Kweekie Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 True Detective Zie tekst links op t bord Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Ik snap hem niet :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Wat ik niet begrijp is dat ze nu zo die kerel aan het zoeken zijn met die littekens, terwijl dat Rust toch al zoals je in dat shot ook hierboven kan zien al mee gebabbeld heeft? Dan moest ie die littekens toch ook zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Ik snap hem niet :P [spoiler= ]''notice king'' -> let op de koning yellow king terwijl die dude met die littekens onder aan zn gezicht in beeld is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 (bewerkt) Wat ik niet begrijp is dat ze nu zo die kerel aan het zoeken zijn met die littekens, terwijl dat Rust toch al zoals je in dat shot ook hierboven kan zien al mee gebabbeld heeft? Dan moest ie die littekens toch ook zien. De eerste keer dat Rust er mee praatte had die kerel een baard, zodus had hij die littekens toen nog niet gezien. 7 maart 2014 bewerkt door DJ_Caje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 zag gister ook een filmpje waar ik helemaal mee in een deuk lag :D deze: (zitten geen spoilers in over het einde dus wees gerust) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Haha die is prachtig inderdaad:mrgy:. Klote zeg, krijg episode zeven nog steeds niet binnen.. Misschien het weekend er maar overheen laten gaan en maandag de laatste twee achter elkaar kijken:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 zag gister ook een filmpje waar ik helemaal mee in een deuk lag :D deze: (zitten geen spoilers in over het einde dus wees gerust) :-D Heerlijke ep weer. En als zovelen ben ik echt benieuwd hoe ze hier een eind aan gaan breien en ze de losse eindjes gaan invullen. Als dat al gebeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2014 Share Geplaatst 6 maart 2014 Net 1 en 2 teruggekeken met vriendin. Moest me inhouden, anders weer schreeuwen hoor. Zag weer allemaal gekke nieuwe dingen (of die dacht ik te zien :D). . . Spoilers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 Vanavond episode 5, het is wel vies lastig om geen spoilers te lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 Pff vannacht hè. Dat wordt wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 Ik kijk gewoon morgen overdag :) Maar ga het wel missen zeg :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 Moeten jullie niet werken ofzo? :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 Ja ga niet vannacht kijken hoor ;c Wordt wss morgenavond of dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 Kan echt niet wachten zeg, tot morgen :<. Zie op imdb trouwens ineens ook episode 1.9 in het rijtje episodes staan, dat klopt niet helemaal lijkt me toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 [spoiler=The True Yellow King] :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 gotdayummn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 gotdayummn Dit zo ongeveer ja :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Nee, dit was geen anticlimax oid. Geweldig slot, van een geweldige serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Fuck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Fantastische serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Ugh, het is afgelopen . . . . . spoiler . . . . . Vond het een fantastische finale, ook al was het eerste gevoel een beetje dat van een anti-climax, omdat er geen twist meer was of omdat er veel dingen niet opgelost leken te zijn Maar als je er verder over nadenkt is het eigenlijk briljant gedaan. De show heet True Detective en gaat over Marty en Rust. Niet over een cult. Maakt de finale eigenlijk nog eens duidelijk. De makers hebben iedereen op een spoor gezet tot op het punt dat niemand die deze serie heeft zitten kijken, niet op een bepaald moment is beginnen speculeren, details zoeken, denk maar aan alles omtrent die dochter van Marty, wetende dat het daar eigenlijk helemaal niet om draait. "We ain't gonna get 'em all. That ain't what kind of world this is" Perfect verwoord. Ergens had het zelfs net onrealistisch geweest, en had het iets weg gehad van een slechte politiefilm, als ze opeens met hun tweetjes een gigantisch netwerk hadden ontdekt dat 50 jaar terugging ofzo.. Nuja, hele seizoen was gewoon haast ongeëvenaard qua setting, sfeervorming en acteerwerk. Probeer dat maar eens te doen in seizoen 2.. Alleen, wie of wat is nu eigenlijk de Yellow King? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 (bewerkt) [spoiler=episode 8]Precies wat jij zegt inderdaad. Toen ik aan het kijken was had ik zoiets van: is dit het nou? Iedereen (ik in ieder geval) had toch nog een wending omtrent de daders verwacht, en dat er nog een bekende personage uit de serie betrokken was bij de moorden op die grasmaaier dude na. Maar achteraf echt een fantastische finale hoor! Vooral de laatste vijf minuten, dat de altijd pessimistische Rust zegt: "You're looking at it wrong. The sky thing. Once there was only dark. If you ask me the light's winning." 10 maart 2014 bewerkt door Beppu maar even een spoilertje, voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Jongens, nu we met zijn allen bijna aan het einde zijn gekomen van deze tumultueuze en emotionele rollercoaster wil ik jullie in elk geval heel erg bedanken voor het consequent gebruiken van spoilers, hetgeen het kijkplezier nog veel groter heeft gemaakt dan het anders al geweest zou zijn. Kusjes <3 Vanavond dan eindelijk kijken, overweeg zelfs nuchter te blijven zodat ik het beter kan volgen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 [spoiler=.]Vond het wel een beetje Wie is de Mol-llerig met al die verborgen hints die dan eigenlijk helemaal niet belangrijk zijn. Tekening van Marty's dochter op de muur. Schilderij in Maggie en Marty's kamer die ook in die psych hospital was. Wel beetje jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten