rich ruzzian Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Hoe is dat The Blacklist? Blacklist is een leuke serie. James Spader speelt echt een tof personage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Blacklist is een leuke serie. James Spader speelt echt een tof personage. Nice, maar 'ns volgen dan. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Re: Nieuwe Topserie: House of Cards Nieuwe seizoen duurt echt nog te lang ook :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Wanneer is het nieuwe seizoen doen? Afgelopen jaar was het in februari geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Ik ga er zo eens aan beginnen, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 5 afleveringen gehad van seizoen 1, gewoonweg genieten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 januari 2014 Share Geplaatst 17 januari 2014 Beetje net als House of Lies, alleen is dit wat serieuzer, en is House of Lies lekker feel-good genieten van snelle dialogen wat een beetje richting Suits neigt. House of Cards meer serieuze werk, lekkere serie datwel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Neem aan dat seizoen 2 dan begint? Vind die vrouw van Spacey ook maar een rare, heb trouwens niet echt een idee wat voor een soort bedrijf zij runt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2014 Gewoon 2 personen die erg carrièregericht zijn. 2 typische personages ook. Een harde kille businessvrouw. Zij runt dacht ik een duurzaam ontwikkeling bedrijf. Was het niet een goed doel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Die aflevering dat Spacey een nacht doorhaalt met zn maten op zn oude school, fenomenaal _O_. Sowieso een heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Die aflevering dat Spacey een nacht doorhaalt met zn maten op zn oude school, fenomenaal _O_. Sowieso een heerlijke serie. Ik heb die een beetje doorgespoeld. vond hem juist geen zak aan :cab: Moet nog alleen nog de laatste aflevering zien. Samen met The Blacklist toch wel 2 ultra lekkere series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Heerlijk einde, niet zo'n afgeraffelde omdat 'het einde van het seizoen nadert'. Ben reuze benieuwd na seizoen 2 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Heb het eerste seizoen er opzitten, lekkere serie hoor. Kevin Spacey is wel een heldje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordykoppen Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Ben het helemaal eens met iedereen boven mij, echt een heerlijke serie. Ik heb het hele eerste seizoen in twee dagen gekeken haha, was helemaal verslaafd. Kan niet wachten op seizoen twee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Zojuist de eerste aflevering gezien van het nieuwe seizoen en zit er weer helemaal in. Wat een motherfucking vette serie zeg :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Waar heb je ze gevonden? Al de afleveringen? Op kat staan ze nog niet volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Zojuist mee begonnen, ben benieuwd:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Netflix staan ze allemaal al op he ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Ze komen op Netflix: het hele seizoen wordt daar vandaag gereleased dus het zal binnen enkele dagen op alle bekende bronnen staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Met Netflix ben ik er mee bezig. Kevin Spacey speelt heerlijk, leuke serie! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Die eerste aflevering van het nieuwe seizoen :| Schokking, dat zag ik niet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Die eerste aflevering joh, wat een badass is Spacey/Underwood ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Heb Netflix aabbo genomen hiervoor, ben nu bij afl. 3 fuckkinnggg vette aflevring. genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Zonde, seizoen alweer uit. Ik krijg dat beeld van Claire, Frank en Meechum maar niet uit mijn hoofd lol :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Zonde, seizoen alweer uit. Ik krijg dat beeld van Claire, Frank en Meechum maar niet uit mijn hoofd lol :-D Idem. Was echt een dik "wtf" moment. Wel weer een heerlijk seizoen :) [spoiler=Kate Mara]Jammer dat die er in aflevering 1 van seizoen 2 gelijk uit gaat. Wel mooie billen btw :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten