Marc. Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Je kan die beats van Come Clean en Statik toch niet verrot noemen. :cab: Wat versta je onder goede lyrics dan? Dit is geen aanval op je persoonlijk btw, probeer gewoon te snappen waarom mensen naar bepaalde rappers luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Je kan die beats van Come Clean en Statik toch niet verrot noemen. :cab: Wat versta je onder goede lyrics dan? Dit is geen aanval op je persoonlijk btw, probeer gewoon te snappen waarom mensen naar bepaalde rappers luisteren. Ik zeg toch niet dat die beats verrot zijn? Doelde daar iig niet op, misschien vatte je het zo op. En goeie lyrics hoeven niet per se te gaan over een politiek onderwerp zoals Immortal Technique of Jedi Mind Tricks, maar zoals J Cole spelen met woorden en dubbelzinnig zijn versta ik er ook onder goeie lyrics. Is maar net hoe je het bekijkt. Ik moet niks hebben van die tracks waar 50 keer swag wordt geroepen, al moet ik wel bekennen dat ik dingen van Chief Keef, Migos en zulke rappers heb omdat ik soms wel zin heb in zo'n banger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Omdat je de vorige x Come Clean helemaal niks vond dacht ik dat. Nja je kunt je mening in ieder geval nog onder woorden brengen. Ik zelf loop me echt 100 x per dag dood te irriteren aan de nummers die op FB etc. gepost worden. Hip Hop bestaat eigenlijk bijna niet meer, alleen de rap is overgebleven. Dat blijkt vooral uit het feit dat Yeezus zo goed ontvangen is, dat is toch geen hip hop meer man :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Wat maakt het uit wat het is? Vanwaar die noodzaak om op alles een labeltje te plakken? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 (bewerkt) Labeltje plakken? Een genre waar ik van houd is bijna compleet weg, dat is niet puur een labeltje plakken. 5 juli 2013 bewerkt door Marc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Ik heb het over je Yeezus opmerking. Wat maakt het uit of het al dan niet Hip-Hop is? Is toch niet relevant? Verder, vooral niet de drama queen uithangen hoor, hou je het wel droog daar? :cab: In ieder geval gecondoleerd en alle sterkte toegewenst met het verlies :cab: :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Ik had mezelf al bijna in slaap gehuild. Gaat me meer om het simpele volk dat weer loopt te schreeuwen wat een geweldig hip hop album het is, dat is het gewoon niet, kan het niet relevant zijn, zo is het nou eenmaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Ik had mezelf al bijna in slaap gehuild. Gaat me meer om het simpele volk dat weer loopt te schreeuwen wat een geweldig hip hop album het is, dat is het gewoon niet, kan het niet relevant zijn, zo is het nou eenmaal. Care, muziek luister je voor jezelf he. Je hebt altijd de keuze om te luisteren wat je zelf wil, tuurlijk suckt Yeezus apenballen, maar je zal er iig verder niet mee doodgegooid worden ofzo in supermarkten, dus dan ga ik gewoon verder op zoek naar andere releases die wel goed zijn en die heb ik er toch wel een aantal gevonden dit jaar. Niet superveel, maar zeker een handjevol, dus ik ben tevreden. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 (bewerkt) ALBUM OF THE YEAR 2013 5 juli 2013 bewerkt door Teemong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Ja echt he. Die man. :cab: Ik ga lekker de nieuwe Jay Z luisteren. Komt Kendrick nog binnenkort langs in NL? Weet dat ie op NSJ komt (ga net die dag niet..) Nops, alleen festivals. Wel een zieke Yahoo festival met o.a. Jay-Z, maar dat is niet in Nederland (wel veel grote steden in Duitsland, Frankrijk, Engeland etc.) Yeezus is amazing, damn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Yeezus is een kut album, damn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 [video=youtube;LKc-ULrIzBg] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 (bewerkt) [YOUTUBE]OA7_1px1aV4[/YOUTUBE] 7 juli 2013 bewerkt door Scifo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 (bewerkt) [video=youtube;lNesrbQ-Bm0] Sick. 7 juli 2013 bewerkt door Teemong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Tracklist nieuwe Deltron 3030 album. 01 Stardate [ft. Joseph Gordon-Levitt] [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; 02 The Return 03 Pay the Price 04 Nobody Can [ft. Aaron Bruno of AWOLNATION] 05 Lawnchair Quarterback Pt. 1 [ft. David Cross and Amber Tamblyn] 06 Melding of the Minds [ft. Zach De La Rocha] 07 The Agony [ft. Mary Elizabeth Winstead] 08 Back in the Day [ft. The Lonely Island] 09 Talent Supersedes [ft. Black Rob] 10 Look Across the Sky [ft. Mary Elizabeth Winstead] 11 The Future of Food [ft. David Chang] 12 My Only Love [ft. Emily Wells] 13 What Is This Loneliness [ft. Damon Albarn and Casual] 14 Lawnchair Quarterback Pt. 2 [ft. David Cross and Amber Tamblyn] 15 City Rising From the Ashes 16 Do You Remember [ft. Jamie Cullum] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Vreemde featurings, alleen Damon Albarn bevalt me zeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 ...Luister jij dit ook maar eens... [YOUTUBE]DwkUt-BqioA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Luister jij dit ook maar eens... [YOUTUBE]DwkUt-BqioA[/YOUTUBE] Goed te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Er komt een video voor 'Collard Greens' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2013 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Nee, z.s.m. verwijderen die zooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Genre overschrijdend jonge die Kanye !!!!! Kanye = de toekomst !!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Het zit diep he Rik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Als ik die onzin over Kanye zo af en toe lees wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Asap is nog slechter dan yeezus joh. Gewoon Prodigy x Alchemist als je iets nieuws wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten