Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Mijn keuze gaat uiteraard naar de Panthers, denk dat de Broncos D het lang spannend weet te houden maar dat Newton uiteindelijk de winst weet veilig te stellen. Trouwens dit jaar zowel te zien op het open kanaal van FOX als BBC2, vooral blij met de laatste wat dat commentaar in het Nederlands lijkt helemaal nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop stiekem een beetje dat de Broncos hem pakken maar denk dat het de Panthers zullen worden. Vooral offensive zijn de Panthers toch een stapje beter maar Broncos hebben weer een betere D dus het zal leuk worden. Vooral ook hoe de O-line van de Panthers zich gaan houden tegen Ware en Miller aangezien hun OT's toch wel het zwakste punt van de line is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handig dat de NFL op FOX is. Maar super irritant dat de YT gasten hier ook een podia krijgen. Ik ben niet echt een kenner maar zet mensen erop die er iets mee hebben.

Vind het vooral zonde dat die sportmarketeer er zo kort zat, die had tenminste interessante dingen te melden. Heb je toch veel meer aan dan een Simon Cziommer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites