Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Radio 2 Top 2000

Kweekie

Aanbevolen berichten

Ik kom net thuis en het is meteen volle bak genieten. Cat Stevens met Morning Has Broken, Pixies met Where Is My Mind?, Spandau Ballet met Gold en nu als klap op de vuurpijl Can't Stop van RHCP. 

En dan zijn hierna óók nog eens de Bankzitters aan de buurt. Wat kan een man genieten hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Titan:

Had ik maar langer geslapen vanochtend. 8:00 beginnen met Hazes, een vreselijk boomernummer van Guns 'n Roses en Taylor Swift om het af te toppen.

Och, nog een zeiklied van Elvis erachteraan.

Goedemorgen!

Heb even teruggekeken over welke nummers je bericht ging.. Mijn stemlijst wordt gewaardeerd zie ik :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Titan:

Had ik maar langer geslapen vanochtend. 8:00 beginnen met Hazes, een vreselijk boomernummer van Guns 'n Roses en Taylor Swift om het af te toppen.

Och, nog een zeiklied van Elvis erachteraan.

Goedemorgen!

Meid, stel je niet zo aan :mmm:

Niks mis met Taylor Swift , dat moet groeien bij je!

Dat is bij mij ook het geval door haar samenwerkingen met The National en Bon Iver, nu luister ik haar solo heel veel.

@Urbeto  als ik binnen 2 weken van haten naar houden van Engelbewaarder kan, moet jij wel Taylor Swift kunnen tolereren;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Meid, stel je niet zo aan :mmm:

Niks mis met Taylor Swift , dat moet groeien bij je!

Dat is bij mij ook het geval door haar samenwerkingen met The National en Bon Iver, nu luister ik haar solo heel veel.

@Urbeto  als ik binnen 2 weken van haten naar houden van Engelbewaarder kan, moet jij wel Taylor Swift kunnen tolereren

Dit zegt meer over je eigen teloorgang dan over de kwaliteit van de muziek, want zowel Engelbewaarder als de plaatjes van Taylor Swift blijven een ideaal moment om even bij de radio weg te lopen om wat anders te gaan doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Urbeto:

Dit zegt meer over je eigen teloorgang dan over de kwaliteit van de muziek, want zowel Engelbewaarder als de plaatjes van Taylor Swift blijven een ideaal moment om even bij de radio weg te lopen om wat anders te gaan doen. 

Die switch maken bij Engelbewaarder vind ik ook wel vrij opvallend, haha. Bij mij zit er een groot verschil tussen de nieuwe en oudere nummers van Taylor Swift. Shake It Off is objectief gezien echt een wanstaltig nummer, er zit niks goeds in. Haar stem komt niet goed naar voren, er is niet eens een lekker ritme. Waarom die sekteleden van haar daarop stemmen, is mij een raadsel. En ook nummers als We Are Never Getting Back Together en I Knew You Were Trouble vind ik echt verschrikkelijk.

Maar bijvoorbeeld Willow vind ik best prima en verder zijn haar samenwerkingen wel top. Coney Island met The National en Exile met Bon Iver bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Urbeto:

Wat er nu opstaat loop je niiet bij weg? Ik wel iig haha

@Tim' precies wat jij zegt, dat dus. Coney Island, Exile en Evermore zijn de nummers waardoor ik Taylor eerst met The National en Bon Iver begon te waarderen, later haar solowerk out , zoals oa Out of the Woods en Style etc.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Tim':

Die switch maken bij Engelbewaarder vind ik ook wel vrij opvallend, haha. Bij mij zit er een groot verschil tussen de nieuwe en oudere nummers van Taylor Swift. Shake It Off is objectief gezien echt een wanstaltig nummer, er zit niks goeds in. Haar stem komt niet goed naar voren, er is niet eens een lekker ritme. Waarom die sekteleden van haar daarop stemmen, is mij een raadsel. En ook nummers als We Are Never Getting Back Together en I Knew You Were Trouble vind ik echt verschrikkelijk.

Maar bijvoorbeeld Willow vind ik best prima en verder zijn haar samenwerkingen wel top. Coney Island met The National en Exile met Bon Iver bijvoorbeeld.

Ik luister niet actief naar haar muziek en ben ook niet van plan om dat in de toekomst te gaan doen. Echter hoor ik hier thuis, helaas, best vaak nummers voorbij komen van haar stempel. Ik kan me nooit aan deze indruk onttrekken:

https://vm.tiktok.com/ZIJnS8KFp/

12 minuten geleden zei Kyrill:

Wat er nu opstaat loop je niiet bij weg? Ik wel iig haha

@Tim' precies wat jij zegt, dat dus. Coney Island, Exile en Evermore zijn de nummers waardoor ik Taylor eerst met The National en Bon Iver begon te waarderen, later haar solowerk out , zoals oa Out of the Woods en Style etc.

Wat stond er op? Ik zit niet te luisteren. Was het misschien Black Hole Sun van Soundgarden? Dat is een hele mooie plaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ik luister niet actief naar haar muziek en ben ook niet van plan om dat in de toekomst te gaan doen. Echter hoor ik hier thuis, helaas, best vaak nummers voorbij komen van haar stempel. Ik kan me nooit aan deze indruk onttrekken:

Wat stond er op? Ik zit niet te luisteren. Was het misschien Black Hole Sun van Soundgarden? Dat is een hele mooie plaat. 

Luisteren op eigen risico;c

Dit stond erop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Urbeto:

Hahaha, die kende ik nog niet. Maar ik snap de link :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites