Sacioli Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Nee. Ben aan het werk Oke, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Goede reden om iedereen over te halen om voortaan Voobly te gaan gebruiken ipv gameranger. Eigenlijk een veel beter programma. Maar ja, nu is iedereen gameranger hier gewend. ligt volgens mij aan m'n laptop zelf. Kon met een vriend via local niet eens een game joinen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 (bewerkt) http://www.amazon.com/Age-Empires-Official-Expansion-The-Conquerors/dp/B00004VP4M Een voorbeeld waar je het spel kunt kopen, zal vast ook nog wel ergens anders te koop zijn. Let er dat de HD versie een andere variant is, waarmee je dus niet met ons kunt spelen. Wij spelen via gameranger (http://www.gameranger.com/) online tegen elkaar. Zo'n programma is wel nodig om tegen elkaar te spelen. Wij spelen daarnaast met de forgotten empires mod (http://www.forgottenempires.net/install). Deze moet je niet door elkaar halen met AoE II: The forgotten, wat een uitbreiding is op de HD versie. Het ging er dan om of ik idd gewoon online zou kunnen spelen, top. Aangezien het overigens een Expansion is nog 1 vraag: ik heb de gewone versie niet nodig dan ? EDIT: Heb ff zitten kijken, en die verzendkosten erbij maken het een stuk minder leuk. Heb dus ook in NL zitten kijken, en kwam daar deze tegen. Goedkoper & waarschijnlijk ook sneller geleverd. Ondanks dat deze niet zoals die andere is, staat in de beschrijving wel The conquerors bij. Zal dus wel een goede zijn toch ? http://www.budgetgaming.nl/game-profile/age+of+empires+collectors+edition_PC.html 25 juli 2014 bewerkt door mvdw1995 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Wordt jij betaald door Voobly ofzo? Verdienstelijk bijbaantje hoor. ligt volgens mij aan m'n laptop zelf. Kon met een vriend via local niet eens een game joinen Dat is balen... Dit lijkt inderdaad wel aan je computer te liggen dan... Het ging er dan om of ik idd gewoon online zou kunnen spelen, top. Aangezien het overigens een Expansion is nog 1 vraag: ik heb de gewone versie niet nodig dan ? Natuurlijk kun je met de legale versie online spelen ;) Al blijf je er in dit geval wel een extern programma voor nodig hebben. Misschien heb je inderdaad wel gelijk dat je ook de gewone versie nodig hebt. Ik ben het zo gewend om meteen The conquerors te zeggen, dat ik niet meer aan de gewone versie denk. http://www.amazon.com/Age-Empires-2-Gold-Edition-PC/dp/B0049WF6FY/ref=pd_bxgy_vg_text_z Deze zou dan denk ik zelfs een beter idee zijn, dat is de gold edition. Die bevat de gewone versie en de conquerors expension beiden. En is zelfs goedkoper dacht ik. Het spel is trouwens vast ook nog wel op andere locaties te koop, maar dan zul je zelf even moeten zoeken. Het ging mij er in ieder geval om dat het spel in ieder geval nog wel te koop zal zijn. edit: Ik heb je edit gezien, maar ik mis de link om te bekijken of het de goede versie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ah ja, zie dat je mijn edit gemist hebt maar heb nu zelf de gold editie ook NL gevonden. Gelijk maar ff bestellen dus. Voor de overige geïnteresseerden: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/age+of+empires+2+gold+edition_PC.html Slechts 7,50 bij Bol.com :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik zie dat er ondertussen een link bij staat. In het stuk eronder staat dat The conquerors expansion erbij zit. Dit pack is AoE I + AoE II met de expansions. (deze reactie is gebaseerd op http://www.budgetgaming.nl/game-profile/age+of+empires+collectors+edition_PC.html de gold edition die je noemt is ook prima, dat is alleen AoE II + expansion) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 He Bart, thnx. Maar ga efe verder met The Killing. Ik ben even wat uit mijn game vibe met AOE en RA2 gekomen hehe. Veel plezier jullie in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik zie dat er ondertussen een link bij staat. In het stuk eronder staat dat The conquerors expansion erbij zit. Dit pack is AoE I + AoE II met de expansions. (deze reactie is gebaseerd op http://www.budgetgaming.nl/game-profile/age+of+empires+collectors+edition_PC.html de gold edition die je noemt is ook prima, dat is alleen AoE II + expansion) Ja ik kreeg bij die link die jij nu noemt het gevoel dat het AoE I heeft & de expansions van II, maar niet II zelf haha. Staat er iig niet bij. Vandaar dus die ander maar gelijk gekozen nou, 9.50 inclusief bezorgkosten :). Volgende week weer ff terug uitvogelen hoe het spelletje in elkaar steekt, en dan daarna kijken of ik er wat van kan tegen jullie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ja ik kreeg bij die link die jij nu noemt het gevoel dat het AoE I heeft & de expansions van II, maar niet II zelf haha. Staat er iig niet bij. Vandaar dus die ander maar gelijk gekozen nou, 9.50 inclusief bezorgkosten :). Volgende week weer ff terug uitvogelen hoe het spelletje in elkaar steekt, en dan daarna kijken of ik er wat van kan tegen jullie :-D Age of Empires II: Age of Kings is de gewone versie en die werd wel genoemd ;) Dus je had AoE I & II + alle expensions voor €1,50 minder kunnen krijgen. Al zou ik me daar niet echt heel druk over gaan maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Absoluut. Zit wel een hoge verslavingsfactor aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik kan na zondag pas... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Age of Empires II: Age of Kings is de gewone versie en die werd wel genoemd ;) Dus je had AoE I & II + alle expensions voor €1,50 minder kunnen krijgen. Al zou ik me daar niet echt heel druk over gaan maken... Haha achja, lekker boeiend. Mocht ik die opeens willen spelen koop ik hem alsnog wel. Geen geld voor een goede game (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Goh zou graag eens meedoen, echt kut dat ik geen spel kan joinen via Gameranger :( Ik had daar ook last van. Misschien iets Belgisch :{ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik had daar ook last van. Misschien iets Belgisch :{ vorige keer echt 3 uur zitten zoeken, oa poorten openzetten, firewall uitschakelen en dergelijke. Gewoon niets ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik had daar ook last van. Misschien iets Belgisch :{ Gameranger boycot alleen België :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Vanavond nog mensen in voor een game? [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Ik zou eventueel wel kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Ik ook wel, maar niet te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Ik zou eventueel wel kunnen. [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; ik kan in principe nu wel, jullie dan boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; ik kan in principe nu wel, jullie dan boys? Half uurtje? Kan ik mijn pizza opwarmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Half uurtje? Kan ik mijn pizza opwarmen. Prima :) Die tuts duren me trouwens te lang en ik ga dus bijv ook echt niet onthouden welke upgrade wanneer goed is en hoeveel villies je precies op wat moet zetten en wanneer :cab: gewoon yolo dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Ik zou eventueel wel kunnen. Marcie marc, doe je mee? Hebben al een lobby :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Marcie marc, doe je mee? Hebben al een lobby :huhu: Eerst mijn kalf even uitlaten. :huhu: Ik moet btw altijd aan dit fragment denken wanneer ik je naam zie: [YOUTUBE]gXlIymq7ofE[/YOUTUBE] huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Eerst mijn kalf even uitlaten. :huhu: Ik moet btw altijd aan dit fragment denken wanneer ik je naam zie: [YOUTUBE]gXlIymq7ofE[/YOUTUBE] huhu Die sla ik even op :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Ik wil ook wel een keer meedoen als dat mogelijk is.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten