Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

En voor de derde keer in drie jaar mogen we op zoek naar een nieuwe HC. Denk dat het dit keer voornamelijk een situatie is waarbij Baalke gewoon niet meer te behouden was en ze de nieuwe GM niet willen opzadelen met een HC of een GM zoeken bij Chip. Ben benieuwd wie het gaat worden en met name de GM zal een grote rol spelen gok ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie denken jullie dat de meeste kans maakt om de superbowl te winnen na het zien van de regular season. Moet zeggen dat de Patriots wel heel makkelijk over iedereen heen walsen. Moet het nog maar eens aanzien hoe de Cowboys het gaan doen met de twee rookies. Kan echt duidelijk 2 kanten op. Denk dat het deze wildcard round wat minder spannend wordt, zie de Steelers, Raiders, Seahawks en Packers eigenlijk wel winnen.

Ik ben deze playoffs in ieder geval voor de Dirty Birds. Wat een offense. :love:

bewerkt door Chris.tiaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie denken jullie dat de meeste kans maakt om de superbowl te winnen na het zien van de regular season. Moet zeggen dat de Patriots wel heel makkelijk over iedereen heen walsen. Moet het nog maar eens aanzien hoe de Cowboys het gaan doen met de twee rookies. Kan echt duidelijk 2 kanten op. Denk dat het deze wildcard round wat minder spannend wordt, zie de Steelers, Raiders, Seahawks en Packers eigenlijk wel winnen.

Ik ben deze playoffs in ieder geval voor de Dirty Birds. Wat een offense. :love:

Raiders gaan niet winnen joh, zo'n jongen als Connor Cook is kansloos tegen de Texans defense. Gaat Brocko in zijn eerste jaar bij de Texans toch gewoon een play-off wedstrijd winnen, vedette :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raiders met Carr waren een kanshebber geweest maar zonder Carr is het in mijn ogen gewoon eerste ronde eruit. Steelers zie ik als de enige die een makkelijke wedstrijd hebben gezien de blessure bij Tannehill al had Ajayi een van zijn topwedstrijden tegen ze en hebben ze sowieso al het hele seizoen moeite tegen de Run. In de NFC kan het wat mij betrefd alle kanten op. Packers zijn in vorm maar de D van de Giants is prima in vorm en met Manning een QB die zo maar een hot streak kan krijgen. De Lions tegen de Seahawks kan ook een mooie worden zeker omdat de Seahawks niet in topvorm zijn. De O-line is echt zwaar ondermaats, de running game is niet in vorm en ook de D is niet meer wat het geweest is. Daarnaast is hun LS vrij matig als je ziet hoeveel foute snaps hij gehad heeft de afgelopen weken kan echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patriots waren dit seizoen beter dan ik verwacht tbh, zeker op defensief vlak. Dat gezegd, de pass rush is niet heel geweldig, dus als er 1 team voor een verrassing kan zorgen zullen het de Steelers zijn denk ik. Chiefs zie ik misschien ook nog in staat om met hun sterke defense Brady redelijk in check te houden en dan misschien offensief te verrassen. Rest van de AFC is kansloos als ze naar New England moeten.

NFC heb ik werkelijk geen idee :cab: Enige wat je daar kan zeggen is dat het zeker niet de Lions worden. Maar als je ziet dat de lower seeds de Seahawks, Eli Manning en Aaron Rodgers zijn tsja. Who knows wat er gaat gebeuren. Falcons die ook red hot zijn, en dem Boyz heb ik eigenlijk hele seizoen nog niet echt aan het werk gezien, dus geen idee of die echt legit zijn wanneer het erom zal gaan. Ik denk puur op vorm van de laatste weken dat de Falcons het misschien eindelijk eens gaan halen.

Dus. Pats/Falcons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadden we op Giants/Packers na schriftelijk kunnen afdoen, hopelijke volgende week wat meer spannende wedstrijden. Vooral uitkijken naar de wedstrijden in de NFC, een ontketende Rodgers op bezoek in Dallas en de geweldige Falcons offense tegen de Seahawks D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chargers :uhoh: snap dat de situatie niet ideaal was in San Diego, maar zegt genoeg over Dean Spanos dat hij zelf amper wilde bijdragen aan een nieuw stadion en liever meelift met Kroenke. Is ook niemand die in Los Angeles op de Chargers zit te wachten, gaan straks amper meer mensen trekken dan de LA Galaxy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites