Sanel Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Heb Netflix aabbo genomen hiervoor, ben nu bij afl. 3 fuckkinnggg vette aflevring. genieten Ik dacht dat deze serie niks voor mij was, maar nu jij m checkt ga ik m ook maar kijken haha. Ik had 'm al paar dagen geleden gedownload. In aflevering 1 gebeurt veel lees ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 geen idee, ben alweer vergeten. maar is leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Had deze serie al een tijdje staan, vrijdag mee begonnen en al vrij snel er doorheen eigenlijk :cab: moet nog de 2 laatste eps van seizoen 1 zien enkel Spacey is heerlijk, alleen dat praten tegen camera is soms wat vaag. Maar erg goeie serie verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Ik ben er van de week ook mee begonnen. Eerste keer (tijd terug) vond ik Spacey's accent en het in de camera praten verschrikkelijk irritant, maar nu heb ik er nul last van en vind ik de momenten dat Spacey in de camera praat eigenlijk juist erg goed. Heerlijke serie, precies mijn ding met dat politieke spel en het hele sfeertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Het eerste seizoen vond ik heerlijk, maar vooral het einde van het tweede seizoen vond ik veel te voorspelbaar en een beetje afgeraffeld, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Het einde is voorspelbaar maar of je het opzettelijk nog een seizoen of half seizoen moet zitten rekken dat lijkt mij ook weer niet. De rol van vice-president had wel langer kunnen duren wat mij betreft, zeker met Tusk die ik toch wel aardig vond spelen nadat hij het met zijn vriend de president een soort van aan de stok had Ik ben alleen wel benieuwd Stamper, is hij nu dood? Je zag hem daar wel liggen maar dat was het ook, wijzer werd je er niet echt van en ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar Lucas en Rachel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 februari 2014 Share Geplaatst 24 februari 2014 Vandaag gebruikt om het tweede seizoen af te kijken, blijf het heel goed vinden maar vind dat ze nu wel heel veel in een seizoen hebben willen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 maart 2014 Share Geplaatst 7 maart 2014 Ook klaar met seizoen 2. Genieten :) Het einde voorspelbaar noemen vind ik een beetje dom, want je wist al van heel vroeg wat het uiteindelijke doel was. (of toch zo goed als) Wal akkoord dat het allemaal heel snel ging en dat er nogal erg veel ineens bij kwam. Maar care, vond 't opnieuw een heerlijk seizoen. Benieuwd wat ze er in S3 van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 Ik ben alleen wel benieuwd [tekst]Stamper, is hij nu dood? Je zag hem daar wel liggen maar dat was het ook, wijzer werd je er niet echt van en ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar Lucas en Rachel.[/tekst] Lijkt me [tekst]wel dat Stamper dood is, dat shot kwam direct na de quote dat er soms iemand opgeofferd moet worden[/tekst]. Zoiets is geen toeval. En voortaan moet je spoilers tussen de juiste tags zetten: [tekst][/ tekst] (zonder de spatie) in plaats van een kleur geven. Er zijn hier mensen met donkere skins, die kunnen witte tekst dus gewoon lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 De [tekst]dood van Stamper geeft Rachel ook meer bewegingsvrijheid om haar vendetta, die ongetwijfeld gaat komen samen met die hacker, [/tekst] in te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 (bewerkt) Seizoen 1 vond ik geweldig, net de eerste aflevering van seizoen 2 gezien. [spoiler=]beetje onrealistisch begin.... een vice premier die 2 mensen vermoord vind ik nogal onzinnig. Geen idee waarom die spoiler t niet doet? Maar goed, nogal onrealistisch het begin van seizoen 2 imo. 19 maart 2014 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 maart 2014 Share Geplaatst 19 maart 2014 Re: Nieuwe Topserie: House of Cards Als het goed is werkt je spoiler nu. Kijk eens hoe ik dat gedaan heb. Het is wel essentieel dat er gebruik van gemaakt wordt en het het kan ook door middel van de codes [ tekst]je verhaal[ /tekst], uiteraard zonder spaties. [MENTION=16470]AjaciedBart.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 maart 2014 Share Geplaatst 23 maart 2014 Seizoen 1 vorige maand gezien, fantastische. Dacht nu even na El Clasico, wordt tijd dat ik aan S02 begin [spoiler=S02E01]denk je: even weer inkomen met een inleidend afleveringetje, niet dus, wtf :r totaal niet zien aankomen. Wel jammer want Zoë was een lust voor het oog :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Holy shit, wat een briljante serie. Seizoen 1 is echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Eindelijk aan seizoen twee begonnen en wauw.. Even vergeten hoe goed deze serie is. Ook gelijk vol in het verhaal gegooid, zat aan het eind van de eerste aflevering gewoon met open mond te kijken omdat het zo indrukwekkend was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Geniet er nog maar goed van dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Verslaafd. Vriendin ook. Wat jammer is want nu kan ik maar mondjesmaat afleveringen kijken. Spacey speelt werkelijk fantastisch. De interactie met de camera is briljant. Vind die ook wel noodzakelijk anders zijn die politieke spelletjes maar wat saai. [spoiler=Rachel]Met het gemak waarmee Francis Zoe Barnes en Peter Russo vermoord, vraag ik me af waarom Rachel nog in leven is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) Ben hier gisteren ook mee begonnen. Lekkere serie! Spacey is inderdaad super in zijn rol, dat praten tegen die camera vind ik ook echt briljant gedaan. Heb nu de eerste drie afleveringen van seizoen 1 gezien. Echt geweldig hoe sluw hij is. EDIT: Seizoen 1 zit er op, heerlijke serie man _O_. Seizoen 2 zit er ook op. Wederom een heerlijk seizoen, benieuwd wat ze van seizoen 3 gaan maken :D. 28 november 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Seizoen 3 van deze geweldige serie start naar verwachting op 27 februari 2015 :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 sU9QTLXYCCc Kan hier wel naar uitkijken :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Over anderhalve maand inderdaad ja, lekker :< Precies genoeg tijd om eerste 2 seizoenen terug te kijken, want vooral van de 2e ben ik al weer zat vergeten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 februari 2015 Share Geplaatst 5 februari 2015 Een huisgenoot van mij was laatst de eerste aflevering aan het kijken. Heb de eerste tien minuten meegekeken en moet zeggen dat het mij erg aansprak. Misschien maar eens een hele aflevering proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Volgende week vrijdag (27e) mogen we weer genieten. Een van de beste series ooit, perfect sfeer ook. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Kijk er ook weer naar uit :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 februari 2015 Share Geplaatst 19 februari 2015 Ik ook. Had alleen gehoopt dat het 14e al zou komen zoal vorig jaar. Maar 1 weekje wachten kan nog wel :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten