Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 PS Plus een verplichting maken voor online is een van de beste dingen die ze ooit gedaan hebben. Ze hebben zoveel geld misgelopen met de PS3. Volgens mij maakt Sony daar nog steeds geen winst op. Dankzij Gold stroomde niet alleen het geld binnen bij Microsoft, maar konden ze ook keer op keer de online service beter maken. Daardoor is de 360 nu ook veel populairder en beter, het is een vicieuze cirkel. Ik ga 'm denk ik pre-orderen met Watch Dogs of BF4.. Mmmm.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Watch Dogs & The Division op de PS4 _O_, kan niet wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 PS Plus een verplichting maken voor online is een van de beste dingen die ze ooit gedaan hebben. Ze hebben zoveel geld misgelopen met de PS3. Volgens mij maakt Sony daar nog steeds geen winst op. Dankzij Gold stroomde niet alleen het geld binnen bij Microsoft, maar konden ze ook keer op keer de online service beter maken. Daardoor is de 360 nu ook veel populairder en beter, het is een vicieuze cirkel. Ik ga 'm denk ik pre-orderen met Watch Dogs of BF4.. Mmmm.. Eens hoor, dit moest Sony ook wel invoeren. Zeker nu je al die open world games gaat krijgen waar je public events hebt enzo (The Division, Destiny etc). Echter kunnen wij makkelijk lullen. Wij hebben beide jaren lang betaald voor Live Gold en weten niet beter;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Eens hoor, dit moest Sony ook wel invoeren. Zeker nu je al die open world games gaat krijgen waar je public events hebt enzo (The Division, Destiny etc). Echter kunnen wij makkelijk lullen. Wij hebben beide jaren lang betaald voor Live Gold en weten niet beter;c Ja, alleen Plus kan je toch alleen bij Sony kopen? Dus is altijd zelfde bedrag. Ik kocht altijd 12 maanden voor €35 euro bij een of andere website, bijna twee keer zo goedkoop als bij Microsoft. Maja alsnog, ongelooflijk dat die €400 euro kost. Ze maken er sowieso verlies op (en krijgen dan beetje geld voor elke verkochte game), de vraag is hoeveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 PS Plus een verplichting maken voor online is een van de beste dingen die ze ooit gedaan hebben. Ze hebben zoveel geld misgelopen met de PS3. Volgens mij maakt Sony daar nog steeds geen winst op. Dankzij Gold stroomde niet alleen het geld binnen bij Microsoft, maar konden ze ook keer op keer de online service beter maken. Daardoor is de 360 nu ook veel populairder en beter, het is een vicieuze cirkel. Ik ga 'm denk ik pre-orderen met Watch Dogs of BF4.. Mmmm.. Wanneer komtie uit? Denk dat ik deze zomer maar ga sparen dan, kunnen we lekker samen knallen op BF4 (d) Sowieso, 64 spelers _O__O__O__O__O_ oude tijden herleven wordt dat, ik heb daar serieus nog meer zin in dan GTAV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ja, alleen Plus kan je toch alleen bij Sony kopen? Dus is altijd zelfde bedrag. Ik kocht altijd 12 maanden voor €35 euro bij een of andere website, bijna twee keer zo goedkoop als bij Microsoft. Maja alsnog, ongelooflijk dat die €400 euro kost. Ze maken er sowieso verlies op (en krijgen dan beetje geld voor elke verkochte game), de vraag is hoeveel. Nee, nu ook in winkels en online. Zal wel veranderen denk ik (net als de XBL codes), want er moet echt geld verdiend gaan worden door de gaming industrie. Anders gaan er veel bedrijven omvallen. En inderdaad, die prijs is absurd. Sony wil echt maar een ding, en dat is marktaandeel. Wat ik echter wel zit te denken, PSN geeft zoveel shit weg... Hoe verdienen ze daaraan? Ze willen wel zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor de gamer, maar ik vraag me echt af of ze hier nou zoveel aan gaan verdienen (Genoeg om goede nieuwe exclusieve ip's te maken zeg maar). [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; 29 oktober 2013. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ik weet dus al waarvoor ik werk in de vakantie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Microsoft zwaar (en terecht) afgemaakt op die persconferentie van E3. Ik ben sowieso geen consolespeler maar wel blij dat DRM slagen krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 FFXV en KH3 ook naar Xbox One.. Ouch, dat hadden goede exclusives geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Zou FF nu wel op 1 Xbox-disc gaan passen?;c, maar was ook te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Wacht maar ff met het no restrictions on lending, selling en used games http://www.gamasutra.com/view/news/194126/On_PS4_DRM_measures_are_up_to_the_thirdparties.php?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+GamasutraNews+%28Gamasutra+News%29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Jongens, dat is toch logisch? Games als The Crew, Elder Scrolls online, The Division en geloof ik ook Destiny worden games waar meerdere mensen tegelijk in komen te spelen (WoW bijvoorbeeld). Dan moet je dus altijd online zijn om die games te kunnen spelen. Datzelfde geldt voor de Used games. De Xbox zegt PRECIES hetzelfde als PS, namelijk dat de developers dat zelf gaan en mogen beslissen. Iedereen lult elkaar na, maar het komt gewoon op een ding neer: Als de industrie wil dat games niet geruild worden, gebeurt dat niet. Zowel de PS4 als de Xbox doen daar niets tegen. De enige relevante discussie op het gebied van PS4 vs Xbox one is de 24 uur check. Voordeel ervan is dat games en apps gelijk geupdate worden (oftewel niet meer wachten als je gaat spelen). Het nadeel is dat je na 24 uur offline gamen niet meer verder kan gaan. Ja, en welke exclusives zijn beter. Dat is een andere HELE belangrijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Hoe bedoel je na 24 uur offline gamen niet meer verder kan gaan. Dat betekent toch niet dat je bijvoorbeeld level 30 bent met Battlefield dat je dan weer opnieuw moet beginnen? Ik wacht trouwens met mijn keuze, moet nog zoveel naar buiten komen. Maar ik neig naar PS4 alleen omtrent die used games. Maar nu blijkt dat zowat hetzelfde te zijn als voor de Xbox One, alleen is het wat lastige voor PS4. Maar Xbox heeft voor mij het voordeel van games die ik wil spelen, en ze hebben voorrang met DLC op elke game. Zo las ik een tijd geleden (kan het niet terug vinden) dat FIFA 14 tegelijk uitkomt alleen op PS4 moet je paar maanden wachten op Ultimate team, dat vind ik bepalend in mijn keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 PlayStation 4 Jongens, dat is toch logisch? Games als The Crew, Elder Scrolls online, The Division en geloof ik ook Destiny worden games waar meerdere mensen tegelijk in komen te spelen (WoW bijvoorbeeld). Dan moet je dus altijd online zijn om die games te kunnen spelen. Datzelfde geldt voor de Used games. De Xbox zegt PRECIES hetzelfde als PS, namelijk dat de developers dat zelf gaan en mogen beslissen. Iedereen lult elkaar na, maar het komt gewoon op een ding neer: Als de industrie wil dat games niet geruild worden, gebeurt dat niet. Zowel de PS4 als de Xbox doen daar niets tegen. De enige relevante discussie op het gebied van PS4 vs Xbox one is de 24 uur check. Voordeel ervan is dat games en apps gelijk geupdate worden (oftewel niet meer wachten als je gaat spelen). Het nadeel is dat je na 24 uur offline gamen niet meer verder kan gaan. Ja, en welke exclusives zijn beter. Dat is een andere HELE belangrijke. Dat met om 24 uur online verschijnen lijkt me slechts kut voor mensen in pauperlanden hoor :cab: alsof je hier in nederland uberhaupt ooit een volle dag zonder internet zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) Hoe bedoel je na 24 uur offline gamen niet meer verder kan gaan. Dat betekent toch niet dat je bijvoorbeeld level 30 bent met Battlefield dat je dan weer opnieuw moet beginnen? Ik wacht trouwens met mijn keuze, moet nog zoveel naar buiten komen. Maar ik neig naar PS4 alleen omtrent die used games. Maar nu blijkt dat zowat hetzelfde te zijn als voor de Xbox One, alleen is het wat lastige voor PS4. Maar Xbox heeft voor mij het voordeel van games die ik wil spelen, en ze hebben voorrang met DLC op elke game. Dat betekent dat je niet kan gamen totdat je weer online bent gekomen. Daarna kan je gewoon weer verder waar je gebleven bent. DLC is verschillend. Er zijn een paar strategische partners van zowel Sony als Microsoft. De een heeft het voordeel bij die partners tov de ander. Sowieso is het niet echt heel relevant, want de meeste games (behalve CoD en Battlefield) geven alleen exclusieve content uit. Bijvoorbeeld extra outfits enzo. [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Ik wilde het nog benadrukken, want het gaat hier zelfs om 24 uur gamen. Geen 24 uur offline. Dus ik ga gamen voor twee uurtjes, dan heb ik nog 22 uur. Dat is hoe ik het gelezen heb op de pagina van Microsoft (xbox wire noemen ze die pagina). Je kunt dan nog langer blijven gamen zonder eraf geschopt te worden. 11 juni 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 PlayStation 4 Dat betekent dat je niet kan gamen totdat je weer online bent gekomen. Daarna kan je gewoon weer verder waar je gebleven bent. DLC is verschillend. Er zijn een paar strategische partners van zowel Sony als Microsoft. De een heeft het voordeel bij die partners tov de ander. Sowieso is het niet echt heel relevant, want de meeste games (behalve CoD en Battlefield) geven alleen exclusieve content uit. Bijvoorbeeld extra outfits enzo. [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Ik wilde het nog benadrukken, want het gaat hier zelfs om 24 uur gamen. Geen 24 uur offline. Dus ik ga gamen voor twee uurtjes, dan heb ik nog 22 uur. Dat is hoe ik het gelezen heb op de pagina van Microsoft (xbox wire noemen ze die pagina). Je kunt dan nog langer blijven gamen zonder eraf geschopt te worden. Niks aan de handski dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Dus stel je hebt geen internetverbinding voor een week. Dan kan je dus ook niet een week offline een singleplayer doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Dus stel je hebt geen internetverbinding voor een week. Dan kan je dus ook niet een week offline een singleplayer doen? Als jij meer dan 24 uur gamet in een week, kan je de rest van de tijd niet meer gamen totdat je weer een internetverbinding hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Dus stel je hebt geen internetverbinding voor een week. Dan kan je dus ook niet een week offline een singleplayer doen? Geloof het niet, wat ik er van begrepen is dat de xbox elke 24 uur incheckt bij microsoft om te kijken of je internet hebt en dan kan je gewoon een dag offline spelen. Een week gaat denk ik niet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) Wat een non-nieuws dat over dat er nog steeds DRM op de PS4 kan komen. JOH. Al vanaf het begin van gaming kan DRM gewoon zelf in games worden gedaan. Het gaat er idd om dat PS4 gewoon altijd offline kan en used games blijven bestaan. [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Hoe weet je dat met die 24 uur gaming ipv normale tijd? Kan het nergens vinden. 11 juni 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ik speel vooral online. Speel amper offline games. Of ik speel een singleplayer en dan ook de multiplayer. Ik koop nooit een single player only. Dan maakt Xbox One of PS4 niet veel uit. Stel ik leen van iemand CoD voor de PS4, dan zal je toch die online pass moeten kopen. En de vraag is hoeveel dat gaat zijn, gok tussen de 15 en 20 euro. Maar het is inderdaad wel makkelijk als je alleen maar single player speelt, maar ik denk dat grotendeels toch veel online speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) Wat een non-nieuws dat over dat er nog steeds DRM op de PS4 kan komen. JOH. Al vanaf het begin van gaming kan DRM gewoon zelf in games worden gedaan. Het gaat er idd om dat PS4 gewoon altijd offline kan en used games blijven bestaan. En dat verschilt dus ook niet met de Xbox. Beide leggen de eindverantwoording bij de makers van de games. Kijk maar: http://www.redmondpie.com/xbox-one-used-games-policy-kinect-privacy-and-online-connectivity-check-detailed-by-microsoft/ Of hier in het kort: According to Microsoft, gamers will indeed be able to play used games so long as the makers of said games allow it. In other words, Microsoft is putting the framework in place for licenses to be transferred between individuals and stores, but it will be up to individual publishers as to whether they allow it or not. We’d assume they will, if only to avoid the negative press, but the option is there for them regardless. Fingers crossed none of them get greedy! [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Hoe weet je dat met die 24 uur gaming ipv normale tijd? Kan het nergens vinden. "With Xbox One you can game offline for up to 24 hours on your primary console," reads Microsoft's statement. Zo staat het ook op die speciaal ingerichte xbox pagina van microsoft zelf. 11 juni 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) Ik speel vooral online. Speel amper offline games. Of ik speel een singleplayer en dan ook de multiplayer. Ik koop nooit een single player only. Dan maakt Xbox One of PS4 niet veel uit. Stel ik leen van iemand CoD voor de PS4, dan zal je toch die online pass moeten kopen. En de vraag is hoeveel dat gaat zijn, gok tussen de 15 en 20 euro. Maar het is inderdaad wel makkelijk als je alleen maar single player speelt, maar ik denk dat grotendeels toch veel online speelt. Hier ook hoor. Afgelopen paar jaar eigenlijk alleen nog maar CoD, nooit singleplayer. Alleen ben het gewoon niet eens met die 24h online. Heb ook regelmatig wat games weer verkocht, ook al is dat ook tijdje geleden. Verwacht die fee maar wat hoger, denk dat het dichter bij de retail prijs komt. Tweedehands op Xbox One gaat dood nee. Aan de ene kant heel logisch, maar toch verkeerd. Ik ben 100% voor een systeem als Steam. Je eigen library van games die gewoon van jou is, klaar. Geen tweedehands en gedoe. Maaaaaaar, Steam zou nooit succesvol zijn zonder goede prijzen (en acties). Als je iets download op een console nu vragen ze fucking even veel als retail. Die winst van hun pakken ze er dan nog gewoon bij. Volgens mij zit er in beide consoles nu wel zo'n systeem, maar ben bang dat ze het verneuken. Het voelt nu ook zo half/half. Ik hou niet van fysieke games. 11 juni 2013 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 FFXV en KH3 ook naar Xbox One.. Ouch, dat hadden goede exclusives geweest. Nieuwe Final Fantasy is gewoon exclusief voor Playstation 3 en 4 hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten