Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Roda JC Kerkrade

steijns

Aanbevolen berichten

Ben gaan kijken. Hier hadden we zowel Roda als Gulpen geen klote aan.

Ging echt nergens over

Tuurlijk heeft Gulpen er wat aan die hadden toch zoveel jarig bestaan. Is toch mooi zo'n potje erbij. Trekt mensen aan, meer inkomsten

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom speelde paulissen niet? Ik verwacht veel van Faik dit seizoen

Pauli zou er een beetje de kantjes vanaf gelopen hebben in de voorbereiding, moet blijkbaar weer met beide benen op de grond gezet worden. Roda huurt volgens VI de 18-jarige Australiër Daniel De Silva van AS Roma, debuteerde op 15-jarige leeftijd voor Perth Glory. Leuke speler als ik op wat filmpjes af mag gaan, een echte 10. En Tomi Juric zou vanavond in Kerkrade zijn volgens datzelfde medium, dus de verwachting is dat die alsnog wel gaat komen.

Heerlijk, al die Aussies bij Roda :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, maar bij Vitesse moeten we de punten dan ook niet halen. Rode kaart was het breekpunt (alweer de 18e in de Eredivisie sinds 12/13, waanzin), had het met elf tegen elf nog wel eens willen zien. Eerste half uur was niet verkeerd, en als die bal op de paal van Noor erin was gegaan..

Paulissen moet gaan oppassen, gisteren voor mij de schuldige bij de derde goal en over het algemeen een zeer zwakke invalbeurt. Volgende week weer nieuwe kansen, dan moet er gewoon gewonnen worden van De Graafschap in eigen huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites