Jespresso Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Jij ging zaterdag kat toch? Gaan iig lekker bieries drinken ouwe Biertjes gaan rijkelijk vloeien denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 augustus 2017 Share Geplaatst 2 augustus 2017 Biertjes gaan rijkelijk vloeien denk ik zo. Weet ik wel zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2017 Share Geplaatst 21 augustus 2017 Genoten van mijn eerste keer Lowlands _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 22 augustus 2017 Share Geplaatst 22 augustus 2017 Heb ook weer genoten van deze editie. Hoogtepuntjes: The XX, The Bloody Beetroots, Michael Kiwanuka, Tycho, Editors, Tank and the Bangas en X Ambassadors. Kon helaas Elbow niet zien want wilde bij de Editors in de pit, kwam ook best af achteraf vanwege die flinke regenbui. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 augustus 2017 Share Geplaatst 22 augustus 2017 Hier genoten van het Zomerparkfeest afgelopen weekend. Met name genoten van het feestje bij Dubioza Kolektiv, de bluesrock van The Grand East en vervangende afsluiter My Baby. Verder leuke optredens gezien van Spinvis, Dan Owen en Young Gun Silver Fox. Jammer dat het vrijdag zo'n slecht weer was, anders weet ik zeker dat ik Moss en Navarone ook nog aan dit lijstje toe had kunnen voegen. Deze nu al mooie week verder zetten met een concert van John Moreland in de Stevenskerk in Nijmegen morgen. En over een anderhalve week de muziekzomer afsluiten met Bluesrock in Tegelen, met oa The Yardbirds, Nine Below Zero, Jan Akkerman en Danny Vera op het programma. Dan kan ik daarna weer rustig gaan kijken wat het najaar en de winter gaan brengen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 augustus 2017 Share Geplaatst 23 augustus 2017 Genoten van mijn eerste keer Lowlands _O_ Volgens mij heb ik je nog eens zien lopen, maar te ver om je aan te spreken. Mijn hoogtepunten: Nothing But Thieves, Moderat, The xx, Tycho, Alt-J, Editors, D.D. Dumbo, First Aid Kit. Mumford and Sons was ook gewoon prima. Wel vond ik dat er niks écht bovenuit sprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 augustus 2017 Share Geplaatst 24 augustus 2017 Ah zonde man. :( Mijn hoogtepunten waren Flume, Moderat, The xx, Mumford & Sons, Robert Hood, Mura Masa en Editors. Hele hoop dus. :D Nog wel meer, alleen Nothing But Thieves viel me enorm tegen. Maar smaakt naar meer, vooral ook de hele camping life, de sfeer en alles wat je kunt doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 augustus 2017 Share Geplaatst 24 augustus 2017 Niemand van de Lowland-gangers hier, die naar Cypress Hill is geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Zeker wel. Lekkere show was dat, iedereen deed mee. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Nicolas Jaar niet zeker? Zo'n gemis Justin :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Niemand van de Lowland-gangers hier, die naar Cypress Hill is geweest? Ja sowieso, evenals Sean Paul. Grappig dat die cult-helden het Alpha terrein beter meekregen dan het gros van de andere artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Noem je Cypress Hill nu cult-helden? Ik denk dat ze wel een ietsje groter zijn dan dat... En het is ook echt een toffe act om live te zien! Heb ze in '94 live gezien op Lowlands. Pretty epic! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Noem je Cypress Hill nu cult-helden? Ik denk dat ze wel een ietsje groter zijn dan dat... En het is ook echt een toffe act om live te zien! Heb ze in '94 live gezien op Lowlands. Pretty epic! Dat heb je goed gelezen, zo noem ik ze. Ik denk dat dát wel meevalt, ze stonden nog voor Flume en Mumford & Sons. Natuurlijk waren ze in de jaren '90 en beginjaren '00 groot maar nu gewoonweg minder. Dat doet ook niks af aan het optreden want dát was gewoon prima hoor, erg vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Dat heb je goed gelezen, zo noem ik ze. Ik denk dat dát wel meevalt, ze stonden nog voor Flume en Mumford & Sons. Natuurlijk waren ze in de jaren '90 en beginjaren '00 groot maar nu gewoonweg minder. Dat doet ook niks af aan het optreden want dát was gewoon prima hoor, erg vermakelijk. Cult-helden is niet wat ze zijn, maar goed. Niet alles wat niet superpopu is, is cult... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Cult-helden is niet wat ze zijn, maar goed. Niet alles wat niet superpopu is, is cult... Kan je dan uitleggen wat het wél is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 augustus 2017 Share Geplaatst 25 augustus 2017 Cult is iets wat in een kleinere, specifieke kring populair is. Het is gewoon zeer degelijke, goede muziek. Ik vind het zeer bovengemiddeld... Maar ik ben vanaf '91 al fan :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 (bewerkt) Cult is iets wat in een kleinere, specifieke kring populair is. Het is gewoon zeer degelijke, goede muziek. Ik vind het zeer bovengemiddeld... Maar ik ben vanaf '91 al fan :-) Oooh zo, ik snap het. Ik had het meer over cult in de trant: erg bekend maar 90% stond er bij om het mee te maken en te kunnen zeggen: ik was bij Cypress Hill (ik ook). In cult-voetbaltermen zeg maar de Will Grigg, Nathan Rutjes en Sjaak Polak. Vond het overigens een zeer vermakelijke show hoor, beter dan Sean Paul die over z'n eigen bandje meezong. Ben je trouwens al één van de oudere mannen op dit forum gok ik ;) 26 augustus 2017 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Nicolas Jaar niet zeker? Zo'n gemis Justin :( Ja die is er helaas bij in geschoten. :( Was het goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Oooh zo, ik snap het. Ik had het meer over cult in de trant: erg bekend maar 90% stond er bij om het mee te maken en te kunnen zeggen: ik was bij Cypress Hill (ik ook). In cult-voetbaltermen zeg maar de Will Grigg, Nathan Rutjes en Sjaak Polak. Vond het overigens een zeer vermakelijke show hoor, beter dan Sean Paul die over z'n eigen bandje meezong. Ben je trouwens al één van de oudere mannen op dit forum gok ik ;) Ik denk dat ik de oudste nog actieve ben sinds dat Goodfella niet meer komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 augustus 2017 Share Geplaatst 26 augustus 2017 Ja die is er helaas bij in geschoten. :( Was het goed? Ik ben helaas niet op Lowlands geweest. Maar zal ongetwijfeld goed geweest zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 14 december 2017 Share Geplaatst 14 december 2017 Ik moet wat geld opzij gaan leggen weer en wat weekenden vrij gaan houden volgens mij komende zomer. Voor mij is de combinatie Pearl Jam en Foo Fighters meer dan genoeg reden om mijn eerste Pinkpop te gaan bezoeken. En met de eerste aankondigingen voor Bospop (LIVE, A-ha, Billy Idol, Jonathan Jeremiah, Southside Johnny & The Asbury Jukes, Venice, Graveyard, The Cadillac Three, The Band Of Heathens, Con Brio en Jetbone) ben ik ook zeer cpntent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2017 Auteur Share Geplaatst 16 december 2017 Huisje voor Best Kept Secret is weer geregeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 Komt (99% zeker) toch ff een gvd zieke hiphop act naar LL 18. luv it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 december 2017 Share Geplaatst 27 december 2017 Oh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 december 2017 Share Geplaatst 28 december 2017 ja, BROCKHAMPTON Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten