Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Juist David; Vince Staples _O_ Draai Summertime '06 zo'n beetje elke week. "Fight between my conscience, and the skin that's on my body

Man, I need to fight the power, but I need that new Ferrari

Aparte gast is het trouwens, laatst dit interview beluisterd en heeft een opvallende kijk op de wereld. Heeft eigenlijk ook een hekel aan het zijn van artiest etc.

[soundcloud]https://soundcloud.com/npr-microphone-check/vince-staples-my-job-is-to-keep-my-sanity[/soundcloud]

Dingen die hij meegemaakt heeft he, heel ziek. Verheerlijkt het gangster leven totaal niet, maar flink aan gang banging gedaan.

Dit is mijn favoriete track op het album ("Homie where ya clout at? You ain't ever push nobody's scalp back")

Ook wel het kijken waard

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[YOUTUBE]5lpCeYaLXn8[/YOUTUBE]

Blijft één van mijn all-time favorite tracks waardoor ik hooked ben geworden aan hip-hop. Malik B. on fuckin' fire, die gast had echt dik talent.

[YOUTUBE]iVF_6EpQlcs&[/YOUTUBE]

Met een bepaalde schaamte houd ik de huidige underground hip-hop echt al jaren niet meer bij, maar godverdomme wat mis ik dit soort duistere bass-lines.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Één van de vele artiesten die ik dankzij 'jullie' ben gaan luisteren. Dat Jaylib album, zeker niet zijn beste werk, vond ik zo vet.

Heerlijk hoor. Komt wel beetje laat, maar het is je vergeven.

Wat vinden jullie van het laatste Kanye album?

Ga er al paar maandjes lekker op /hipster

En Kanye nog niet gecheckt, ik gun hem het nog even niet.

iZWemg8OM_g

Link naar opmerking
Deel via andere websites