Curly Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 [spoiler=S04E01]Lijkt me inderdaad dat dat de bedoeling is ja ;c. Eigenlijk geen idee wie het is, kan eigenlijk iedereen wel zijn. Al is de meest logische gedachte natuurlijk Felicity. Maar Thea of Laurel zou bijvoorbeeld ook goed kunnen. Ander opvallend stukje in deze aflevering vond ik de (gedwongen) samenwerking van Captain Lance en Damien Darkh. [spoiler=S04E01]Ik had begrepen dat de seriemakers zelf nog niet besloten hebben wie er in dat graf komt te liggen dus er zijn ook nog eventuele andere opties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Dat is helemaal interessant dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Ik wil het weten :D Wanneer is de nieuwe aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 De nacht van woensdag op donderdag geloof ik. Maar ik denk dat je op dat antwoord moet wachten tot de mid season finale (of zelfs season finale) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Ook de laatste aflevering is goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 [spoiler=S04E03]Sara dus weer tot leven gewekt, ze moesten ook wel iets verzinnen natuurlijk voor haar. Legends of Tomorrow komt er volgend jaar aan en daar zit ze in. Dit seizoen valt me tot op heden alleszins mee. Tot op heden beter dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 [spoiler=S04E03]Sara dus weer tot leven gewekt, ze moesten ook wel iets verzinnen natuurlijk voor haar. Legends of Tomorrow komt er volgend jaar aan en daar zit ze in. Dit seizoen valt me tot op heden alleszins mee. Tot op heden beter dan vorig seizoen. Eens. Ik volg Gotham, Arrow, Flash en Agents of Shield en ik denk dat ik Arrow tot nu toe het sterkste seizoen vind hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 [spoiler=S04E03]Sara dus weer tot leven gewekt, ze moesten ook wel iets verzinnen natuurlijk voor haar. Legends of Tomorrow komt er volgend jaar aan en daar zit ze in. Dit seizoen valt me tot op heden alleszins mee. Tot op heden beter dan vorig seizoen. Eens. Ik volg Gotham, Arrow, Flash en Agents of Shield en ik denk dat ik Arrow tot nu toe het sterkste seizoen vind hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Ik denk dat we een nieuwe kandidaat hebben om in dat graf terecht te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Vage aflevering hoor, verhaal speelde al langer in The Flash dus? Begin helemaal niet in de gaten wat er nou eigenlijk allemaal gebeurde, en dat stukje over de vorige aflevering kwam me dus totaal niet bekend voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Vage aflevering hoor, verhaal speelde al langer in The Flash dus? Begin helemaal niet in de gaten wat er nou eigenlijk allemaal gebeurde, en dat stukje over de vorige aflevering kwam me dus totaal niet bekend voor. Was dus gelukkig niet de enige die compleet de weg kwijt was... Ging zelfs de vorige aflevering kijken, daarna kijken of ik überhaupt wel Arrow aan het kijken was en niet Flash... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Ja was een crossover aflevering met the Flash dus als je the Flash niet hebt gezien snap ik dat je de draad kwijt was. Vorig seizoen was ook al zo'n crossover Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Zo, de promo voor ep. 9 beloofd spektakel en weinig goeds :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 7 december 2015 Share Geplaatst 7 december 2015 Zo, de promo voor ep. 9 beloofd spektakel en weinig goeds :( Ik vind die promo's altijd maar gevaarlijk. Kunnen zo'n verkeerd beeld geven van een aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Aflevering numero 9 gekeken [spoiler=spoilerrt]Eindelijk heeft Oliver haar te huwelijk gevraagd! Maar meteen gaat Felicity dood (of zo lijkt het) :( hoop toch echt dat hier nog een mooie wending aan gegeven word. Zonder Felicity zou ik het somber inzien voor de serie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 december 2015 Share Geplaatst 12 december 2015 [spoiler=S04E09]Dit was een potje voorspelbaar zeg ;e. Het is uiteraard een cliffhanger, dus alles is nog mogelijk. Maar het lijkt me dat het graf uit de eerste aflevering bestemd is voor Felicity. Doodzonde, want voor mij is Felicity toch wel een onmisbaar personage in de serie. Maar we zullen zien, het zou niet de eerste keer zijn in Arrow dat ze ons laten geloven dat er iemand dood is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 [spoiler=S04E10]Dus toch niet voor Felicity dat graf. Benieuwd of ze dus echt niet meer kan lopen en voor wie dat graf nu eigenlijk is... Zal wel iemand dicht bij de groep zijn, als ik zie hoe ze reageerden in de limo op het einde. Misschien Laurel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 [spoiler=S04E10]Dus toch niet voor Felicity dat graf. Benieuwd of ze dus echt niet meer kan lopen en voor wie dat graf nu eigenlijk is... Zal wel iemand dicht bij de groep zijn, als ik zie hoe ze reageerden in de limo op het einde. Misschien Laurel? [spoiler=S04E10]Gelukkig, niet Felicity. Maar wie dan wel is inderdaad niet veel duidelijker geworden. Het zal iemand zijn die dicht bij de groep staat, maar dan wel iemand die 'gemist' kan worden in de cast denk ik. Alleen ben ik er nog niet helemaal uit wie dat dan zou moeten zijn. Vraag me sowieso af hoe Darkh uiteindelijk gestopt kan worden, lijkt me niet dat Oliver ook ineens superpowers krijgt ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 [spoiler=S04E10]Gelukkig, niet Felicity. Maar wie dan wel is inderdaad niet veel duidelijker geworden. Het zal iemand zijn die dicht bij de groep staat, maar dan wel iemand die 'gemist' kan worden in de cast denk ik. Alleen ben ik er nog niet helemaal uit wie dat dan zou moeten zijn. Vraag me sowieso af hoe Darkh uiteindelijk gestopt kan worden, lijkt me niet dat Oliver ook ineens superpowers krijgt ;c. [spoiler=Gedacht]Ik zat er nog even over na te denken. Wat fucked up zou zijn is dat het beeld met Felicity in de limo niet echt zou zijn. Dat dat zijn verbeelding is die hem "motiveert" om wraak te nemen en hem dus werkelijk te doden. Zou zo even kunnen, dat ze dus wel degelijk dood is (jammer genoeg). Een gemis zou het natuurlijk zijn dus laten we hopen van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Dit seizoen is tot op heden zoveel fijner om naar te kijken dan het 3e seizoen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Verdorie zeg, zit dit hele seizoen af te kijken in de veronderstelling dat er geen nieuwe afleveringen zouden komen. Ben ik bij aflevering 14, snapte al niet dat het nog een kwartier was blablabla, zijn er gewoon nog meer afleveringen :r :cry Wel echt ziek spannend. Ben heel benieuwd naar het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 februari 2016 Share Geplaatst 23 februari 2016 Verdorie zeg, zit dit hele seizoen af te kijken in de veronderstelling dat er geen nieuwe afleveringen zouden komen. Ben ik bij aflevering 14, snapte al niet dat het nog een kwartier was blablabla, zijn er gewoon nog meer afleveringen :r :cry Wel echt ziek spannend. Ben heel benieuwd naar het vervolg. Er komen er nog wel een stuk of 8/9 ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Heb gisteren de eerste aflevering gezien. Wil er wel verder mee. Is het goed te kijken zonder subtitles? Heb vaak moeite met negers en lui die wat mompelig praten (zoals batman bv). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Heb gisteren de eerste aflevering gezien. Wil er wel verder mee. Is het goed te kijken zonder subtitles? Heb vaak moeite met negers en lui die wat mompelig praten (zoals batman bv).Kan meer dan prima. Doe het ook. Al heb ik het geluid wel wat aan de harde kant staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 1 maart 2016 Share Geplaatst 1 maart 2016 Kan meer dan prima. Doe het ook. Al heb ik het geluid wel wat aan de harde kant staan. Heb inmiddels S1 en 2 binnengehaald. Toevallig waren daar ook los subs bij te downloaden (hdtv). Ik hoop op een soort Blacklist ontwikkeling. Van net iets te Amerikaans en te toevallig allemaal naar een net iets hoger niveau. Vooralsnog denk ik vooral aan The Unit. Niet heel goed maar wel lekker om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten