Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

House of Cards

DubbelFris

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben er van de week ook mee begonnen. Eerste keer (tijd terug) vond ik Spacey's accent en het in de camera praten verschrikkelijk irritant, maar nu heb ik er nul last van en vind ik de momenten dat Spacey in de camera praat eigenlijk juist erg goed. Heerlijke serie, precies mijn ding met dat politieke spel en het hele sfeertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het einde is voorspelbaar maar of je het opzettelijk nog een seizoen of half seizoen moet zitten rekken dat lijkt mij ook weer niet. De rol van vice-president had wel langer kunnen duren wat mij betreft, zeker met Tusk die ik toch wel aardig vond spelen nadat hij het met zijn vriend de president een soort van aan de stok had

Ik ben alleen wel benieuwd Stamper, is hij nu dood? Je zag hem daar wel liggen maar dat was het ook, wijzer werd je er niet echt van en ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar Lucas en Rachel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook klaar met seizoen 2. Genieten :) Het einde voorspelbaar noemen vind ik een beetje dom, want je wist al van heel vroeg wat het uiteindelijke doel was. (of toch zo goed als)

Wal akkoord dat het allemaal heel snel ging en dat er nogal erg veel ineens bij kwam. Maar care, vond 't opnieuw een heerlijk seizoen. Benieuwd wat ze er in S3 van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben alleen wel benieuwd [tekst]Stamper, is hij nu dood? Je zag hem daar wel liggen maar dat was het ook, wijzer werd je er niet echt van en ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar Lucas en Rachel.[/tekst]

Lijkt me [tekst]wel dat Stamper dood is, dat shot kwam direct na de quote dat er soms iemand opgeofferd moet worden[/tekst]. Zoiets is geen toeval.

En voortaan moet je spoilers tussen de juiste tags zetten: [tekst][/ tekst] (zonder de spatie) in plaats van een kleur geven. Er zijn hier mensen met donkere skins, die kunnen witte tekst dus gewoon lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 vond ik geweldig, net de eerste aflevering van seizoen 2 gezien.

[spoiler=]beetje onrealistisch begin.... een vice premier die 2 mensen vermoord vind ik nogal onzinnig.

Geen idee waarom die spoiler t niet doet? Maar goed, nogal onrealistisch het begin van seizoen 2 imo.

bewerkt door Roprop
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Nieuwe Topserie: House of Cards

Als het goed is werkt je spoiler nu. Kijk eens hoe ik dat gedaan heb. Het is wel essentieel dat er gebruik van gemaakt wordt en het het kan ook door middel van de codes [ tekst]je verhaal[ /tekst], uiteraard zonder spaties. [MENTION=16470]AjaciedBart.[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 vorige maand gezien, fantastische. Dacht nu even na El Clasico, wordt tijd dat ik aan S02 begin

[spoiler=S02E01]denk je: even weer inkomen met een inleidend afleveringetje, niet dus, wtf :r totaal niet zien aankomen. Wel jammer want Zoë was een lust voor het oog :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verslaafd. Vriendin ook. Wat jammer is want nu kan ik maar mondjesmaat afleveringen kijken. Spacey speelt werkelijk fantastisch. De interactie met de camera is briljant. Vind die ook wel noodzakelijk anders zijn die politieke spelletjes maar wat saai.

[spoiler=Rachel]Met het gemak waarmee Francis Zoe Barnes en Peter Russo vermoord, vraag ik me af waarom Rachel nog in leven is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben hier gisteren ook mee begonnen. Lekkere serie! Spacey is inderdaad super in zijn rol, dat praten tegen die camera vind ik ook echt briljant gedaan. Heb nu de eerste drie afleveringen van seizoen 1 gezien. Echt geweldig hoe sluw hij is.

EDIT: Seizoen 1 zit er op, heerlijke serie man _O_. Seizoen 2 zit er ook op. Wederom een heerlijk seizoen, benieuwd wat ze van seizoen 3 gaan maken :D.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites