RanDMC Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ziyech in de punt van de aanval, ja? Is dat nieuw? Ja in de voorbereiding ook wat mee geëxperimenteerd, dan wel in de vrije rol. Mochten we zo de gehele competitie aantreden, dan denk ik dat de mensen die zeiden dat we in het rechter rijtje zouden belanden, best wel eens hun gelijk kunnen halen. ;c Maarja Corona is een klasbak en als die Olaitan half zo goed is als Tedje beweert is dat ook gewoon een goede spits voor de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Hoe is het bij Twente met de breedte van de selectie gesteld? Als bijvoorbeeld een Ziyech of Corona geblesseerd raakt, kan dat dan punten kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Dat zou wel een aderlating zijn ja, zelfde als met Gutierrez eigenlijk. Hopelijk is die jongen nu volledig fit en blijft hem verdere pech bespaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) Hoe is het bij Twente met de breedte van de selectie gesteld? Als bijvoorbeeld een Ziyech of Corona geblesseerd raakt, kan dat dan punten kosten? Sowieso. Zal even een overzichtje van de selectie maken enzo. Doelman Nick Marsman, Sonny Stevens, Joel Drommel Marsman zal wel eerste doelman blijven tot Stevens weer fit is (eind dit kalenderjaar waarschijnlijk), al klopt Drommel op de deur, schijnt een groot talent te zijn. Hoop het, want die andere twee ben ik nog niet heel erg van overtuigd. Verdediging Hidde Ter Avest (RV), Jeroen van der Lely (RV), Bruno Uvini (CV), Joachim Andersen (CV), Peet Bijen (CV), Georgios Katsikas (CV), Robert Schilder (LV) De basis staat wel goed denk ik, alleen in de breedte is het echt dramatisch gesteld hier. Van der Lely weet niemand van hoe goed hij is, ter Avest is nog maar 18 en dan heb je Schilder nog als back, dat was het wel zo'n beetje. Er schijnt een Turkse jongen te zijn bijgekomen die op rechtsback kan spelen, enkel sluit hij aan bij Jong FCT én is het oorspronkelijk een middenvelder. Het is dus wachten op de verkopen van Mokhtar, Ebecilio en wellicht een Mokotjo ofzo. Middenveld Renato Tapia (C(V)M, CV), Felipe Gutierrez (C(V)M), CAM), Kamohelo Mokotjo (C(V)M), Hakim Ziyech (CAM, L/R A), Kyle Ebecilio (CM), Jelle van der Heyden (CM), Eghan Shadrach (CAM) Veruit je sterkste linie. Hölscher kan mogelijk ook nog op het middenveld, maar daar zal hij niet komen te staan lijkt me. Ebecilio willen ze dus sowieso slijten, verder wordt het dringen hier. Ziyech is wel de grootste naam hier en daar wordt dit seizoen ook het meest van verwacht. Aanval Jesus Corona (R/L A, SP), Youness Mokhtar (R/L A), Torgeir Børven (SP), Michael Olaitan (SP), Thomas Agyepong (R/L A), Jerson Cabral (R/L A), Jari Oosterwijk (SP), Tim Hölscher (R/L A, CAM) Corona is een topper voor de Eredivisie. Olaitan en Agyepong schijnen grote talenten te zijn, maar dat moet nog blijken. Cabral, Mokhtar en Børven zitten niet op het gewenste niveau, maar ja ze zijn er toch dus kan je ze net zo goed gebruiken. :cab: Oosterwijk knalde er vorig seizoen in de JL aardig wat in bij Jong FCT, maar gezien de voorbereiding betwijfel ik of hij z'n kansen krijgt. Een of andere Iddrisu van VFL Wolfsburg is schijnbaar aangetrokken, maar sluit in dat geval vooralsnog aan bij Jong FCT. Denk dat, ook door het luxeprobleem op het middenveld, Ziyech mogelijk één van de buitenspelers wordt. Opstelling Marsman Ter Avest - Uvini - Katsikas - Schilder Mokotjo Tapia - Gutierrez Corona - Olaitan - Ziyech Ik gok dat het over het algemeen zoiets gaat worden, ook afhankelijk van hoe goed bijvoorbeeld zo'n Agyepong is. Sterkhouders hoeven niet meer verkocht te worden en het schijnt ook wel een bevriend kliekje te zijn dus ik heb goede hoop dat ze allemaal blijven. Mogelijk dat Corona samen met Olaitan in de spits gaat spelen en Ziyech in een vrije rol daarachter, dan heb je wel de sterkst mogelijke opstelling. Stevens/Drommel Van der Lely - Bijen - Andersen - X VD Heyden Ebecilio - Eghan Hölscher/Agyepong - Børven/Oosterwijk - Mokhtar/Cabral [/Quote] Spreekt voor zich. Ebecilio, Mokhtar en Cabral zijn mogelijke transferkandidaten, de geel gekleurde spelers zijn langdurig geblesseerd. Mogelijke transfers Spelers in het rood wil Twente volgens mij graag van af, spelers in het oranje behoren tot spelers die mogelijk vertrekken indien clubs echt aan de bel gaan trekken. Youness Mokhtar: stond in de belangstelling van Bursaspor, leek bijna rond te zijn maar ze gingen alsnog voor een andere speler. Volgens mij willen ze hem graag slijten, dus daar ben ik blij om. Hopelijk lukt dat nog. Kyle Ebecilio: Sloaptablet numero uno. Kan zeker voetballen, maar heeft volgens mij niet de juiste mentaliteit. Ook erg veel onzichtbaar in wedstrijden, en dan niet op de positieve manier. Verder niks tegen deze jongen, maar voor alle partijen is het beter als hij verkocht wordt. Jerson Cabral: Deze was ik nog even vergeten. Heeft in de voorbereiding meermaals de voorkeur gekregen boven Mokhtar, maar het lijkt me toch wel dat deze jongen direct mag, zolang hij maar van het loonstrookje verdwijnt. Kamohelo Mokotjo: Was bijna rond met de club van Dijkhuizen, maar kon geen werkvergunning krijgen. Van mij hoeftie niet weg, maar gezien de luxe op het middenveld zou ik er niet om rouwen. Zie liever Tapia-Guti-Ziyech :< Hakim Ziyech: er gaan/gingen geruchten dat Wolfsburg belangstelling heeft/had. Deze zijn naar de prullenbak verwezen, maar als er echt een grote club met een zak geld komt is hij weg. Wil zelf overigens niet zozeer weg, afhankelijk ook van wat er met de rest van de selectie gebeurt. Jesus Corona: Nog geen interesse voor hem, maar een Ruiz-scenario zit er altijd in met een speler als dit. Ik voorzie voor dit seizoen overigens geen problemen voor de competitie. Indien er nog wat bijkomt voor de breedte, kan het best een leuk seizoen worden. Ik kijk pas op tegen het seizoen hierna. Dan is het zowat wel zeker dat jongens als Corona, Gutierrez, Tapia, Ziyech en mogelijk Mokotjo vertrekken. Uvini, Katsikas en Olaitan zijn gehuurd met optie tot koop, maar hoe zijn gaan bevallen is ook nog maar afwachten. 11 augustus 2015 bewerkt door RanDMC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Mooie samenvatting [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Twente gaat vooralsnog doelloos het jaar in. Er lijkt mij wel wat mogelijk maar in feite zijn het nu overbruggingsjaren de komende tijd om financieel weer gezond te worden. Top 5 is mooi maar niet echt het hoofddoel geloof ik. Toch lijkt het mij dat er veel dynamiek in zit en de Eredevisie stelt niks voor eigenlijk. Er zijn meer clubs die een jasje hebben uitgedaan. Twente kan zomaar de verrassing worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Mooie samenvatting [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Twente gaat vooralsnog doelloos het jaar in. Er lijkt mij wel wat mogelijk maar in feite zijn het nu overbruggingsjaren de komende tijd om financieel weer gezond te worden. Top 5 is mooi maar niet echt het hoofddoel geloof ik. Toch lijkt het mij dat er veel dynamiek in zit en de Eredevisie stelt niks voor eigenlijk. Er zijn meer clubs die een jasje hebben uitgedaan. Twente kan zomaar de verrassing worden De voorgaande 3 jaar waren volgens Munsterman al overbruggingsjaren, maar goed. ;c Er is niet echt een doel gesteld voor dit seizoen nee, wat voor de spelers wel fijn is denk ik. Ik bedoel, je mist natuurlijk wel iets waar je naartoe werkt, maar je kan het eigenlijk niet verprutsen. Tenzij je daadwerkelijk een lagere notering scoort dan vorig seizoen, maar als dat gepaard gaat met leuker spel is men al snel tevreden gok ik. Ben wel benieuwd naar het verloop van de begin van de competitie en daarbij de reacties op Schreuder. Ben wat hem betreft wel flink afgekoeld, volgens mij ziet hij goed in wat hij fout deed en hopelijk heeft hij er een hoop van geleerd. Bovendien een oude bekende assistent die naast hem op de bank plaatst neemt, die ook zeker inspraak heeft binnen het eerste elftal. Maar mocht Schreuder weer zo'n boutseizoen draaien, dan zal ie toch echt wel op moeten zouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Bedankt voor het overzicht [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Dus Twente moet nu eerst verkopen voordat er verdere versterkingen zullen komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Bedankt voor het overzicht [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Dus Twente moet nu eerst verkopen voordat er verdere versterkingen zullen komen? Yes, een back staat nog op het lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Bedankt voor het overzicht [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Dus Twente moet nu eerst verkopen voordat er verdere versterkingen kunnen komen? Even gecorrigeerd ;) Maar juist. Momenteel kan er niks gespendeerd worden, en zelfs bij eventuele verkopen kan lang niet het gehele geïncasseerde bedrag worden gebruikt voor aankopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 [*]Hakim Ziyech: er gaan/gingen geruchten dat Wolfsburg belangstelling heeft/had. Deze zijn naar de prullenbak verwezen, maar als er echt een grote club met een zak geld komt is hij weg. Wil zelf overigens niet zozeer weg, afhankelijk ook van wat er met de rest van de selectie gebeurt. Wanneer Perišić naar Inter vertrekt (kans is zeker aanwezig) gaat Wolfsburg voor Ziyech, aldus BILD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Wanneer Perišić naar Inter vertrekt (kans is zeker aanwezig) gaat Wolfsburg voor Ziyech, aldus BILD. Schijnt te duur te zijn voor Inter, alhoewel ik die kans groter acht nu Shaqiri vertrokken is. Maar hoop het niet, en anders kunnen ze erg flink in de buidel gaan tasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Doelman is toch wel een zwakke schakel bij dit FC Twente. Daarentegen is het middenveld en de voorhoede gewoon erg sterk en subtop-Eredivisie waardig. Ben vooral benieuwd naar de 2 nieuwe centrale verdedigers, wat is jullie eerste indruk daarover? Mocht er iemand wegvallen in de verdediging ben je daar wel heel kwetsbaar met een enorm jonge rechtsback en een middenvelder op linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Doelman is toch wel een zwakke schakel bij dit FC Twente. Daarentegen is het middenveld en de voorhoede gewoon erg sterk en subtop-Eredivisie waardig. Ben vooral benieuwd naar de 2 nieuwe centrale verdedigers, wat is jullie eerste indruk daarover? Mocht er iemand wegvallen in de verdediging ben je daar wel heel kwetsbaar met een enorm jonge rechtsback en een middenvelder op linksback. De doelmannen zijn topclub onwaardig, alleen is Twente geen topclub en de verwachtingen zijn een hoop bijgesteld dus voor dit niveau zijn de keepers wel ok. Al hoop ik echt dat die Drommel zo talentvol is als dat ze beweren. Voorhoede is, zoals ik hem opstelde, zeker wel goed ja, maar in de breedte is het wel gewoon erg matig. Verdediging is afwachten idd, die Katsikas is me positief opgevallen in een paar oefenpotten, Uvini heeft slechts 2 potten meegedaan en dat ging hem niet al te best af volgens mij. Afwachten dus. Maar Joachim Andersen kan hem mogelijk wel vervangen, dat vind ik ook wel een goeie, ondanks zijn leeftijd. Verder gooien ze het op ter Avest als eerste rechtsback, ook riskant aangezien die jongen dat én eigenlijk niet is, én ook nog maar erg jong is. Evenals dat Schilder natuurlijk geen natuurlijke back is, maar die speelt er al jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Schijnen 5 Premier League clubs achter Ebecilio te zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 http://www.twentefans.nl/nieuws/17533/-vijf-premier-league-clubs-in-de-markt-voor-fc-twente-middenvelder-.html :dance::banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 5 Premier League clubs zitten achter hem aan, maar hij behoort niet tot de beste mannen op het middenveld bij Twente? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 5 Premier League clubs zitten achter hem aan, maar hij behoort niet tot de beste mannen op het middenveld bij Twente? Moet je nagaan hoe goed de rest is. :huhu: Nee, ik vind dit zeker niet een van de beste hier. Gutierrez, Tapia en Ziyech zijn (in potentie) sowieso beter, al schat ik Ebecilio daar dicht tegenaan zit. Maar hij laat het gewoon niet zien, waar dat precies aan ligt durf ik niet te zeggen. Ook wel een stukje mentaliteit gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Wat voor opstelling verwacht jij vanavond? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; 4-4-2 met Ziyech en Eghan voorin of toch een 4-3-3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Wat voor opstelling verwacht jij vanavond? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; 4-4-2 met Ziyech en Eghan voorin of toch een 4-3-3? Marsman Ter Avest-Uvini-Katsikas-Schilder Mokotjo Tapia-Gutierrez Ziyech Eghan-Holscher of iemand anders De voorste 2 dus matig vanavond, ofja geen spelers die je in deze opstelling op die posities wil zien. Denk eerlijk gezegd ook niet dat we winnen, vind dat Groningen wel een puike ploeg hebben. Vooral Rusnak en Tibbling zijn baas. Voordeel vanavond voor ons is wel dat we behendige spelers voorin hebben met redelijk wat snelheid, dus wellicht dat we daar het centrale duo daarmee kunnen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Marsman Ter Avest-Uvini-Katsikas-Schilder Mokotjo Tapia-Gutierrez Ziyech Eghan-Holscher of iemand anders De voorste 2 dus matig vanavond, ofja geen spelers die je in deze opstelling op die posities wil zien. Denk eerlijk gezegd ook niet dat we winnen, vind dat Groningen wel een puike ploeg hebben. Vooral Rusnak en Tibbling zijn baas. Voordeel vanavond voor ons is wel dat we behendige spelers voorin hebben met redelijk wat snelheid, dus wellicht dat we daar het centrale duo daarmee kunnen pakken. Aha, thanks! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 12-08-2015 In de nieuwe online rubriek VESTE PROAT bespreken het bestuur en management actuele zaken rondom de club. In de tweede VESTE PROAT een aantal ontwikkelingen op voetbalgebied. Ted van Leeuwen, die met ingang van 1 juni werkzaam is bij FC Twente, geeft tekst en uitleg. Mij is in de eerste maanden geregeld de vraag gesteld wat het verschil is tussen FC Twente en andere clubs waar ik gewerkt heb. Het gras aan de andere kant van de heuvel is niet groener. Waarheen je ook gaat, je neemt altijd jezelf mee. Het allereerste gevoel dat ik bij FC Twente kreeg, was dat van ondergedompeld worden in een warm bad. Zowel intern als extern heeft men mij het gevoel gegeven van harte welkom te zijn. In principe werken clubs aan dezelfde dingen, het onderscheid wordt gemaakt door de mensen met wie je werkt en hun kwaliteiten. Waar je ook werkt, de dagelijkse gang van zaken draagt overal een aantal herkenbare elementen en een aantal nieuwe, die je generaliserend clubcultuur zou kunnen noemen. Aan de cultuur van een land, streek of club moet je niet rommelen. Als de sfeer in kleedkamer goed is, heb je een hele stap gezet Wel kun je proberen wat accenten aan te brengen. Het uitgangspunt is namelijk overal op de wereld hetzelfde: het hebben van de beste spelers voor het geld dat er beschikbaar is. Dat is de onderscheidende factor in voetbal: het hebben van de beste spelers, zo plat als het ook klinkt. Daarbij moet je wel rekening houden met de balans van het elftal. Spelers moeten elkaars goede kwaliteiten versterken en de mindere aspecten compenseren. Het construeren van een elftal is een delicaat proces, dat doorgaans tijd vergt. Je werkt namelijk niet met machines, maar met mensen. Alles en iedereen heeft effect op elkaar. Er zijn vele factoren die invloed kunnen hebben op het proces. Zowel van binnen als van buiten. Maar als de atmosfeer in de kleedkamer goed is, heb je al een hele stap gezet. Als er hiërarchie en dus acceptatie is, is het mogelijk om een elftal te bouwen dat meer is dan de som der individuele leden. In God we trust, all the rest we monitor Het beïnvloeden van die processen is onderscheidend. Navigeren tussen weten en veronderstellen. Het is de combinatie die fascineert; feitelijke kennis, intuïtie en ervaring. Niks laten aanbranden, een sfeer van gemeenschappelijkheid creëren, zonder dat het in gemoedelijkheid ontaardt. Van spelers wordt verwacht dat ze elkaar corrigeren en stimuleren, zonder dat het respectloos wordt. Dat luistert heel nauw. Als daar buitenstaanders tussendoor fietsen, kun je de grootste ongelukken krijgen. Het is daarom dat de spelersgroep bij topclubs vaak wordt afgeschermd. Het proces is vergelijkbaar met het samenstellen van een medicijn. In een laboratorium loopt toch ook niet iedereen binnen? En ouders worden tijdens lesuren evenmin toegelaten tot een klaslokaal. In God we trust, all the rest we monitor, heb ik ergens gelezen. En zo is het. Alles in het teken van het eerste elftal Het aanbrengen van een topsportklimaat is noodzakelijk om een rol in de hoogste regionen te blijven spelen. Het fysieke aspect in het Nederlandse voetbal is ondergeschikt geraakt aan techniek. Je kunt ook beide aspecten ontwikkelen. Dat klimaat moet je als club je spelers aanbieden. Bij FC Twente is fysieke ontwikkeling het grote verbeterpunt. Paradoxaal: er staat een geweldig stadion, goede spelers, goede staf, goede medewerkers en alle velden liggen erbij alsof ze met de tong zijn bijgelikt. Met betrekking tot het trainingscomplex is nog een inhaalslag te maken. Dat is onze belangrijkste werkplaats, onze corebusiness, een omgeving waarin excuses en toeval worden uitgesloten. Iedereen moet beseffen dat alles in het teken moet staan van één doel: het eerste elftal. Daarvoor moet alles wijken. Wie een topaccommodatie heeft, ontwikkelt als vanzelf een totaal andere beroepsbeleving en dus een ander type speler. Een speler die zelfs op zijn vrije dag naar de club komt. Ik spreek uit ondervinding. De kosten zijn snel terugverdiend. Vertrouwen in de kwaliteit, de groepsgeest, in het project Vanavond beginnen we het seizoen tegen Groningen. Het begin van het seizoen is een beetje als reizen in de metro. Je komt vooruit maar kunt niet zien waarheen je gaat. De voorbereiding was niet ideaal. De nieuwkomers zijn laat gekomen en bovendien óók nog eens spelers die enige tijd niet gespeeld hebben. Dan duurt het soms even voordat ze het ritme hervonden hebben. We hebben spelers aangetrokken op de criteria balans, creativiteit en persoonlijkheid. Dat moet leiden tot stabiliteit, teamgeest en dus tot acceptabel voetbal. De uitslagen moeten het resultaat zijn. Zeggen: we moeten winnen, we moeten aantrekkelijker spelen, daarmee kun je weinig als je de ingrediënten niet hebt. We hebben het elftal samengesteld met de zorgvuldigheid die de apotheker betracht bij het samenstellen van een medicijn. Nu kijken of het aanslaat. Maar ik heb vertrouwen. In de kwaliteit, in de groepsgeest, in het project. Tot 1 september zitten we in de snelle tijd De transferperiode loopt tot 1 september door, maar het werk zit er dan natuurlijk niet op. Het is een continu proces. Alleen zitten we tot 1 september in de snelle tijd. Elk moment gebeurt er wat of kan er wat gebeuren. Lange dagen, korte nachten, honderden telefoontjes. Wachten op het juiste moment, de juiste stap zetten. Nooit verslappen. Plankgas of anders niet. Eerlijk gezegd zie ik op tegen de langzame tijd. Zoals de periode na Kerst of de uren voor een wedstrijd. Onder stress voel ik me eigenlijk het meest op mijn gemak. Namens het bestuur en management team Ted van Leeuwen #inTedwetrust Hoe meer ik over Tedje en Van der Belt lees, hoe zekerder ik me voel over de toekomst. Van de aankopen moet natuurlijk nog blijken wat ze kunnen, het uitgaande transferbeleid is tot op heden top geweest. Verder lopen alle zaken eromheen goed en lijkt de negativiteit rond Twente bijna helemaal verdwenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Zo, heb vrij tijdens de wedstrijd. Heel benieuwd naar het nieuwe Twente. Toch veel spelers die ik voor het eerst ga zien, net als de oude toppers die lang afwezig zijn geweest(Guti, Eghan). Come on! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Topper Eghan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ja vergeef die jongen, die kouwe lucht in IJsland doet hem geen goed. ;c Eghan kan voor Eredivisiebegrippen een goeie worden, maar is nu nog niet basiswaardig in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ahh komaan, die man is geweldig. Ik herinner me zijn eerste wedstrijd nog, zat toen in t stadion. Veel te grote broek aan, en zag eruit alsof ze een ballenjongen het veld in gingen brengen. Sindsdien fan van die jongen :< Draaicirkel van een knikker en werd toen meermaals onderuit gehaald in t strafschopgebied voor een penalty van Tadic. Ik geef toe dat het zeker niet de beste voetballer is die we hebben, maar ik vind m gewoon erg fijn om naar te kijken. Je moet begrijpen dat ik Koppers ook een baas vond die ik graag had terug gezien, maar ook daar weet ik dat het niet echt een topvoetballer is ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten