Jeroen. Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Toen gister bekend werd dat Eurosport het niet werd was het wel duidelijk dat het Fox weer zou worden en hopelijk gewoon weer met origineel commentaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Vannacht begint het weer :). Normaal nooit net als met voetbal niet echt zin om erover te lullen op het forum. Kijken of ik dit jaar wel eens wat kan toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Zeker doen, ik ga vannacht gewoon een nachtje door hoor met een aantal vrienden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Zeker doen, ik ga vannacht gewoon een nachtje door hoor met een aantal vrienden haha. Begint Fantasy ook vanavond al? Nee toch :D Wanneer moet de line-up gesaved zijn deze week? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Begint Fantasy ook vanavond al? Nee toch :D Wanneer moet de line-up gesaved zijn deze week? Zodra de wedstrijd van je spelers beginnen gaan ze per speler dicht. Jij hebt vannacht niemand spelen dus je hebt nog t/m zondag 19.00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Zodra de wedstrijd van je spelers beginnen gaan ze per speler dicht. Jij hebt vannacht niemand spelen dus je hebt nog t/m zondag 19.00. O dat is wel relaxed, heb ik bij The League niet goed opgelet. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 (bewerkt) Wat zijn een beetje de favorieten dit jaar en de teams/spelers om een beetje naar uit te kijken? Edit- Goh. Kwestie van buildup naar zo'n wedstrijd is er toch niet beters dan 'murica hoor _O_ Ik ben niet eens de grootste NFL-fan en ik ben excited as fuck :-D 11 september 2015 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Precies een reden dat ik het niet leuk vind. Is het nog 11 september ook vandaag, bahbah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Teleurstellend dat bij zo'n grote wedstrijd eigenlijk maar een team komt opdagen. Vooral de wedstrijd van een geweldige Brady en gemiste kansen aan de kant van Pittsburgh. Hadden sowieso knap beroerd time-management en de secondary was een grote gatenkaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Tsja, hele week moeten lezen hoe de Steelers Gronk geen halve centimeter ruimte zouden geven, nou :mrgy: heeft zelden zoveel vrijheid gehad denk ik :-D Brady heel sterk, maar dat hadden de meeste wel verwacht natuurlijk na het hele gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 NO SURPRISE AT ALL This is the kind of stuff that happens to the visiting team in Gillette Stadium all the time. From the start of the game through the opening 14 minutes of the first quarter, the Steelers’ coaches’ headsets were receiving the Patriots Radio Network broadcast of the game. The broadcast was so loud that the Steelers coaches were unable to communicate, and the NFL rule is that if one team’s headsets are not working the other team is supposed to be forced to take their headsets off. It’s what the NFL calls the Equity Rule. Strangely enough, whenever an NFL representative proceeded to the New England sideline to shut down their headsets, the Steelers headsets cleared. Then as the representative walked away from the New England sideline, the Steelers’ headsets again started to receive the Patriots game broadcast. Man man man.. Wat zijn een beetje de favorieten dit jaar en de teams/spelers om een beetje naar uit te kijken? Edit- Goh. Kwestie van buildup naar zo'n wedstrijd is er toch niet beters dan 'murica hoor _O_ Ik ben niet eens de grootste NFL-fan en ik ben excited as fuck :-D Ik denk dat de favorieten dit jaar de Colts (makkelijkste schema), Packers, Patriots, Seahawks, Broncos. Waarvan ik de eerste drie het hoogste in schat. Spelers zijn erg verschillend eigenlijk, ligt er maar net aan waarvan je houd van de Quaterbacks heb je gasten die echt meeeega goed kunnen gooien, maar niet kunnen rennen zoals Brady, Luck, Rodgers. Maar je hebt ook QB's die zowel goed kunnen gooien als kunnen rennen, zoals Russel Wilson en Cam Newton. Bij de runningbacks zijn de sterren LeVeon Bell, Adrian Peterson, Marshawn Lynch, Jamaal Charles en Eddie Lacy. Bij de receivers heb je monsters als Antonio Brown, Dez Bryant, Calvin ''Megatron'' Johnson, A.J. Green, Demaryius Thomas, Julio Jones, Odell Beckham en je hebt natuurlijk als tight end de enige echte Rob Gronkowski die zoals gister weer eens als vanouds los was. Hoe vond je de wedstrijd uiteindelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Man man man.. Nja.. The NFL took responsibility for the breakdown, saying it controls communications equipment, including headsets, for both teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Mijn excuses voor de schaamteloze reclame, maar misschien dat de NFL-liefhebbers van hier dit wel leuk vinden: vanaf morgen ga ik met wat andere gasten een live NFL show proberen op te zetten. Beginnen kleinschalig, en zal vooral in het begin wat experimenteren zijn, maar we hopen dat het een succes wordt met hulp van de NFL-volgers uit de Benelux. Linkje voor info: http://www.sportamerika.nl/yiro-komt-eigen-nederlandstalige-nfl-show-touchdown-live Op Twitter (YIRO_Touchdown) kan je terecht voor vragen en suggesties, zo spreken we morgen met een Patriots volger van de Boston Globe, en wat input van NFL-volgers zou geweldig zijn! /schaamteloze reclame modus off En man wat heb ik zin in morgen, dan gaat het pas echt los! ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 (bewerkt) Tsja, hele week moeten lezen hoe de Steelers Gronk geen halve centimeter ruimte zouden geven, nou :mrgy: heeft zelden zoveel vrijheid gehad denk ik :-D Lijkt me sterk dat uberhaupt iemand Gronk af gaat stoppen hoor :cab: Steelers maakte vantevoren al geen schijn van kans om hem in toom te houden. Al heb je constant double coverage op die vent, je kunt hem niet afstoppen met zijn snelheid en size. Dan kan een defense zeggen wat ze willen. Pass defense van de Steelers is sowieso al ondermaats. Trouwens ook enorm veel zin in morgen (d) Jets defense tegen de Browns offense, kan alleen maar mooi worden. 12 september 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Tsja, hele week moeten lezen hoe de Steelers Gronk geen halve centimeter ruimte zouden geven, nou :mrgy: heeft zelden zoveel vrijheid gehad denk ik :-D Alsof de Steelers defense Gronkowski in toom kon houden.. :cab: kom op zeg. Het zal mij niks verbazen als hij tegen de Bills weer zo'n beestenpartij speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Je kan op z'n minst proberen. Maar dit soort dingen.. ..tsja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Enorme upset in de maak bij Auburn, staan met nog minder dan drie minuten te spelen zeven punten achter tegen Jacksonville State die in de FCS spelen. Zou voor de eerste keer sinds 2007 zijn dat een team uit de top tien verliest van een FCS team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Je kan op z'n minst proberen. Maar dit soort dingen.. ..tsja :D Heb je de pot ook daadwerkelijk gezien of zijn dit enkel comments vanaf CBS/NFL? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Samenvatting van een halfuurtje ongeveer gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 12 september 2015 Share Geplaatst 12 september 2015 Je kan op z'n minst proberen. Maar dit soort dingen.. ..tsja :D Een busted coverage is natuurlijk niet echt representatief, zeker als je in acht neemt dat de Steelers de hele eerste helft problemen hadden om zich goed op te stellen en met het communiceren. Wel fucking matig uiteraard. Overigens had dat nog geen probleem geweest voor de Steelers als die gast in die play z'n tackle op Gronk niet mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Mirakelteampje hoor dat BYU :D vorige week: en gisteren: https://www.youtube.com/watch?v=RNms2LCZU_E Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Gister even TCU gekeken tegen Stephen H. Austin. Niet heel spannend geworden. TCU won met 70-7. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Niks te doen, ik ga even kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Chicago Bears – Green Bay Packers is vanaf 19.00 uur live te volgen op FOX Sports 2, Denver Broncos – Baltimore Ravens vanaf 22.30 uur en ’s nachts om 02.30 uur Dallas Cowboys – New York Giants. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 13 september 2015 Share Geplaatst 13 september 2015 Zometeen eindelijk weer naar NFL Redzone kijken en dan om tien uur de eerste wedstrijd van de Chargers, partij zin in jongens : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten