Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Één luisterbeurt diep in 4 Your Eyez Only en valt me wat tegen eerlijk gezegd. Hoe goed het begin ook is met de eerste twee tracks. Mis vooral bars en het hele muzikale ding moet ik nog aan wennen. Wel ontzettend persoonlijk allemaal.

Post Malone en Ab-Soul albums zijn ook out there.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Één luisterbeurt diep in 4 Your Eyez Only en valt me wat tegen eerlijk gezegd. Hoe goed het begin ook is met de eerste twee tracks. Mis vooral bars en het hele muzikale ding moet ik nog aan wennen. Wel ontzettend persoonlijk allemaal.

Post Malone en Ab-Soul albums zijn ook out there.

Heb hem deze ochtend even geluisterd op weg naar werk op mijn crappy iPhone speakers (oude wagen zonder bluetooth of USB) en was ook niet echt weggeblazen.

Eerste tracks wel fire. Dit weekend maar eens goed luisteren met met audiotechnica's ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las juist iets over een 10+ uur durende mix

Heb hem deze ochtend even geluisterd op weg naar werk op mijn crappy iPhone speakers (oude wagen zonder bluetooth of USB) en was ook niet echt weggeblazen.

Eerste tracks wel fire. Dit weekend maar eens goed luisteren met met audiotechnica's ;c

Nu een stuk of zeven keer geluisterd in de auto (met goed geluid) en bevalt me gelukkig zeker. Hadden minder melodietjes mogen van mij. Voor mijn definitieve oordeel zal ik moeten wachten op Pitchfork en The Needle Drop :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jong ik ben echt een hip-hop liefhebber, maar ik ontdek nog elke maand nieuwe 'oude' platen :) Ik heb Black Star, The Ecstatic en Black on both Sides echt dood geluisterd (ok zeker 25x per cd), eigenlijk raar dat ik nooit deze ben gaan luisteren derhalve, edoch, ik ben er zeer content mee, wat een plaat zeg amai :)

Als je mijn crib zou komen diggen in mijn cd kratten :cab: zou je supergeil worden.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt daar na vandaag ook nog J.Cole bij? Jaloers hoor en met een beetje geluk neemt Drake Young Thug nog mee (of pech, hangt er vanaf hoe je er tegen aankijkt).

Geen tussenstop in België zie ik :( En hem vorige tour al gezien dus dearvoor de verplaatsing naar Parijs of Amsterdam maken, nah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites