cimbomcu Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Kneus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Inceman :< Nu wel tevreden [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; ? ;c Zouden meer clubs moeten doen, shoppen in Turkije. Heerlijke speler ja, past uitstekend hier. Duidelijk te zien dat er een flinke kwaliteitsinjectie is geweest, Milec debuteerde ook waanzinnig gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Zat er eigenlijk een aankoopoptie bij de overgang van Milec? Hoop van niet. Al denk ik dat die wel beter past in Nederland omdat ie qua duelkracht het vaak af moet leggen. Maar prima back alleszins. Zeer sterk in de combinatie, goede tackle en een geweldige mentaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 februari 2016 Share Geplaatst 1 februari 2016 Kneus. Wat? Kazim is toch uit Turkije gehaald? Wist niet of je sarcastisch of serieus was, maar zou niet weten waarom meer clubs in Turkije moeten shoppen omdat een of andere Inceman een paar potjes leuk meedoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 Wat? Kazim is toch uit Turkije gehaald? Wist niet of je sarcastisch of serieus was, maar zou niet weten waarom meer clubs in Turkije moeten shoppen omdat een of andere Inceman een paar potjes leuk meedoet. De vergelijking loopt enigszins spaak omdat geen van beide spelers in Turkije gevormd zijn. Kazim is een Brit en Inceman is geboren en opgegroeid in Duitsland, dat ze uit de Turkse competitie gehaald zijn is min of meer per toeval gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 (bewerkt) Bedankt voor je bijdrage maar ik had het verder niet over spelers die in Turkije persé gevormd moeten zijn hoor Nom ;) Weet niet of je het weet maar er lopen heel veel Duitse Turken rond in Turkije, Ugur Inceman heeft ook 12 jaar in Turkije gespeeld. Terwijl niemand in Turkije Kazim ziet als Turk, geboren in Engeland en tot zijn 20ste daar gespeeld. Spreekt niet eens Turks. 2 februari 2016 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 MVV bus is vrijdag afgeweken van zijn route en is de Roda bussen tegengekomen. Ze hebben gewoon kinderen van de kids club in elkaar geslagen. Triest volk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Vandaag naar Roda-Heerenveen dankzij gratis tickets. Waar kan je 't best parkeren boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Bij de plus en als je niet op die parkeerplaats kan dan bij de Hiero of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Kalezic dus weg. Rare uitspraken ook. Yannis en vd Gaag worden genoemd. Yannis de zou wel kiks zijn. Een van de beste spelers die Roda heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Wat vind je ervan Pino? Kalezic weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Ik heb te weinig van Roda JC gezien dit seizoen om daadwerkelijk een oordeel te kunnen vellen, maar als je slechts drie thuisoverwinningen pakt in één seizoen zit het niet helemaal lekker volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Klopt, en voetbal kon ook wel beter maar aan de andere kant als je degradatie ontloopt zonder play-offs heb je het ook goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Klopt, en voetbal kon ook wel beter maar aan de andere kant als je degradatie ontloopt zonder play-offs heb je het ook goed gedaan. Absoluut een knappe prestatie. Eigenlijk geen één speler die mij positief is opgevallen van Roda dit seizoen bedenk ik mij nu. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Inceman en Juric denk ik alleen ;c Faik leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Inceman en Juric denk ik alleen ;c Faik leuke speler. Tja, Almere hé. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Een club die in de winter negen(?) nieuwe spelers haalt maar wel met Swinkels en Van Peppen in de basis blijft spelen moet zich ook schamen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Blij dat Kalezic weg is, nog nooit zo'n vreselijk seizoen gehad in eigen huis. Wat een laffe zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Ja er mag wel wat aanvallender gespeeld worden. Overigens zijn van Peppen en Swinkels prima spelers voor het niveau van Roda (onderin Eredivisie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Swinkels en Poepon dus weg. Benieuwd wat Yannis er van maakt, Swinkels vond ik overigens zo slecht nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 Kum naar Roda. Centrum Brouwers-Kum dus komend seizoen. Prima centrum denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 juni 2016 Share Geplaatst 23 juni 2016 En een Duitse spits, Schahin. Ik ben benieuwd, da's zo'n low risk aankoop. Briljant als het lukt, transfervrij gekomen en eveneens de deur uit als het niks wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Inceman heeft aangegeven te willen vertrekken. Zonde man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Categorie 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Zhukov kiest voor Rusland, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten