Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Re: PlayStation 4

http://www.nedgame.nl/playstation-4-%28ps4%29-console+ps3-acc.html

Hoe durven ze te zeggen dat die normaal €599 is :-D Ik ga naar bol, zullen ook wel grote voorraad krijgen.

Geen idee boeiend hij is gewoon 399 en ik kan um ophalen. Ik haat het om zulke dure apparaten te laten verzenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf rond middernacht het aankondigingsevement. Wordt leuk. Veel 'leaks' over specs en functies, maar na vannacht zullen we het pas officieel weten. Verwacht iets als een 8-core processor, 8GB RAM, recente AMD videokaart en nog veel meer. Lekker PC achtig zodat het programmeren van games erop een stuk makkelijk wordt. PS3 spellen hoogstwaarschijnlijk niet speelbaar, zou je streamed moeten kunnen spelen tegen betaling. Ik denk zelf ook dat alle games een unieke code krijgen, zodat de used game market ook niet meer gaat bestaan. En de tijd van gratis online is ook over, er komt sowieso een "Xbox LIVE" achtig model.

:banana:

Toch even quotebaar hoor. Alles spot on behalve used game gedoe. PS+ requirement was toen niet eens echt een gerucht oh wat ben ik toch slim. Nog even glimlachen om mathieu026 en zijn spec voorspellingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke, even voor de geïnteresseerden: Ik heb gezien dat de ps4 gaat draaien op een octocore van 1.6 GHz. Nu, ik heb die van de ps3 eens opgezocht. Hier gebruikten ze een octocore (eigenlijk maar 7, maar die info bespaar ik jullie) van 3.2 GHz. Nu is mijn vraag, gaat de processor in de ps4 sterker zijn (andere structuren, nieuwe technologie, enz..) of was de ps3 toch krachtiger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke, even voor de geïnteresseerden: Ik heb gezien dat de ps4 gaat draaien op een octocore van 1.6 GHz. Nu, ik heb die van de ps3 eens opgezocht. Hier gebruikten ze een octocore (eigenlijk maar 7, maar die info bespaar ik jullie) van 3.2 GHz. Nu is mijn vraag, gaat de processor in de ps4 sterker zijn (andere structuren, nieuwe technologie, enz..) of was de ps3 toch krachtiger?

PS4 zal veel sneller zijn, maak je daar maar geen zorgen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mediamarkt?

Naar mijn weten(uit m'n hoofd) hebben enkel GM en bol.com tot nog toe aangegeven niet meer te kunnen leveren tijdens de 1e(of zelfs 2e) periode als je vanaf een bepaalde datum had besteld.

consoleshop, nedgame en bigu ook.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Media Markt! http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/mediamarkt-playstation-4-pre-orders-nog-niet-uitverkocht/

Heb net gekocht :)

http://www.playstation4club.nl/ps4-nieuws/ps4-bijna-uitverkocht-waar-kan-ik-nog-reserveren-dagelijks-geupdate/

MediaMarkt en Saturn nog enige twee grote waar het bekend is.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme waarom heb ik nou weer zo lang gewacht met bestellen ;e Zag hem net via [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; op next-level.nl maar als ik daar wil bestellen staat er dat het product niet op voorraad is en dat ik ze een aanvraag moet sturen, kan hem ook niet in mijn winkelwagentje plaatsen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdomme waarom heb ik nou weer zo lang gewacht met bestellen ;e Zag hem net via [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; op next-level.nl maar als ik daar wil bestellen staat er dat het product niet op voorraad is en dat ik ze een aanvraag moet sturen, kan hem ook niet in mijn winkelwagentje plaatsen :cab:

Mmm misschien ff bellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites