Sophomore Geplaatst 2 december 2016 Share Geplaatst 2 december 2016 https://www.youtube.com/watch?v=ixPFzRfhPGg damn "Included in the doc are two music videos for new songs that will not be on the album." Dat belooft wat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 8 december 2016 Share Geplaatst 8 december 2016 Fijne playlist met veel onbekend werk, beetje jazzy en rustig over het algemeen. Ik vind hem erg tof. Bedankt voor die muziek. Heeft me ondertussen al uren luisterplezier opgeleverd en het zal mij er nog veel meer opleveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 december 2016 Share Geplaatst 8 december 2016 Bedankt voor die muziek. Heeft me ondertussen al uren luisterplezier opgeleverd en het zal mij er nog veel meer opleveren Je bent welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2016 Share Geplaatst 9 december 2016 (bewerkt) Één luisterbeurt diep in 4 Your Eyez Only en valt me wat tegen eerlijk gezegd. Hoe goed het begin ook is met de eerste twee tracks. Mis vooral bars en het hele muzikale ding moet ik nog aan wennen. Wel ontzettend persoonlijk allemaal. Post Malone en Ab-Soul albums zijn ook out there. 9 december 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 december 2016 Share Geplaatst 9 december 2016 Één luisterbeurt diep in 4 Your Eyez Only en valt me wat tegen eerlijk gezegd. Hoe goed het begin ook is met de eerste twee tracks. Mis vooral bars en het hele muzikale ding moet ik nog aan wennen. Wel ontzettend persoonlijk allemaal. Post Malone en Ab-Soul albums zijn ook out there. Heb hem deze ochtend even geluisterd op weg naar werk op mijn crappy iPhone speakers (oude wagen zonder bluetooth of USB) en was ook niet echt weggeblazen. Eerste tracks wel fire. Dit weekend maar eens goed luisteren met met audiotechnica's ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 december 2016 Share Geplaatst 9 december 2016 http://www.nts.live/shows/solid-steel/episodes/solid-steel-radio-show-9122016-hour-1-king-geedorah-snake-charmer-mix Uur durende mix van DOOM voor een radioshow :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 december 2016 Share Geplaatst 9 december 2016 Las juist iets over een 10+ uur durende mix Heb hem deze ochtend even geluisterd op weg naar werk op mijn crappy iPhone speakers (oude wagen zonder bluetooth of USB) en was ook niet echt weggeblazen. Eerste tracks wel fire. Dit weekend maar eens goed luisteren met met audiotechnica's ;c Nu een stuk of zeven keer geluisterd in de auto (met goed geluid) en bevalt me gelukkig zeker. Hadden minder melodietjes mogen van mij. Voor mijn definitieve oordeel zal ik moeten wachten op Pitchfork en The Needle Drop :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Verliefd op het nieuwe Cole album, maar dat van Ab-Soul mag er ook zijn (die van Post Malone wat minder, de singles waren echt de hoogtepunten imo). Niet echt een Big Sean fan, maar check wel alles van hem. Deze track bevalt me wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 (bewerkt) Jong ik ben echt een hip-hop liefhebber, maar ik ontdek nog elke maand nieuwe 'oude' platen :) Ik heb Black Star, The Ecstatic en Black on both Sides echt dood geluisterd (ok zeker 25x per cd), eigenlijk raar dat ik nooit deze ben gaan luisteren derhalve, edoch, ik ben er zeer content mee, wat een plaat zeg amai :) Als je mijn crib zou komen diggen in mijn cd kratten :cab: zou je supergeil worden. 21 december 2016 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Tjonge hoe lekker is Run The Jewels 3. Die platen worden gewoon beter met de versie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 januari 2017 Share Geplaatst 7 januari 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]-b7P9YN6KVE[/YOUTUBE] Goede shit! 7 januari 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Waarom hoor ik deze pas in 2017? https://www.youtube.com/watch?v=00C0oSvIigY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Ejj jongens wat vinden jullie van Anderson .Paak? Laatste tijd echt fan van m geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Heerlijke ket. Als je hem live ergens in de buurt kan zien, niet twijfelen. Meesterlijk gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 januari 2017 Share Geplaatst 15 januari 2017 Ja groot fan @Stroot. Vanavond Malibu maar weer eens op zetten (die laatste track, the dreamer ofso met Talib damn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 februari 2017 Share Geplaatst 14 februari 2017 [video=youtube;R34wvXP9-5Q] https://www.youtube.com/watch?v=gMkgaiZK9jg zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Anderson. Paak, Run The Jewels, Drake en DJ Premier op de concertagenda de komende maanden : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Drake _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 20 februari 2017 Share Geplaatst 20 februari 2017 Anderson. Paak, Run The Jewels, Drake en DJ Premier op de concertagenda de komende maanden :< Ik eind maart naar Oddisee (y) Beste album van 2017 is trouwens al bekend denk ik... Jonwayne met zijn Rap Album Two :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Beste album van 2017 is trouwens al bekend denk ik... Jonwayne met zijn Rap Album Two :shhh: Nooit van gehoord. Eens checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Heb hem gechecked: alle 12 tracks, 2 zwakkere tracks imho. Goed, zeer degelijk album...stukken beter dan dat wat je meestal tegenkomt...Maar beste album van het jaar is wel wat vroegjes lijkt me :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Zit echt weer in een bizarre MF DOOM fase. Krijg er maar geen genoeg van. Steeds meer op de rijmschema's aan het letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Anderson. Paak, Run The Jewels, Drake en DJ Premier op de concertagenda de komende maanden :< Komt daar na vandaag ook nog J.Cole bij? Jaloers hoor en met een beetje geluk neemt Drake Young Thug nog mee (of pech, hangt er vanaf hoe je er tegen aankijkt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Komt daar na vandaag ook nog J.Cole bij? Jaloers hoor en met een beetje geluk neemt Drake Young Thug nog mee (of pech, hangt er vanaf hoe je er tegen aankijkt). Geen tussenstop in België zie ik :( En hem vorige tour al gezien dus dearvoor de verplaatsing naar Parijs of Amsterdam maken, nah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Post nauwelijks nog op dit forum, maar wil jullie wel mededelen dat Roc Marciano sinds 5 jaar een nieuwe plaat heeft uitgebracht en dat hij zwaar sterk is. Beats zijn niet normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten