LosMerengues Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Haha, echt joh? Gaat een hele nieuwe wereld voor me open. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Re: PlayStation 4 http://www.nedgame.nl/playstation-4-%28ps4%29-console+ps3-acc.html Hoe durven ze te zeggen dat die normaal €599 is :-D Ik ga naar bol, zullen ook wel grote voorraad krijgen. Geen idee boeiend hij is gewoon 399 en ik kan um ophalen. Ik haat het om zulke dure apparaten te laten verzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Ik haat het om zulke dure apparaten te laten verzenden.Dit, maar ik haat het persoonlijk ook om ermee door de stad te moeten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Gewoon gereserveerd bij Game Mania dus heb hem op de releasedag in huis. Als dat 31 oktober is, is het mooi. Is het ietsje later, ook goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 20 juni 2013 Share Geplaatst 20 juni 2013 Geloof wel dat Sony er op aan gaat sturen om de PS4 eerder uit te brengen dan de One. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Zou zeer mooi zijn. Rond de 13de van november zoals ik vandaag zag zou perfect zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2013 Vanaf rond middernacht het aankondigingsevement. Wordt leuk. Veel 'leaks' over specs en functies, maar na vannacht zullen we het pas officieel weten. Verwacht iets als een 8-core processor, 8GB RAM, recente AMD videokaart en nog veel meer. Lekker PC achtig zodat het programmeren van games erop een stuk makkelijk wordt. PS3 spellen hoogstwaarschijnlijk niet speelbaar, zou je streamed moeten kunnen spelen tegen betaling. Ik denk zelf ook dat alle games een unieke code krijgen, zodat de used game market ook niet meer gaat bestaan. En de tijd van gratis online is ook over, er komt sowieso een "Xbox LIVE" achtig model. :banana: Toch even quotebaar hoor. Alles spot on behalve used game gedoe. PS+ requirement was toen niet eens echt een gerucht oh wat ben ik toch slim. Nog even glimlachen om mathieu026 en zijn spec voorspellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Wow jij bent echt badass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 juni 2013 Share Geplaatst 21 juni 2013 Ga hem ook sowieso halen, met FIFA 14 + COD Ghosts + Battlefield 4 + GTA V. Weet dus al waar ik de hele zomer voor kan gaan werken huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Geen Watch Dogs? Super briljant _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Waar halen mensen het toch vandaan dat GTA V op de PS4/X-one komt? Maar sowieso Fifa 14 en BF4 erbij nemen tijdens de launch, Watch Dogs ook de 21e(/bij launch) gelijk halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Geloof dat Rockstar GTA V nog wel gaat oppoetsen voor de nieuwe consoles hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2013 http://www.thesixthaxis.com/2013/07/10/sony-to-issue-ps4-dev-kits-to-universities/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 oke, even voor de geïnteresseerden: Ik heb gezien dat de ps4 gaat draaien op een octocore van 1.6 GHz. Nu, ik heb die van de ps3 eens opgezocht. Hier gebruikten ze een octocore (eigenlijk maar 7, maar die info bespaar ik jullie) van 3.2 GHz. Nu is mijn vraag, gaat de processor in de ps4 sterker zijn (andere structuren, nieuwe technologie, enz..) of was de ps3 toch krachtiger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2013 oke, even voor de geïnteresseerden: Ik heb gezien dat de ps4 gaat draaien op een octocore van 1.6 GHz. Nu, ik heb die van de ps3 eens opgezocht. Hier gebruikten ze een octocore (eigenlijk maar 7, maar die info bespaar ik jullie) van 3.2 GHz. Nu is mijn vraag, gaat de processor in de ps4 sterker zijn (andere structuren, nieuwe technologie, enz..) of was de ps3 toch krachtiger? PS4 zal veel sneller zijn, maak je daar maar geen zorgen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2013 Had ik 'm maar al bij bol besteld.. Ik was aan het wachten op een bundel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Heeft iemand nog een betrouwbare, Nederlandse site waar je de PS4 kan pre-orderen en dat je dan hem meteen op de release hebt en niet bij de 'tweede levering' zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Mediamarkt? Naar mijn weten(uit m'n hoofd) hebben enkel GM en bol.com tot nog toe aangegeven niet meer te kunnen leveren tijdens de 1e(of zelfs 2e) periode als je vanaf een bepaalde datum had besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2013 (bewerkt) Mediamarkt? Naar mijn weten(uit m'n hoofd) hebben enkel GM en bol.com tot nog toe aangegeven niet meer te kunnen leveren tijdens de 1e(of zelfs 2e) periode als je vanaf een bepaalde datum had besteld. consoleshop, nedgame en bigu ook. 14 augustus 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2013 (bewerkt) Media Markt! http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/mediamarkt-playstation-4-pre-orders-nog-niet-uitverkocht/ Heb net gekocht :) http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-bijna-uitverkocht-waar-kan-ik-nog-reserveren-dagelijks-geupdate/ MediaMarkt en Saturn nog enige twee grote waar het bekend is. 14 augustus 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2013 Vandaag heel veel mails terug gehad van winkels, allemaal dag ze geen levering op release date kunnen garanderen behalve Media Markt (Saturn had ik niet gemaild, maar is precies hetzelfde). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2013 Media Markt nu ook op. Was net op tijd nog du few :) Ná de 15e is niet meer gegarandeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Verdomme waarom heb ik nou weer zo lang gewacht met bestellen ;e Zag hem net via [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; op next-level.nl maar als ik daar wil bestellen staat er dat het product niet op voorraad is en dat ik ze een aanvraag moet sturen, kan hem ook niet in mijn winkelwagentje plaatsen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Verdomme waarom heb ik nou weer zo lang gewacht met bestellen ;e Zag hem net via [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; op next-level.nl maar als ik daar wil bestellen staat er dat het product niet op voorraad is en dat ik ze een aanvraag moet sturen, kan hem ook niet in mijn winkelwagentje plaatsen :cab: Mmm misschien ff bellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Mmm misschien ff bellen? Ja ik ga ze nu een mail sturen, zie wel wat ze reageren. Hoop toch wel dat ik hem nog ergens kan vinden voor in november, maar ben er bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten