Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Installatie stopte op 51 procent.. morgen nog eens proberen met andere torrent, huisgenoot heeft hem ook nog.. maar wil eerst even potje singleplayer zetten om weer te weten hoe alles moet..

Is een bekend probleem. Je moet de lettertypen die AoE wil installeren even kopiëren naar je configuratiescherm. Dan is het probleem opgelost. Ligt niet aan je torrent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van .Nick heb ik begrepen dat hij het spel ondertussen geïnstalleerd heeft, maar een error kreeg: ' Could not intialized graphics system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw.'. Dit heeft ermee te maken dat je computer eigenlijk te goed is voor het spel. Het zou me niets verbazen als ook jij ook deze melding ga krijgen als je het spel gaat starten. De mod die ik al aanhaalde heeft hier een fix voor inzitten als het goed is. Ik heb van [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; echter nog niet gehoord of de mod inderdaad het probleem verholpen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Age of Empires II

Van .Nick heb ik begrepen dat hij het spel ondertussen geïnstalleerd heeft, maar een error kreeg: ' Could not intialized graphics system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw.'. Dit heeft ermee te maken dat je computer eigenlijk te goed is voor het spel. Het zou me niets verbazen als ook jij ook deze melding ga krijgen als je het spel gaat starten. De mod die ik al aanhaalde heeft hier een fix voor inzitten als het goed is. Ik heb van [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; echter nog niet gehoord of de mod inderdaad het probleem verholpen heeft.

Lukte nog steeds niet. De game startte nu juist niet op, terwijl mijn monitor heel erg ging blazen en het proces over een dllsetup zonder dat ik het wist geopend werd. Lukt nog steeda echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lukte nog steeds niet. De game startte nu juist niet op, terwijl mijn monitor heel erg ging blazen en het proces over een dllsetup zonder dat ik het wist geopend werd. Lukt nog steeda echt niet.

Hmmm, klinkt niet erg goed dan...

Welke versie moet ik btw hebben. Ik heb geloof ook normale en HD versie binnen gehaald

Age of Empires II: The Conquerors en daarna deze mod :)

Geen HD dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds Windows 95 ofzo? Daarop draait het zelfs nog, verwacht ik.... AoE II is al 15 jaar oud ofzo...

Of bedoel je iets anders?

Nee hij wordt gewoon standaard warm bij lichte inspanning waardoor die soms uitvalt. Maar een langame op Age Of Mythology met huisgenoot werkt ook gewoon. Wel nog ff testen of ie uberhaupt wel werkt, maar neem aan van wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites