Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Inceman :< Nu wel tevreden [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; ? ;c

Zouden meer clubs moeten doen, shoppen in Turkije.

Heerlijke speler ja, past uitstekend hier. Duidelijk te zien dat er een flinke kwaliteitsinjectie is geweest, Milec debuteerde ook waanzinnig gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat er eigenlijk een aankoopoptie bij de overgang van Milec? Hoop van niet. Al denk ik dat die wel beter past in Nederland omdat ie qua duelkracht het vaak af moet leggen. Maar prima back alleszins. Zeer sterk in de combinatie, goede tackle en een geweldige mentaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat? Kazim is toch uit Turkije gehaald? Wist niet of je sarcastisch of serieus was, maar zou niet weten waarom meer clubs in Turkije moeten shoppen omdat een of andere Inceman een paar potjes leuk meedoet.

De vergelijking loopt enigszins spaak omdat geen van beide spelers in Turkije gevormd zijn. Kazim is een Brit en Inceman is geboren en opgegroeid in Duitsland, dat ze uit de Turkse competitie gehaald zijn is min of meer per toeval gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je bijdrage maar ik had het verder niet over spelers die in Turkije persé gevormd moeten zijn hoor Nom ;)

Weet niet of je het weet maar er lopen heel veel Duitse Turken rond in Turkije, Ugur Inceman heeft ook 12 jaar in Turkije gespeeld. Terwijl niemand in Turkije Kazim ziet als Turk, geboren in Engeland en tot zijn 20ste daar gespeeld. Spreekt niet eens Turks.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, en voetbal kon ook wel beter maar aan de andere kant als je degradatie ontloopt zonder play-offs heb je het ook goed gedaan.

Absoluut een knappe prestatie. Eigenlijk geen één speler die mij positief is opgevallen van Roda dit seizoen bedenk ik mij nu. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites