Tijn Geplaatst 24 oktober 2016 Share Geplaatst 24 oktober 2016 Chargers volgende week winnen in Denver en het seizoen lijkt gered te zijn met de laatste acht wedstrijden die niet bijzonder lastig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 31 oktober 2016 Share Geplaatst 31 oktober 2016 Jamie Collins getrade? wow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Hehe, good old Jets. Zelfs van een zeer matig spelende Pats gewoon weer verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Wat een timing om 90 punten op de bank te zetten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 december 2016 Share Geplaatst 27 december 2016 Rex Ryan alweer buitengegooid in Buffalo :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Ligt ook meer aan de Bills dan aan Sexy Rexy dit, veel meer dan twee keer 8-8 met dit team kun je mijns inziens niet verwachten. Totaal niet des Chargers, maar ik zou het wel leuk vinden als hij Mike McCoy zou vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 januari 2017 Share Geplaatst 2 januari 2017 En voor de derde keer in drie jaar mogen we op zoek naar een nieuwe HC. Denk dat het dit keer voornamelijk een situatie is waarbij Baalke gewoon niet meer te behouden was en ze de nieuwe GM niet willen opzadelen met een HC of een GM zoeken bij Chip. Ben benieuwd wie het gaat worden en met name de GM zal een grote rol spelen gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 (bewerkt) Wie denken jullie dat de meeste kans maakt om de superbowl te winnen na het zien van de regular season. Moet zeggen dat de Patriots wel heel makkelijk over iedereen heen walsen. Moet het nog maar eens aanzien hoe de Cowboys het gaan doen met de twee rookies. Kan echt duidelijk 2 kanten op. Denk dat het deze wildcard round wat minder spannend wordt, zie de Steelers, Raiders, Seahawks en Packers eigenlijk wel winnen. Ik ben deze playoffs in ieder geval voor de Dirty Birds. Wat een offense. :love: 3 januari 2017 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Wie denken jullie dat de meeste kans maakt om de superbowl te winnen na het zien van de regular season. Moet zeggen dat de Patriots wel heel makkelijk over iedereen heen walsen. Moet het nog maar eens aanzien hoe de Cowboys het gaan doen met de twee rookies. Kan echt duidelijk 2 kanten op. Denk dat het deze wildcard round wat minder spannend wordt, zie de Steelers, Raiders, Seahawks en Packers eigenlijk wel winnen. Ik ben deze playoffs in ieder geval voor de Dirty Birds. Wat een offense. :love: Raiders gaan niet winnen joh, zo'n jongen als Connor Cook is kansloos tegen de Texans defense. Gaat Brocko in zijn eerste jaar bij de Texans toch gewoon een play-off wedstrijd winnen, vedette : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 januari 2017 Share Geplaatst 3 januari 2017 Raiders met Carr waren een kanshebber geweest maar zonder Carr is het in mijn ogen gewoon eerste ronde eruit. Steelers zie ik als de enige die een makkelijke wedstrijd hebben gezien de blessure bij Tannehill al had Ajayi een van zijn topwedstrijden tegen ze en hebben ze sowieso al het hele seizoen moeite tegen de Run. In de NFC kan het wat mij betrefd alle kanten op. Packers zijn in vorm maar de D van de Giants is prima in vorm en met Manning een QB die zo maar een hot streak kan krijgen. De Lions tegen de Seahawks kan ook een mooie worden zeker omdat de Seahawks niet in topvorm zijn. De O-line is echt zwaar ondermaats, de running game is niet in vorm en ook de D is niet meer wat het geweest is. Daarnaast is hun LS vrij matig als je ziet hoeveel foute snaps hij gehad heeft de afgelopen weken kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Patriots waren dit seizoen beter dan ik verwacht tbh, zeker op defensief vlak. Dat gezegd, de pass rush is niet heel geweldig, dus als er 1 team voor een verrassing kan zorgen zullen het de Steelers zijn denk ik. Chiefs zie ik misschien ook nog in staat om met hun sterke defense Brady redelijk in check te houden en dan misschien offensief te verrassen. Rest van de AFC is kansloos als ze naar New England moeten. NFC heb ik werkelijk geen idee :cab: Enige wat je daar kan zeggen is dat het zeker niet de Lions worden. Maar als je ziet dat de lower seeds de Seahawks, Eli Manning en Aaron Rodgers zijn tsja. Who knows wat er gaat gebeuren. Falcons die ook red hot zijn, en dem Boyz heb ik eigenlijk hele seizoen nog niet echt aan het werk gezien, dus geen idee of die echt legit zijn wanneer het erom zal gaan. Ik denk puur op vorm van de laatste weken dat de Falcons het misschien eindelijk eens gaan halen. Dus. Pats/Falcons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Bud Dupree. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 Matige wildcard games zeg. Miami/Detroit zijn sowieso niks, Raiders zonder Carr was ook vrij pijnlijk Vanavond hopelijk spannende pot wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 januari 2017 Share Geplaatst 8 januari 2017 #SteelersNation :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Hadden we op Giants/Packers na schriftelijk kunnen afdoen, hopelijke volgende week wat meer spannende wedstrijden. Vooral uitkijken naar de wedstrijden in de NFC, een ontketende Rodgers op bezoek in Dallas en de geweldige Falcons offense tegen de Seahawks D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Dunno of iemand college finale heeft gekeken, heerlijk hoor :D Schitterende 4th quarter comeback van Clemson met de winnende TD in de laatste seconde. Sowieso altijd goed als Alabama verliest natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Chargers :uhoh: snap dat de situatie niet ideaal was in San Diego, maar zegt genoeg over Dean Spanos dat hij zelf amper wilde bijdragen aan een nieuw stadion en liever meelift met Kroenke. Is ook niemand die in Los Angeles op de Chargers zit te wachten, gaan straks amper meer mensen trekken dan de LA Galaxy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Ze kunnen er niet meer trekken, toch? Gezien ze in het stadion van LA Galaxy gaan spelen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Maar LA Galaxy heeft een fanbase, die is voor de LA Chargers is waarschijnlijk nog kleiner nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Zo, zit nog steeds op schema met mijn Pats/Falcons SB Pats niet gezien, schijnt niet heel goed te zijn geweest maar alsnog simpel gewonnen van de Texans. Volgende week wordt wel andere koek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Wat een wedstrijd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2017 Share Geplaatst 16 januari 2017 Damn wat een game. Hoe zuur ook voor de Cowboys. Perfect verdedigd die laatste drive en dan komt er nog zo'n onwaarschijnlijke catch en een heel nipte FG. Falcons-Packers wordt wel een shootout btw :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 januari 2017 Share Geplaatst 22 januari 2017 Goh zoveel hoop voor GB/ATL en het is al over aan de rust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Elke wedstrijd van de Falcons die ik zie raak ik meer enthousiast dat we volgend jaar Kyle Shanahan als HC hebben waarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 januari 2017 Share Geplaatst 23 januari 2017 Heb heel erg genoten van de Falcons offense, maar de Patriots nu ben ik toch ook serieus van onder de indruk. Zo ongelooflijk solide, geven gewoon niks weg in defense. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten