Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

True Detective

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat ik niet begrijp is dat ze nu zo die kerel aan het zoeken zijn met die littekens, terwijl dat Rust toch al zoals je in dat shot ook hierboven kan zien al mee gebabbeld heeft? Dan moest ie die littekens toch ook zien.

De eerste keer dat Rust er mee praatte had die kerel een baard, zodus had hij die littekens toen nog niet gezien.

bewerkt door DJ_Caje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zag gister ook een filmpje waar ik helemaal mee in een deuk lag :D

deze: (zitten geen spoilers in over het einde dus wees gerust)

:-D

Heerlijke ep weer. En als zovelen ben ik echt benieuwd hoe ze hier een eind aan gaan breien en ze de losse eindjes gaan invullen. Als dat al gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ugh, het is afgelopen

.

.

.

.

.

spoiler

.

.

.

.

.

Vond het een fantastische finale, ook al was het eerste gevoel een beetje dat van een anti-climax, omdat er geen twist meer was of omdat er veel dingen niet opgelost leken te zijn

Maar als je er verder over nadenkt is het eigenlijk briljant gedaan. De show heet True Detective en gaat over Marty en Rust. Niet over een cult. Maakt de finale eigenlijk nog eens duidelijk. De makers hebben iedereen op een spoor gezet tot op het punt dat niemand die deze serie heeft zitten kijken, niet op een bepaald moment is beginnen speculeren, details zoeken, denk maar aan alles omtrent die dochter van Marty, wetende dat het daar eigenlijk helemaal niet om draait. "We ain't gonna get 'em all. That ain't what kind of world this is" Perfect verwoord. Ergens had het zelfs net onrealistisch geweest, en had het iets weg gehad van een slechte politiefilm, als ze opeens met hun tweetjes een gigantisch netwerk hadden ontdekt dat 50 jaar terugging ofzo..

Nuja, hele seizoen was gewoon haast ongeëvenaard qua setting, sfeervorming en acteerwerk. Probeer dat maar eens te doen in seizoen 2..

Alleen, wie of wat is nu eigenlijk de Yellow King? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=episode 8]Precies wat jij zegt inderdaad. Toen ik aan het kijken was had ik zoiets van: is dit het nou? Iedereen (ik in ieder geval) had toch nog een wending omtrent de daders verwacht, en dat er nog een bekende personage uit de serie betrokken was bij de moorden op die grasmaaier dude na. Maar achteraf echt een fantastische finale hoor! Vooral de laatste vijf minuten, dat de altijd pessimistische Rust zegt: "You're looking at it wrong. The sky thing. Once there was only dark. If you ask me the light's winning."

bewerkt door Beppu
maar even een spoilertje, voor de mensen die het nog niet gezien hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, nu we met zijn allen bijna aan het einde zijn gekomen van deze tumultueuze en emotionele rollercoaster wil ik jullie in elk geval heel erg bedanken voor het consequent gebruiken van spoilers, hetgeen het kijkplezier nog veel groter heeft gemaakt dan het anders al geweest zou zijn. Kusjes <3

Vanavond dan eindelijk kijken, overweeg zelfs nuchter te blijven zodat ik het beter kan volgen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites