Jump to content

NFL

Mvdv

Recommended Posts

1 uur geleden zei Jeroen.:

Vond het echt een waardeloze half time show. Wedstrijd zelf was niet heel spannend al weet je het nooit met de Chiefs. 

Waardeloos in de zin van spektakel? Niet zoals vorig van Usher en paar jaar geleden met Dr. dre. Maar Kendrick nailde het zelf enorm. Even een flinke sneer naar Drake, heerlijk

20 minuten geleden zei Vitesse88:

Waardeloos in de zin van spektakel? Niet zoals vorig van Usher en paar jaar geleden met Dr. dre. Maar Kendrick nailde het zelf enorm. Even een flinke sneer naar Drake, heerlijk

Laat ik om te beginnen zeggen dat ik gewoon niks heb met de muziek van Kendrick maar de hele show was toch gewoon relatief vlak en saai visueel gezien en met Sza ook niet echt een heel verrassende gast. Als ik kijk naar de afgelopen 14 jaar dan was dit voor mij gewoon een van de als het niet de minste is. 

Eens met Jeroen ja, en ik ben groot Kendrick-fan. Die 'and it's probably A minor'-line blijft één van de beste lines (zeker voor een diss track) ooit, maar verder vond ik Kendrick niet geschikt voor een halftime show. Niet echt een showman en de muziek is te niche. Maarja, ergens was het ook wel weer passend voor deze Super Bowl.

Edited by JanVertonghen

Een halftimeshow waar de muziek meer centraal stond dan de act eromheen. Vond het wel verfrissend eigenlijk.

25 minuten geleden zei JanVertonghen:

Eens met Jeroen ja, en ik ben groot Kendrick-fan. Die 'and it's probably A minor'-line blijft één van de beste lines (zeker voor een diss track) ooit, maar verder vond ik Kendrick niet geschikt voor een halftime show. Niet echt een showman en de muziek is te niche. Maarja, ergens was het ook wel weer passend voor deze Super Bowl.

Het publiek die dat ook vol meezong. :D

Is het eens actief in dit topic kom ik zelf een aantal dagen niet langs. 

Qua wedstrijd was het een hele verrassende, maar ook wel een relatief saaie. Eigenlijk was er met rust nog slechts een minimale kans dat de Chiefs zouden winnen. Wel afgekeken uiteraard, maar zeker niet op het puntje van mijn stoel gezeten zoals de laatste jaren wel het geval was.