Hansje Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Farrell :< McAdams, voordeel van de twijfel. Vaughn, ik zie het écht écht écht niet. Grootste probleem lijkt me om het grauwe te behouden en toch niet in herhaling te vallen, begin er maar eens aan. Maargoed, vertrouwen in Pizzolatto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Ja ik ben ook nog steeds niet te spreken over de hele cast (op Farrell na dan), maar hey. Ik zie het zomaar gebeuren dat het wederom werkt net als met (al was dat in mindere mate) Matthew en Woody, die beide ook niet bekend stonden om hun serieuze duistere rollen. Ik ben in elk geval echt enorm benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Farrell heb ik ook wel vertrouwen in, maar ik denk dat Vaughn ook zomaar eens kan verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Het zou mijn keuze ook niet zijn geweest om Vaughn en McAdams in het nieuwe seizoen te laten opdraven, maar het krediet is na het eerste seizoen hoog genoeg om het wel gewoon een kans te gaan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Farrell heb ik ook wel vertrouwen in, maar ik denk dat Vaughn ook zomaar eens kan verrassen. Dit denk ik ook ja. Het is gewoon niet een naam waar je meteen aan denkt voor een serie als deze, maar ik denk dat het wel heel goed uit zou kunnen pakken. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 De acteur die John Abruzzi speelt in Prison Break zou anders ook nog wel gepast hebben imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Waar gaat het eigenlijk over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Waar gaat het eigenlijk over? Detectives ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Detectives ;c Niet zomaar detectives. Echte detectives :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 :pray: [twitter]590923135010111488[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ik heb toch hoge verwachtingen van seizoen 2, ook al zijn het andere acteurs. Ik ben erg benieuwd of ze ons kunnen verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 april 2015 Share Geplaatst 27 april 2015 Wordt een zware dobber om seizoen 1 te evenaren, desondanks de enige serie waar ik al een jaar naar uitkijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Komt vast wel goed [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Rachel McAdams doet mee :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 29 april 2015 Share Geplaatst 29 april 2015 Ik heb er ook echt veel zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 jeuj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Zelfs met Vaughn ziet dit er potjandikkie toch weer vet uit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Oh yes. Ik denk echt dat Vaughn hem keihard gaat rocken straks hoor. Ik ga wel weer wachten totdat alles klaar is, zo'n week tussen een aflevering is niks voor mij. Deze ziet er ook lekker uit zeg. Hele trailer trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Nog 9 dagen en dan begint seizoen 2. Enkele Amerikaanse sites hebben de eerste 3 episodes gezien en er zijn dus wat reviews naar buiten gekomen. Zal niet de hele tekst neerplakken, als je het wilt lezen dan google je maar even. Wel enkele mooie quotes uit het artikel van de Amerikaanse Esquire. Colin Farrell is the height (or depth) of loucheness with a moustache that deserves a screen credit in its own right Her voice quakes with rage and anguish and fear and disgust and despair. In her ragged hatred of the world as it is, she is sexy as hell. The show is an atmosphere that is equal parts apocalyptic dread, intellectual despair, and beautiful cynicism. That's better than a walk through a beautiful June day any time. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Kijk hier dus echt naar uit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 juni 2015 Share Geplaatst 13 juni 2015 Ik ook. Vooral naar Vince Vaughn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Morgen :< Ik ben toch wel flink hyped geraakt de laatste dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ja, wordt weer een moeilijke tijd: ik ga weer eigenwijs zijn en wachten totdat (bijna) alle afleveringen er zijn. Een week tussen elke ep trek ik echt niet hoor. Maar met GoT is het tot dusverre ook altijd goed gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Verleiding om te kijken zal wss toch te groot zijn, en ik heb veel te weinig wilskracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Ja, wordt weer een moeilijke tijd: ik ga weer eigenwijs zijn en wachten totdat (bijna) alle afleveringen er zijn. Een week tussen elke ep trek ik echt niet hoor. Maar met GoT is het tot dusverre ook altijd goed gegaan. Dat wachten is juist een van de dingen waardoor je een ''aardige'' serie kan onderscheiden van een ''toppper''. Dat gevoel van dat je per direct een week in de toekomst wilt na de cliffhanger is ook een onderdeel van het volgen van de serie, ik merk ook zeker dat cliffhangers minder binnen komen als je direct het gevolg ervan ziet. Ik heb veel series gezien waar ik seizoenen achter elkaar kon kijken, maar vond de series die ik uiteindelijk wekelijks volgde toch wel beter binnen komen. Die spanning, het praten erover, mooi man. Heb hem zelf aan aangezet voor morgen om 20.30 op HBO HD. Had een paar maanden voor 5€ per maand, dus ga mooi even op die manier kijken. Hoef ik ook niet te wachten op een internetsub voor Brenda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Ik wil wel graag alles opsparen, maar ik wil het veel te graag zien dus waarschijnlijk zit ik morgenavond al te kijken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten