FC-Breda Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Het wordt een beetje chaotisch allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Het wordt een beetje chaotisch allemaal. Dit was inderdaad ook mijn gedachte na ep. 16. Echt 80 personages en verhaallijnen die door elkaar lopen nu :r. [spoiler=S03E16]Nu leeft die Shado dus ook gewoon nog ineens in die flashbacks :cab:. Hoe is dat nu weer mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Ik vond S03E18 weer wel een leuke aflevering. [spoiler=S03E18]Was even bang dat die zus van Shado ook in de stad zou zijn en een rol ging spelen, omdat Oliver net na die flashback zei dat er iemand was die kon helpen. Bleek gelukkig om Nyssa te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 Ik vond S03E18 weer wel een leuke aflevering. Idem! Elke keer dat ik Nyssa zie trouwens: "Die kan mij krijgen :< " [spoiler=S03E18]Ben wel benieuwd wat ze gaan doen met het hele 'Oliver is Arrow' verhaal. Als iedereen het weet is er natuurlijk niets meer aan, dus hoe ze dit zullen omdraaien vraag ik mij echt af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Prima aflevering was dat zeg. Ik deel overigens wel dezelfde zorgen als beide heren boven bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Kijk deze serie al weken niet meer, uit de reacties te lezen ook niet op vooruit gegaan. Wat een armoede, verhaal gaat nergens meer over. Geen doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Kijk deze serie al weken niet meer, uit de reacties te lezen ook niet op vooruit gegaan. Wat een armoede, verhaal gaat nergens meer over. Geen doel. Tweede aflevering van Daredevil al gezien? Die is goed man(d). Pak vanavond de derde mee denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 april 2015 Share Geplaatst 14 april 2015 Tweede aflevering van Daredevil al gezien? Die is goed man(d). Pak vanavond de derde mee denk ik. Nope, zal 'm anders zo meepakken. Ik zit al helemaal in het advocaten-sfeertje want ik volg Suits nu ook, ben al bij S3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Nog één aflevering met metahumans en ik kap er ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 [spoiler=Laatste ep]Laatste ep net gezien. Ben die metahumans ook wel beu. Cliffhanger is echter wel weer heel nice :< Vind het wel klote dat Thea dood is (neem ik aan iig al weet je het maar nooit hier) en dat Roy weg is (al zie ik die wel terugkomen, vooral nu Thea dood is). Serie gaat er inderdaad niet echt op vooruit, maar blijf hem toch wel volgen. Wel zin in de volgende ep iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2015 Share Geplaatst 16 april 2015 Nog één aflevering met metahumans en ik kap er ook mee. Stop er maar alvast mee dan;c Arrow en The Flash zullen veel meer cross-overs hebben. Zeker ook met Captain Atom erbij, gaat dat steeds meer gebeuren. Ik vind het wel tof, maar snap dat mensen afhaken nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Stop er maar alvast mee dan;c Arrow en The Flash zullen veel meer cross-overs hebben. Zeker ook met Captain Atom erbij, gaat dat steeds meer gebeuren. Ik vind het wel tof, maar snap dat mensen afhaken nu. Dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die The Flash niets vinden. Heb de nieuwe ep. nog niet gezien, maar ik vind die cross-overs juist wel wat hebben. Vind The Flash eigenlijk ook leuker op dit moment dan Arrow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Dat zijn waarschijnlijk ook de mensen die The Flash niets vinden. Heb de nieuwe ep. nog niet gezien, maar ik vind die cross-overs juist wel wat hebben. Vind The Flash eigenlijk ook leuker op dit moment dan Arrow. Hier nog een. The Flash vind ik persoonlijk leuker, maar je moet er echt van houden. Overigens een tip: The Flash komt in chronologische volgorde voor Arrow van vorige week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 LET OP: Niet klikken als je nog niks wil weten van de volgende episode! [spoiler=Promo (spoilers!)]Ongekend. Zag net een promo op Facebook, schijnt Thea het toch te overleven omdat ze in Nanda Parbat zo'n bad hebben waar de doden weer tot leven kunnen komen :r Wordt ze wel een heel eng mens van btw. Ben benieuwd, vind het in ieder geval wel gaar dat ze het overleeft. Ik herhaal: niet klikken als je nog niks wil weten van de volgende episode! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 LET OP: Niet klikken als je nog niks wil weten van de volgende episode! [spoiler=Promo (spoilers!)]Ongekend. Zag net een promo op Facebook, schijnt Thea het toch te overleven omdat ze in Nanda Parbat zo'n bad hebben waar de doden weer tot leven kunnen komen :r Wordt ze wel een heel eng mens van btw. Ben benieuwd, vind het in ieder geval wel gaar dat ze het overleeft. Ik herhaal: niet klikken als je nog niks wil weten van de volgende episode! [spoiler=Mening]Ik vind het alleszins geweldig dat ze het overleeft, ik vind ze fucking lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 [spoiler=Spoiler]Kunnen ze Tommy, Sara, Shado en moeders Queen dan ook niet even in dat bad leggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 EP20: beste ep van het seizoen(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Heerlijke ep ja : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april 2015 Share Geplaatst 24 april 2015 [spoiler=S03E19]Godsamme zeg, zijn ze bij Arrow de cast ff aan het opruimen. Man man man. In één aflevering zowel Roy als Thea kwijt. Nu vond ik Thea niet eens zo heel boeiend meer, voegde niet echt iets toe nog. Maar vond Roy als Arsenal eigenlijk wel tof altijd. Beter maken ze die Ra's Al Ghul ff snel af, want ik ben helemaal klaar met die kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 [spoiler=S03E21]Man, ik vind het maar niks hoor. Oliver in de LoA :cab:. Is niet zo dat de serie daardoor voor mij meteen minder leuk is, maar ik hoop wel dat hij in de laatste aflevering die LoA weer even lekker de rug toekeert. Zeker gezien de episode name van E23 -> 'My name is Oliver Queen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 [spoiler=S03E21]Meh. Vind het maar niks zo. Zal volgende ep of die ep erna wel uit de LoA stappen gelukkig, hoop zo snel mogelijk. Ook duimen dat alle characters erin blijven, die Nyssa jongens :love: Vraag me wel echt enorm af hoe het verder zal gaan, kan heel wat kanten op. Bioweapon op Nanda Parbat zodat ze van die hele LoA af zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Deze serie kan zoveel beter zijn dan het is. [spoiler=EP21]Oliver als Ra's is wel tof vind ik. Verder weer een kansloze episode. Nyssa wordt in een keer beschermd. En dan gaan ze ook nog Lyla ontvoeren en ruilen tegen Nyssa. Diggle en Laurel zijn toch totaal geen partij voor de LoA en zelfs niet voor Oliver alleen, dus die ruil is totaal onnodig. En Laural als Canary, blijft voor mij het slechtste karakter die ik ooit in een serie gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 [spoiler=E21]Laurel die in één aflevering bijna wordt neergestoken door een straatjunkey en vervolgens wel iemand van de LoA 'verslaat'. Eerst had Oliver het nog tegen ieder lid van LoA moeilijk maar sinds die mid-season break sloeg hij ze ook allemaal met gemak neer. En nu kan zelfs Laurel het dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Insigne Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 [spoiler=E21]Laurel die in één aflevering bijna wordt neergestoken door een straatjunkey en vervolgens wel iemand van de LoA 'verslaat'. Eerst had Oliver het nog tegen ieder lid van LoA moeilijk maar sinds die mid-season break sloeg hij ze ook allemaal met gemak neer. En nu kan zelfs Laurel het dus. [spoiler=E21]Precies dit. Oliver kan ik nog wel begrijpen, maar dat van Laurel slaat echt nergens op. Ik erger me sowieso aan Laurel sinds zij erbij is gekomen in deze rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Gisteren begonnen met Arrow. Vijf eps gekeken op één dag. Ziek verslavend en in tegenstelling tot HoC, Suits en BB, heb ik me nog geen moment verveeld. Soms wat te onrealistisch, maar ik vind het een fantastische serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten