niet gezien.. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Afgaande op jouw en mijn nummerkeuze : not even close ! :-D Toen ik na mijn post je nummer op ging zoeken, dacht ik dat ook ;) Maar wie weet dat we dezelfde nummer 1 hebben.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroenkingma Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Dat Nederland nog nooit top 10 heeft gehaald haha. En nu alweer niet. Hoezo weet je dat al man? doe voor het eerst mee dus ja ga er niet om janken als ik geen punten haal is maar een spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Hoezo weet je dat al man? doe voor het eerst mee dus ja ga er niet om janken als ik geen punten haal is maar een spel Wow chill out, het was geen aanval. Over het algemeen krijgen bekende acts/nummers minder punten en gezien de smaak van de meeste deelnemers zie ik the opposites ook niet hoog scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroenkingma Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wow chill out, het was geen aanval. Over het algemeen krijgen bekende acts/nummers minder punten en gezien de smaak van de meeste deelnemers zie ik the opposites ook niet hoog scoren. Oke, dat mag jij vinden. Ik vind andere nummers minder waarvan ik direct dacht die krijgen geen punten(noem geen voorbeelden) dus ja iedereen zijn eigen smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Hoop dat me rare nummer in de smaak valt is een keer wat anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Zo, ook mijn lijstje ingeleverd. Twee nummers hebben me positief verrast en daaronder zat ook nog wel wat aardige dingen, leuke editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Dat Letse carnavalsnummer is trouwens wel weer typisch Lets, die hebben alleen maar dat soort muziek :P Van jou krijg ik dus nul punten hoor ik al hahaha :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Van jou krijg ik dus nul punten hoor ik al hahaha :P Ik zeg alleen dat het typisch Lets is. Al die songfestivalliedjes uit Letland zijn precies zo :) Eigenlijk nog veel erger XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 HAd dit keer niet echt een nummer van wat ik dacht woo maar er zitten zeker 2 grote kanshebbers bij, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Van jou krijg ik dus nul punten hoor ik al hahaha :P Ik vond 'm best leuk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Het is positieve muziek. Ik hou van muziek met emotie ;) En tsja, blijheid is een emotie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Tomas. heeft zowel Duitsland als St. Vincent ingestuurd? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 augustus 2014 Share Geplaatst 25 augustus 2014 Tomas. heeft zowel Duitsland als St. Vincent ingestuurd? :P Je wist het waarschijnlijk nog niet maar [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; heeft deze editie een nieuw spelelement toegevoegd. Dit houdt in dat je elkaars nummer kan overnemen. 'Song stealing' wordt het ook wel genoemd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2014 Je wist het waarschijnlijk nog niet maar [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; heeft deze editie een nieuw spelelement toegevoegd. Dit houdt in dat je elkaars nummer kan overnemen. 'Song stealing' wordt het ook wel genoemd :cab: Wat hij zegt ;c Foutje hersteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ik kom morgen terug van vakantie, dus ik zal zsm dan even tijd proberen te maken om in te leveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten