Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Welnee, spelers als Ziyech moet je niet willen, zoals jullie nu ook merken. Goede voetballer, nare persoonlijkheid. Zit het tegen, dan gaat hij zeuren. Krijgt hij zijn zin (transfer) niet, dan heb je tot de winter een probleem.

Vind ik niet erg hoor, laat Twente maar mooi in het rechterrijtje eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welnee, spelers als Ziyech moet je niet willen, zoals jullie nu ook merken. Goede voetballer, nare persoonlijkheid. Zit het tegen, dan gaat hij zeuren.

Hij heeft ondanks de financiële en sportieve malaise bij Twente totaal niet gezeurd, sterker nog hij wil gewoon het seizoen afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft ondanks de financiële en sportieve malaise bij Twente totaal niet gezeurd, sterker nog hij wil gewoon het seizoen afmaken.

Haha echt he. Voorbeeldige prof tot dusver hoor, wil het team ook graag bij de hand nemen en komt op voor zijn teamgenoten in de media.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb jij het nieuws van het afgelopen weekend en vooral dat van vandaag gemist.

Enlighten me....

Ik heb alleen gelezen dat Wolfsburg hem als opvolger zou willen, nergens gelezen dat Ziyech lastig aan het doen is.

Maar dit soort opmerkingen geven weer mjn gelijk aan, het zit kennelijk diep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog wel even wijzen op deze briljante analyse van koning Alfred: "We hebben te weinig gescoord en we hebben ook teveel weggegeven." Dit zijn toch de analyses waarvoor hij een jaar naar Zeist moest, terwijl Jansen in Enschede als stroman moest fungeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schat de kans groot dat we Corona deze week nog verliezen. :( Jongen krijgt een enorm salaris aangeboden en ziet zelf vast ook wel in dat het bij Twente niet veel soeps gaat worden dit seizoen. Zou het enorm jammer vinden, voornamelijk omdat je ook maar weinig knaken aan de verkoop overhoudt. Scheelt wel enorm in het salarishuis, maarja je levert wel één van de twee spelers in die zeer bepalend kan zijn in de eindstand van FC Twente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook nog positief nieuws gelukkig: Drommel heeft een nieuw meerjarig contract getekend.

Verhalen over die jongen zijn louter positief. Ben benieuwd of hij Marsman dit seizoen nog uit de basis weet te spelen. Hoewel Marsman afgelopen rondes ook goede momenten heeft gekend, blijft hij ze veel afwisselen met slechte momenten. Dus om hem eruit te spelen moet niet al te moeilijk zijn. ;c

Ben overigens wel benieuwd met wie Ted op de proppen komt, indien Corona en/of Ziyech vertrekt. Hij zegt zelf namelijk kwaliteit boven kwantiteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chinedu Ede naar Twente, ken hem wel vaag van naam. Maar is dat een buitenspeler(die ook echt wat extra's kan) of?

Buitenspeler die ook op middenveld kan. Lees t hele artikel eens door zou ik zeggen :cab:

91 pace in fifa 14 dus dat wordt een mooie pace voorhoede met Olaitan. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites