Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Ik ben best benieuwd naar alle specs, maar ik ben niet zo ingelezen in dit onderwerp. Wat houden DDR5/RAM in? ;c

RAM is werkgeheugen, en DDR het soort. DDR3 wordt nu altijd gebruikt voor normale pc's. Ik heb geen idee wat DDR5 voor precieze voordelen heeft, maar zal nog wel een stuk sneller zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holy Moly, ik wil Watch Dogs. _O_ _O_

Echt he. Als het zo speelt zoals in die trailer, echt een must buy.

Blizzard? Bungie? Erg sterk hoor. Wordt dus twee consoles deze generatie.

Coming holiday? Was dat al bekend (heb veel gemist door stream problemen)? In de zomer dus al.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holiday is kerst ;).

Potverdorie je hebt nog gelijk ook.. Mmm, dan vind ik de aankondiging wat vroeg. PS3 sales gaan nu hun dieptepunt beleven. Voor mij waren Watch Dog (gelukkig niet alleen voor PS), InFamous en Killzone de hoogtepunten. Denk niet dat ik het geld heb om twee nieuwe consoles te kopen en onderhouden (online, games, controllers..), dus Microsoft moet wel met iets goeds komen hoor. Sowieso gaan die weer pronken over Kinect waar ik totaal geen zin in heb. Move > Kinect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogen we trots op zijn hoor, die Nederlander op het podium. 8 cores zoals verwaccht, DDR5 RAM is onverwachts. Denk ik een goede keuze na 2 generaties RAM fails.

Het ging om GDDR5 he en niet DDR. DDR5 RAM bestaat niet eens. En GDDR5 is tegenwoordig al vrij standaard in een gaming GPU. Verder wel goede specs voor dat ding. Ben benieuwd naar de CPU of ze cores kunnen uitschakelen om energie te besparen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Games zien er tof uit! Dat sociale gebeuren interesseert me niks, maar had 't kunnen weten dat er socialmedia (share)functies op zaten. Wil gewoon lekker gamen.

Alleen nog wel paar vragen:

- Hoeveel gaat ut ding kosten?

- Hoe gaat ut ding eruit zien?

- Hoeveel kost een game?

- Zijn spellen bluray of via stream te koop?

- Heb je altijd internet nodig om te spelen?

- Moeten PS3 spellen opnieuw via gaikai gekocht worden zodat ze op de PS4 gespeeld kunnen worden?

Oftewel, hoop blabla, weinig nuttige info tijdens de presentatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites