Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Welke serie is dit?

Ilias.

Aanbevolen berichten

Een nieuwe versie van 'Welke serie is dit?' De vorige keer liep het vast, en ik ga het dit keer overnemen van Lange. Het concept is heel makkelijk, ik post elke week 5 screenshots, en aan jullie de taak om te raden over welke serie het gaat. Ook zit er een bonusvraag in, bij het vijfde plaatje mag je ook proberen te raden om welke aflevering gaat + seizoen. Daarvoor krijg je 2 punten, heb je alleen het seizoen goed krijg je 1 punt extra.

Ik wil dat jullie je wel inschrijven zodat ik jullie kan mentionen als je vergeet bent in te sturen. Hierdoor mis je waarschijnlijk geen enkele ronde, en worden de afstanden tussen elkaar niet groter.

Inschrijflijst:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

...

Deelnemers van de vorige keer:

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION] [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] [MENTION=7638]Scoiattolo[/MENTION] [MENTION=5800]Slashydutchie[/MENTION] [MENTION=3907]michael16[/MENTION] [MENTION=23287]Hwb[/MENTION] [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION] [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] [MENTION=6882]Keko[/MENTION] [MENTION=12165]Justin[/MENTION] [MENTION=19162]Tim'[/MENTION] [MENTION=10932]Lars.[/MENTION]

Ilias.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een nieuwe versie van 'Welke serie is dit?' De vorige keer liep het vast, en ik ga het dit keer overnemen van Lange. Het concept is heel makkelijk, ik post elke week 5 screenshots, en aan jullie de taak om te raden over welke serie het gaat. Ook zit er een bonusvraag in, bij het vijfde plaatje mag je ook proberen te raden om welke aflevering gaat + seizoen. Daarvoor krijg je 2 punten, heb je alleen het seizoen goed krijg je 1 punt extra.

Ik wil dat jullie je wel inschrijven zodat ik jullie kan mentionen als je vergeet bent in te sturen. Hierdoor mis je waarschijnlijk geen enkele ronde, en worden de afstanden tussen elkaar niet groter.

Inschrijflijst:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

...

Deelnemers van de vorige keer:

[MENTION=343]sirkeith[/MENTION] [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION] [MENTION=7638]Scoiattolo[/MENTION] [MENTION=5800]Slashydutchie[/MENTION] [MENTION=3907]michael16[/MENTION] [MENTION=23287]Hwb[/MENTION] [MENTION=16089]Rexcoder[/MENTION] [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] [MENTION=6882]Keko[/MENTION] [MENTION=12165]Justin[/MENTION] [MENTION=19162]Tim'[/MENTION] [MENTION=10932]Lars.[/MENTION]

Ilias.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee je hebt er toch 10 nodig lijkt me.......

1. Journey

2. Big Mike

3. Hwb

4. Bril_idioot

5. Magikarp

6. Keko

7. Vinnypassy

8. sirkeith

9. Kyrill

10.

[MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]: Is het niet leuker als iedereen elke week 5 screenshots post? Dus afwisselen?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee je hebt er toch 10 nodig lijkt me.......

1. Journey

2. Big Mike

3. Hwb

4. Bril_idioot

5. Magikarp

6. Keko

7. Vinnypassy

8. sirkeith

9. Kyrill

10.

[MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]: Is het niet leuker als iedereen elke week 5 screenshots post? Dus afwisselen?

Ja dat lijkt me ook wel wat, net als bij filmversie hiervan. Heb alleen geen idee hoeveel mensen er geïnteresseerd in zijn. Hieronder dus ook een lijstje voor als je een ronde wilt organiseren, dit betekent 5 screenshots, stemmen optellen en posten in dit topic.

Organisatie per ronde:

1. Ilias

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat dit weer wordt opgenomen! :)

Inschrijflijst:

1. Journey

2. Big Mike

3. Hwb

4. Bril_idioot

5. Magikarp

6. Keko

7. Vinnypassy

8. sirkeith

9. Kyrill

10. Rexcoder

11.

Organisatie per ronde:

1. Ilias

2. Bril_idioot

3. Magikarp

4. Rexcoder

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke serie is dit?

1ste Ronde, 5 screenshots. Aan jullie de taak om ze alle 5 goed te raden, bij 'screenshot 5' kun je ook raden om welke seizoen en aflevering het gaat. Dat kan je 2 pluspunten opleveren, hieronder staan de screenshots. Een paar screenshots zijn voor de kenners heel makkelijk te raden, maar het is de eerste ronde, simpel begin.

[spoiler=screenshot 1]igjbfa.jpg

[spoiler=screenshot 2]vicz7.jpg

[spoiler=screenshot 3]33z9s9y.png

[spoiler=screenshot 4]2rp8byv.jpg

[spoiler=screenshot 5]2aalf0k.jpg

Deelnemerslijst:

1. [MENTION=26806]Journey[/MENTION]

2. [MENTION=340]Big Mike[/MENTION]

3. [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]

4. [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]

5. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]

6. [MENTION=6882]Keko[/MENTION]