Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Geen idee, hou er niet van om iets het beste te noemen bij iets subjectiefs als muziek. Er zijn zoveel albums van een hoog niveau: Breaking Atoms, Midnight Marauders etc.

Hier schaar ik Illmatic ook bij hoor. Qua storytelling etc. namelijk echt een bazenalbum, heel hoog niveau qua productie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die hip-hop hebben voor mij vergelijkbaar met Drake, Kendrick en Kanye? (d)

Rustige? Drake is wel relaxt, vooral zijn nieuwe album en die daarvoor. Voor de lyrics hoef je m niet te luisteren. Diced Pineapples (ja echt) zet ik ook wel is op.

[YOUTUBE]PTD3VSD91Xw[/YOUTUBE]

Deze is nice.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rustige? Drake is wel relaxt, vooral zijn nieuwe album en die daarvoor. Voor de lyrics hoef je m niet te luisteren. Diced Pineapples (ja echt) zet ik ook wel is op.

[YOUTUBE]PTD3VSD91Xw[/YOUTUBE]

Deze is nice.

Ja vind zijn nieuwe album vooral gruwelijk. Zal het even checken, thanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Low End Theory wordt me teveel gezegd door bepaalde [MENTION=17614]DubbelFris[/MENTION]; figuren dat die beter is dan Midnight Marauders...ik heb Midnight Marauders grijs zitten draaien, maar LET is zeker erg dope. Sowieso Tribe _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Low End Theory wordt me teveel gezegd door bepaalde [MENTION=17614]DubbelFris[/MENTION]; figuren dat die beter is dan Midnight Marauders...ik heb Midnight Marauders grijs zitten draaien, maar LET is zeker erg dope. Sowieso Tribe _O_

Agreed, MM vind ik ook wat beter (y)

Bd4XHnTDTqc

Laatst deze weer eens gehoord, was echt jaren geleden ;e Em toen ie nog grappig was.

Hier hedde ge ook lijstje van mij:

Snoop Dogg - Doggystyle

Nas - Illmatic

Mobb Deep - The Infamous

Big L - Lifestylez Ov Da Poor and Dangerous

Biggie - Ready to die

bewerkt door Hakai
Link naar opmerking
Deel via andere websites