Scifo Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Veel animo voor de wedstrijd zie ik ;c Lijkt een verloren zaak voor de Pats, het blijft wel Brady natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Hopelijk gaat het nog een beetje spannend worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Zonde wel, maar niet onverwacht natuurlijk. Dat de Pats uberhaupt zover zijn geraakt met zoveel blessures en zo'n magere supporting cast voor Brady dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Die knie zag er niet goed uit. Hier komen de Seahawks ook heel goed weg zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Uiteindelijk nog niks mee gedaan, maar jemig. Zit al de hele pot te genieten :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Wat een einde zeg, _O__O__O_, dacht echt dat de 49ers nog zouden winnen. Ben zeker nog blij dat ik wakker ben gebleven voor deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 JTFrB1tQQXU :r :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Hoop maar dat de Seahawks defense Manning pijn gaat doen in de Superbowl, anders vind ik het niet leuk :( Al is het ook prima als Manning zijn tweede ring wint en dan een Elwaytje doet, zijn we daar ook weer vanaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Ik ben duidelijk voor de Broncos hoor, heb helemaal niks met de Seahawks. Wel een mooie wedstrijd trouwens. Jammer van die Picks van Kaepernick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 SEAHAWKS _O_ Wat een ontknoping, Nu die Superbowl pakken van die vieze Broncos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 31 januari 2014 Share Geplaatst 31 januari 2014 Oke zondag dus, ik ga ook eens kijken. Heb alleen een paar vraagjes. Waar wordt het uitgezonden en vanaf hoelaat tot hoelaat ongeveer? Wie verwachten jullie te winnnen? Ik ben denk ik voor de Broncos, want Manning is de enige die ik ken :cab: Waar kan ik even snel de regels zien. Het liefst aan de hand van een filmpje. Bvd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 31 januari 2014 Share Geplaatst 31 januari 2014 Oke zondag dus, ik ga ook eens kijken. Heb alleen een paar vraagjes. Waar wordt het uitgezonden en vanaf hoelaat tot hoelaat ongeveer? Wie verwachten jullie te winnnen? Ik ben denk ik voor de Broncos, want Manning is de enige die ik ken :cab: Waar kan ik even snel de regels zien. Het liefst aan de hand van een filmpje. Bvd. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 31 januari 2014 Share Geplaatst 31 januari 2014 Oke zondag dus, ik ga ook eens kijken. Heb alleen een paar vraagjes. Waar wordt het uitgezonden en vanaf hoelaat tot hoelaat ongeveer? Wie verwachten jullie te winnnen? Ik ben denk ik voor de Broncos, want Manning is de enige die ik ken :cab: Waar kan ik even snel de regels zien. Het liefst aan de hand van een filmpje. Bvd. Fox zend hem volgens mij uit. En anders de BBC bij mijn weten Ik denk de Seahawks maar aan de andere kant met Manning weet je het nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 januari 2014 Share Geplaatst 31 januari 2014 Het open kanaal van FOX zendt hem als het goed is gewoon uit, wordt genieten van het Nederlandse commentaar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 januari 2014 Share Geplaatst 31 januari 2014 Re: NFL #2 Ik ga hem dit jaar voor t eerst live kijken. Vorig jaar nog gedownload, maar dan mis je wel een groot deel van de ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Beest Sheldon Richardson defensive rookie of the year (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Ga morgen ook kijken met twee maten, maandagochtend vrij geregeld dus alleen de middag werken hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Fox zend hem volgens mij uit. En anders de BBC bij mijn weten Ik denk de Seahawks maar aan de andere kant met Manning weet je het nooit. Ik kan 'm op TVGids.nl niet vinden op BBC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Zin in vanavond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Ik kan 'm op TVGids.nl niet vinden op BBC? Nee blijkbaar hebben ze hem dit jaar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Dat verklaart een hele hoop, jammer. Streamen dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Zin in vanavond :D Same! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Dat verklaart een hele hoop, jammer. Streamen dan maar. Gamepass is gratis in Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 (bewerkt) Wie verwachten jullie dat er vanavond gaat winnen? 1 van de beste defense tegen de beste offense. En bij de Seahawks is Lynch 1 van hun topspelers maar de rush defense van de Broncos staat best goed. Dus ben benieuwd. 2 februari 2014 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten