Pino Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; is waarschijnlijk nog steeds huilie huilie omdat Ziyech van Heerenveen naar Twente is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Welnee, spelers als Ziyech moet je niet willen, zoals jullie nu ook merken. Goede voetballer, nare persoonlijkheid. Zit het tegen, dan gaat hij zeuren. Krijgt hij zijn zin (transfer) niet, dan heb je tot de winter een probleem. Vind ik niet erg hoor, laat Twente maar mooi in het rechterrijtje eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Zo, nu is de Stroot z'n ongelijk wel bewezen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Hoezo een nare persoonlijkheid dan? waar zeurt ie? Enige dat ik heb meegekregen is dat ie een oproep deed naar het twente publiek om minder te fluiten, dat vind ik niet echt van een nare persoonlijkheid getuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Welnee, spelers als Ziyech moet je niet willen, zoals jullie nu ook merken. Goede voetballer, nare persoonlijkheid. Zit het tegen, dan gaat hij zeuren. Hij heeft ondanks de financiële en sportieve malaise bij Twente totaal niet gezeurd, sterker nog hij wil gewoon het seizoen afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Hij heeft ondanks de financiële en sportieve malaise bij Twente totaal niet gezeurd, sterker nog hij wil gewoon het seizoen afmaken. Dan heb jij het nieuws van het afgelopen weekend en vooral dat van vandaag gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Hij heeft ondanks de financiële en sportieve malaise bij Twente totaal niet gezeurd, sterker nog hij wil gewoon het seizoen afmaken. Haha echt he. Voorbeeldige prof tot dusver hoor, wil het team ook graag bij de hand nemen en komt op voor zijn teamgenoten in de media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Dan heb jij het nieuws van het afgelopen weekend en vooral dat van vandaag gemist. Enlighten me.... Ik heb alleen gelezen dat Wolfsburg hem als opvolger zou willen, nergens gelezen dat Ziyech lastig aan het doen is. Maar dit soort opmerkingen geven weer mjn gelijk aan, het zit kennelijk diep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Waarschijnlijk Mokhtar voor 1,5 miljoen naar Al-Nassr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 (bewerkt) edit: nodeloos gezever. 23 augustus 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Waarschijnlijk Mokhtar voor 1,5 miljoen naar Al-Nassr Las het ook en werd spontaan heel blij :D nu cabral nog weg, hopen dat de rest blijft en mss nog wat jongens erbij halen. #intedwetrust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Voor de verandering Ziyech maar weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ik wil nog wel even wijzen op deze briljante analyse van koning Alfred: "We hebben te weinig gescoord en we hebben ook teveel weggegeven." Dit zijn toch de analyses waarvoor hij een jaar naar Zeist moest, terwijl Jansen in Enschede als stroman moest fungeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Fredje hieropan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ik schat de kans groot dat we Corona deze week nog verliezen. :( Jongen krijgt een enorm salaris aangeboden en ziet zelf vast ook wel in dat het bij Twente niet veel soeps gaat worden dit seizoen. Zou het enorm jammer vinden, voornamelijk omdat je ook maar weinig knaken aan de verkoop overhoudt. Scheelt wel enorm in het salarishuis, maarja je levert wel één van de twee spelers in die zeer bepalend kan zijn in de eindstand van FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 De Bruyne naar City, dus ik houd m'n hart nog even vast tot maandag 23:59... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ook nog positief nieuws gelukkig: Drommel heeft een nieuw meerjarig contract getekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ook nog positief nieuws gelukkig: Drommel heeft een nieuw meerjarig contract getekend. Verhalen over die jongen zijn louter positief. Ben benieuwd of hij Marsman dit seizoen nog uit de basis weet te spelen. Hoewel Marsman afgelopen rondes ook goede momenten heeft gekend, blijft hij ze veel afwisselen met slechte momenten. Dus om hem eruit te spelen moet niet al te moeilijk zijn. ;c Ben overigens wel benieuwd met wie Ted op de proppen komt, indien Corona en/of Ziyech vertrekt. Hij zegt zelf namelijk kwaliteit boven kwantiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ted zal wel een schaduwlijstje hebben gok ik Als je Ziyech voor de hoofdprijs verkoopt kun je zelf tenminste ook wat op de transfermarkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Chinedu Ede naar Twente, ken hem wel vaag van naam. Maar is dat een buitenspeler(die ook echt wat extra's kan) of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Chinedu Ede naar Twente, ken hem wel vaag van naam. Maar is dat een buitenspeler(die ook echt wat extra's kan) of? Buitenspeler die ook op middenveld kan. Lees t hele artikel eens door zou ik zeggen :cab: 91 pace in fifa 14 dus dat wordt een mooie pace voorhoede met Olaitan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Buitenspeler die ook op middenveld kan. Lees t hele artikel eens door zou ik zeggen :cab: 91 pace in fifa 14 dus dat wordt een mooie pace voorhoede met Olaitan. ;c Eerste waar ik aan dacht: FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dan zal Corona wel vertrekken.. Misschien maar goed ook met zijn salaris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dat was toen een paar jaar terug toch een belachelijk groot talent? Heeft in Noorwegen gespeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dat was toen een paar jaar terug toch een belachelijk groot talent? Heeft in Noorwegen gespeeld? Hertha BSC MSV Duisburg 1. FC Union Berlin FSV Mainz 05 1. FC Kaiserslautern Anorthosis Famagusta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten