ElPrincipito Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Malle Babbe jongens. Balen dat een aantal nummers die ik heb ingestuurd in de nacht te beluisteren zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Ik kom net thuis en het is meteen volle bak genieten. Cat Stevens met Morning Has Broken, Pixies met Where Is My Mind?, Spandau Ballet met Gold en nu als klap op de vuurpijl Can't Stop van RHCP. En dan zijn hierna óók nog eens de Bankzitters aan de buurt. Wat kan een man genieten hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: nu als klap op de vuurpijl Can't Stop van RHCP. Fack dat is al het tweede Peppers nummer dat ik mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Rowwen Hèze met Auto Vliegtuug nu. Toch altijd even aan Gino denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 4 uur geleden zei Richarð.: Rowwen Hèze met Auto Vliegtuug nu. Toch altijd even aan Gino denken. Ik was wakker en kon niet slapen dus heb de radio maar even aangezet. Wat een schitterend nummer is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Lekker rustig wakker worden met Metallica vanmorgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Deze versie van You´ll never walk alone redt het natuurlijk niet bij die van Lee Towers, maar blijft toch een nummer waarbij ik haast direct kippenvel van krijg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Vangelis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Champagne Supernova Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Champagne Supernova Zeg dat wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Had ik maar langer geslapen vanochtend. 8:00 beginnen met Hazes, een vreselijk boomernummer van Guns 'n Roses en Taylor Swift om het af te toppen. Och, nog een zeiklied van Elvis erachteraan. Goedemorgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Dat is lekker wakker worden @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 2 uur geleden zei Titan: Had ik maar langer geslapen vanochtend. 8:00 beginnen met Hazes, een vreselijk boomernummer van Guns 'n Roses en Taylor Swift om het af te toppen. Och, nog een zeiklied van Elvis erachteraan. Goedemorgen! Heb even teruggekeken over welke nummers je bericht ging.. Mijn stemlijst wordt gewaardeerd zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 The Load Out/Stay is toch ook elk jaar weer genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 4 minuten geleden zei Tim': The Load Out/Stay is toch ook elk jaar weer genieten Dat is zeker een toppertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 3 uur geleden zei Titan: Had ik maar langer geslapen vanochtend. 8:00 beginnen met Hazes, een vreselijk boomernummer van Guns 'n Roses en Taylor Swift om het af te toppen. Och, nog een zeiklied van Elvis erachteraan. Goedemorgen! Meid, stel je niet zo aan Niks mis met Taylor Swift , dat moet groeien bij je! Dat is bij mij ook het geval door haar samenwerkingen met The National en Bon Iver, nu luister ik haar solo heel veel. @Urbeto als ik binnen 2 weken van haten naar houden van Engelbewaarder kan, moet jij wel Taylor Swift kunnen tolereren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 21 minuten geleden zei Kyrill: Meid, stel je niet zo aan Niks mis met Taylor Swift , dat moet groeien bij je! Dat is bij mij ook het geval door haar samenwerkingen met The National en Bon Iver, nu luister ik haar solo heel veel. @Urbeto als ik binnen 2 weken van haten naar houden van Engelbewaarder kan, moet jij wel Taylor Swift kunnen tolereren Dit zegt meer over je eigen teloorgang dan over de kwaliteit van de muziek, want zowel Engelbewaarder als de plaatjes van Taylor Swift blijven een ideaal moment om even bij de radio weg te lopen om wat anders te gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Chris Isaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 10 minuten geleden zei Urbeto: Dit zegt meer over je eigen teloorgang dan over de kwaliteit van de muziek, want zowel Engelbewaarder als de plaatjes van Taylor Swift blijven een ideaal moment om even bij de radio weg te lopen om wat anders te gaan doen. Die switch maken bij Engelbewaarder vind ik ook wel vrij opvallend, haha. Bij mij zit er een groot verschil tussen de nieuwe en oudere nummers van Taylor Swift. Shake It Off is objectief gezien echt een wanstaltig nummer, er zit niks goeds in. Haar stem komt niet goed naar voren, er is niet eens een lekker ritme. Waarom die sekteleden van haar daarop stemmen, is mij een raadsel. En ook nummers als We Are Never Getting Back Together en I Knew You Were Trouble vind ik echt verschrikkelijk. Maar bijvoorbeeld Willow vind ik best prima en verder zijn haar samenwerkingen wel top. Coney Island met The National en Exile met Bon Iver bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) 20 minuten geleden zei Urbeto: Dit zegt meer over je eigen teloorgang dan over de kwaliteit van de muziek, want zowel Engelbewaarder als de plaatjes van Taylor Swift blijven een ideaal moment om even bij de radio weg te lopen om wat anders te gaan doen. Wat er nu opstaat loop je niiet bij weg? Ik wel iig haha @Tim' precies wat jij zegt, dat dus. Coney Island, Exile en Evermore zijn de nummers waardoor ik Taylor eerst met The National en Bon Iver begon te waarderen, later haar solowerk out , zoals oa Out of the Woods en Style etc. 30 december 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 15 minuten geleden zei Tim': Die switch maken bij Engelbewaarder vind ik ook wel vrij opvallend, haha. Bij mij zit er een groot verschil tussen de nieuwe en oudere nummers van Taylor Swift. Shake It Off is objectief gezien echt een wanstaltig nummer, er zit niks goeds in. Haar stem komt niet goed naar voren, er is niet eens een lekker ritme. Waarom die sekteleden van haar daarop stemmen, is mij een raadsel. En ook nummers als We Are Never Getting Back Together en I Knew You Were Trouble vind ik echt verschrikkelijk. Maar bijvoorbeeld Willow vind ik best prima en verder zijn haar samenwerkingen wel top. Coney Island met The National en Exile met Bon Iver bijvoorbeeld. Ik luister niet actief naar haar muziek en ben ook niet van plan om dat in de toekomst te gaan doen. Echter hoor ik hier thuis, helaas, best vaak nummers voorbij komen van haar stempel. Ik kan me nooit aan deze indruk onttrekken: https://vm.tiktok.com/ZIJnS8KFp/ 12 minuten geleden zei Kyrill: Wat er nu opstaat loop je niiet bij weg? Ik wel iig haha @Tim' precies wat jij zegt, dat dus. Coney Island, Exile en Evermore zijn de nummers waardoor ik Taylor eerst met The National en Bon Iver begon te waarderen, later haar solowerk out , zoals oa Out of the Woods en Style etc. Wat stond er op? Ik zit niet te luisteren. Was het misschien Black Hole Sun van Soundgarden? Dat is een hele mooie plaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 2 minuten geleden zei Urbeto: Ik luister niet actief naar haar muziek en ben ook niet van plan om dat in de toekomst te gaan doen. Echter hoor ik hier thuis, helaas, best vaak nummers voorbij komen van haar stempel. Ik kan me nooit aan deze indruk onttrekken: https://vm.tiktok.com/ZIJnS8KFp/ Wat stond er op? Ik zit niet te luisteren. Was het misschien Black Hole Sun van Soundgarden? Dat is een hele mooie plaat. Luisteren op eigen risico Dit stond erop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 6 minuten geleden zei Urbeto: Ik luister niet actief naar haar muziek en ben ook niet van plan om dat in de toekomst te gaan doen. Echter hoor ik hier thuis, helaas, best vaak nummers voorbij komen van haar stempel. Ik kan me nooit aan deze indruk onttrekken: https://vm.tiktok.com/ZIJnS8KFp/ Hahaha, die kende ik nog niet. Maar ik snap de link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Luisteren op eigen risico Dit stond erop: Mijn smaak is het niet, maar ik kan me hier ook niet zo aan storen. Heb dit liever aanstaan dan die 13 in een dozijnnummers van TS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 5 minuten geleden zei Urbeto: Mijn smaak is het niet, maar ik kan me hier ook niet zo aan storen. Heb dit liever aanstaan dan die 13 in een dozijnnummers van TS Meen je niet!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten