Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Die Sankoh, is dat die dude van Groningen? Bizar dat die Paulissen zich zo raar gedraagt, was goed in de playoffs. Die rechtsback van jullie kan er trouwens vrij weinig van, althans gisteren was dat niet best. Vond Roda verder een prima indruk maken.

Dat is die Sankoh ja. Bedoelde je Dijkhuizen of Noor, die na de rode kaart rechtsachter ging spelen? Denk ook wel dat een leuke selectie hebben met Juric en De Silva erbij, al moet je natuurlijk wel nog gaan zien of die jongens ook daadwerkelijk wat extra's gaan brengen. Zullen het eindelijk toch puur op teamwork moeten gaan klaarspelen dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dijkhuizen geloof ik, die viel ook uit aan het einde. Denk vooral thuis puntjes pakken, dan komt dat wel goed dit seizoen. Acht de Graafschap en Excelsior zwakker.

Klopt, krijgen nu De Graafschap en NEC thuis en dat zijn wel echt de wedstrijden waarin we de punten moeten sprokkelen. Henkie is geen verkeerde back, alleen af en toe nog veel te druistig. Is snel, heeft een verre inworp wat een plus is, maar moet inderdaad veel rustiger worden.

Vond bij jullie die Brown dramatisch, al moet ik toegeven dat ik alleen de tweede helft in z'n geheel heb gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, krijgen nu De Graafschap en NEC thuis en dat zijn wel echt de wedstrijden waarin we de punten moeten sprokkelen. Henkie is geen verkeerde back, alleen af en toe nog veel te druistig. Is snel, heeft een verre inworp wat een plus is, maar moet inderdaad veel rustiger worden.

Vond bij jullie die Brown dramatisch, al moet ik toegeven dat ik alleen de tweede helft in z'n geheel heb gezien.

Dat zijn indd belangrijke potjes, graafschap pakken jullie wel. Die zijn echt slecht :-D Ben benieuwd hoe ver jullie komen, iig succes!

Nee klopt, Brown vond ik ook niet goed. Hij kan me tot nu toe niet bekoren, moet wellicht ook z'n draai vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dijkhuizen is de zwakste schakel achterin, ik weet niet hoe het nu met zijn blessure zit + daarbij de schorsing van Van Peppen, zou een back-up voor de backposities niet verkeerd zijn. Van Son, Noor en eventueel Rutjes kunnen rechtsachter, dus vooral voor de linksbackpositie is dit nog een must.

Verder met de komst van Juric en Da Silva, zit het middenveld en de aanval goed in elkaar.

Over Paulissen, ik denk dat die jongen zichzelf ook wat goed is gaan vinden, door de uitspraken van Van Hanegem misschien? Speelde al een waardeloze voorbereiding en is niet gemaakt voor het vechtvoetbal wat we dit seizoen zullen moeten gaan spelen. Maar denk dat ie nog wel de nodige minuten gaat maken dit jaar. Ben benieuwd wat met Jansen gaat gebeuren met de komst van die Australiërs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer moeizame overwinning, maar who gives a fuck. Belangrijke drie punten tegen een concurrent en 6 punten na 3 wedstrijden, dus een prima start. Volgende week proberen een puntje weg te halen bij AZ en dan na de interlandperiode op volle oorlogssterkte met Juric, De Silva en waarschijnlijk Boakye.

Oh, en als dat schot van Faik eens gepast had :< :<

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Leer/Verbist

Dijkhuizen/Monteyne - Sankoh/Werker - Swinkels/Biemans - Van Peppen/Monteyne

Griffiths/Rutjes

Noor/Van Son - Faik/Van Hyfte

Van Hyfte/De Silva

Boakye/Gyasi - Juric/Paulissen

Dan staat er toch een hele goed selectie voor een degradatiekandidaat. Eigenlijk mogen we niet in de problemen komen dit jaar!

Helemaal niet na de uitstekende start natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terechte puntendeling vanavond, Roda kon niet en NEC wilde niet. Op een positieve noot inmiddels al drie wedstrijden op rij geen tegentreffer geïncasseerd, wat er op duidt dat Kalezic achterin de zaakjes wel op orde heeft. Hopelijk kunnen Juric en Boakye volgende week tegen Feyenoord eindelijk meedoen, want voorin kunnen we voorlopig echt geen vuist maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terechte puntendeling vanavond, Roda kon niet en NEC wilde niet. Op een positieve noot inmiddels al drie wedstrijden op rij geen tegentreffer geïncasseerd, wat er op duidt dat Kalezic achterin de zaakjes wel op orde heeft. Hopelijk kunnen Juric en Boakye volgende week tegen Feyenoord eindelijk meedoen, want voorin kunnen we voorlopig echt geen vuist maken.

Eerste helft was juist NEC de ploeg die meer initiatief nam. Tweede helft waren we slecht, zeer slordig in balbezit. Heeft niks met 'niet willen' te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En alweer een rode kaart van Braamhaar die geseponeerd wordt:

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCgQFjABahUKEwjCserH1oPJAhXGvnIKHX88BZc&url=http%3A%2F%2Fwww.fcupdate.nl%2Fvoetbalnieuws%2F219646%2Frode-kaart-roda-speler-biemans-geseponeerd%2F&usg=AFQjCNF44qS89uiojhnVR9lW4A8F9m5yiw&bvm=bv.106923889,d.bGQ https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjACahUKEwjCserH1oPJAhXGvnIKHX88BZc&url=http%3A%2F%2Fwww.fcupdate.nl%2Fvoetbalnieuws%2F226325%2Frode-kaart-roda-jc-spits-malki-geseponeerd%2F&usg=AFQjCNHdC_XP3Kivm4KauvIERNlDgTiEWg&bvm=bv.106923889,d.bGQ

Onvoorstelbaar, die man nooit meer een wedstrijd van Roda laten fluiten. Voor deze berichten gaf ie ook al eens een penalty tegen wegens 'hands' (bal tegen hoofd (!)) van Kah en Delorge (die met z'n rug naar de bal stond) in de allesbeslissende wedstrijd in 2011 tegen Cambuur.

Braamhaar ging af op het advies van zijn assistent he. Dit kun je hem niet kwalijk nemen.

Vind dat je de laatste tijd wel heel erg Calimero-achtig begint te gedragen, daar hebben we het PSV topic al voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites