proud2be Geplaatst 21 oktober 2013 Share Geplaatst 21 oktober 2013 Na 1,5 seizoen nog geen penalty gehad.. Vrije trappen rond de 16 zijn ook op 1 hand te tellen. Idd echt niet normaal hoe weinig agressie! Wil er aan toevoegen dat de dekking van centrale verdedigers nog steeds een ramp is. Gewoon ballen achter de verdediging waar je niks tegen kan doen. Zelf met Bayern geprobeerd en Ramos/T Silva hadden er zelfs geregeld last van...Jammer jammer al hoewel ik het verbeterd vind qua spelen tegen de cpu valt het toch tegen en kan ik me er wederom niet toe zetten om lang in een carriere te hangen. Welk niveau spelen jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Ik speel op wereldklasse met Southampton. Na een half seizoen sta ik 6e, maar met een gruwelijke achterstand op de top 5. Speel heel veel gelijk (0-0 of 1-1), want scoor te weinig. Moet duidelijk nog wennen aan de CPU, hoewel een dergelijke plaats voor Southampton natuurlijk realistisch is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijmdeg Geplaatst 22 oktober 2013 Share Geplaatst 22 oktober 2013 Zit nu in een game met Spartak Moskou, begin seizoen 3. Begonnen bij Twente en na 1,5 seizoen naar Spartak gegaan. Vooral spelers met een hoge potentie gehaald, zodat ik die later voor een hoog bedrag kan verkopen. Enige irritante is dat goede spelers niet willen komen, terwijl ik ze een hoger salaris dan bij hun club bied. Is al gebeurd met Ramsey, Lukaku, Carroll, Cazorla. Speel nu met deze opstelling: DM: Butland LB: Shaw CV: Rekik, Nastasic RB: Aké LCM: Goretzka CM: Vilhena RCM: Praet LB; Schürrle RB: Bakkali SP: Schrijvers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 (bewerkt) Game met Feyenoord Seizoen1: Eredivisie: 2e achter FC Twente KNVB-Beker: Halve finale uitgeschakeld door FC Twente Europa-League: Halve finale uitgeschakeld door Napoli Nu iets over de helft van seizoen 2 Eredivisie: 1e met 5 punten voorsprong KNVB-Beker: Halve finale tegen PSV Champions League: Kwartfinale Barçelona Overal dus nog in de strijd om de prijzen :) Opstelling: DM: Mulder (73) VR: Janmaat (78) VC: de Vrij (81) VC: Virgil van Dijk (73) VL: WIllems (74) MC: Clasie (77) MC: Vilhena (74) CAM: de Guzman (77) RB: Bacuna (75) SP: Huntelaar (81) LB: Depay (77) Wissels: Bizot(68), Contento(74), Kongolo(71), Gutierrez(74), Immers(70), Schaken(71), Fernandez(66) Reserves: Lamprou(65), v. Deelen(66), Vormer(72), Manu(71), Achahbar(65) Pellè helaas verkocht voor 12 Miljoen aan Dinamo Moskou. Boëtius ging al in de winterstop van het eerste seizoen naar Schalke voor 8 Miljoen Owjaa, ook nog bondscoach geworden bij Colombia 23 oktober 2013 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 23 oktober 2013 Share Geplaatst 23 oktober 2013 En op welk niveau spelen jullie? Hoe zwaar telt zo doelstelling want ik vond Feyenoord op zich ook wel een leuke uitdaging maar gelijk 1ste moeten worden schrok me toen af.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ben op zoek naar een rechtsbuiten. Iemand tips? Zat te denken aan Bacuna maar die wilt niet komen. Kan proberen om hem te huren, misschien lukt dat wel.. Maar hoor graag andere tips :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Miyaichi, Gatt, Gnarby? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Wie ben je dan Marc? Bij Groningen heb ik is Andersson gehuurd van Ajax met optie tot koop van 1 mil..Echt koopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ben op zoek naar een rechtsbuiten. Iemand tips? Zat te denken aan Bacuna maar die wilt niet komen. Kan proberen om hem te huren, misschien lukt dat wel.. Maar hoor graag andere tips :) Is ook geen aanrader, heb hem bij Aston Villa maar zit vooral op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Na 1,5 seizoen nog geen penalty gehad.. Vrije trappen rond de 16 zijn ook op 1 hand te tellen. Valt me ook op inderdaad. Krijg ze zelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Ik ga het nog 1x proberen een mooie carriere te bouwen. Zoek een team met veel potentie maar niet gelijk een hoge doelstelling. Liefst niet meer PL omdat het speelschema zo idioot druk is en de top zo giga breed is.Hoop dat jullie een mooie suggestie voor me hebben! Vorig seizoen deed ik hands aan (behalve penals) misschien dat het wat extra vrije trappen kan krijgen )p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Miyaichi, Gatt, Gnarby? Thanks zal ze eens bekijken! Wie ben je dan Marc? Bij Groningen heb ik is Andersson gehuurd van Ajax met optie tot koop van 1 mil..Echt koopje. Feyenoord! Is ook geen aanrader, heb hem bij Aston Villa maar zit vooral op de bank. Hmmm, oké. Jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Narsing of Bakkalli(die is duur denk ik). Of Ibarra van Vitesse...Vorig seizoen haalde ik Susuatta van (Atlethic Bilbao) Weet niet hoe die in Fifa14 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
M.Suarez Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Zit nu in de helft van het seizoen met Monaco en sta toch mooi 1e :D met 7 punten voor op PSG maar heb er binnen 2 speeldagen een rechtstreeks duel tegen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 27 oktober 2013 Share Geplaatst 27 oktober 2013 Narsing of Bakkalli(die is duur denk ik). Of Ibarra van Vitesse...Vorig seizoen haalde ik Susuatta van (Atlethic Bilbao) Weet niet hoe die in Fifa14 is. Bakkali was inderdaad te duur. Heb Gatt gehaald :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2013 Share Geplaatst 29 oktober 2013 Game met Feyenoord Seizoen1: Eredivisie: 2e achter FC Twente KNVB-Beker: Halve finale uitgeschakeld door FC Twente Europa-League: Halve finale uitgeschakeld door Napoli Nu iets over de helft van seizoen 2 Eredivisie: Kampioen :) KNVB-Beker: Winnaar :) Champions League: Halve finale uitgeschakeld door Juventus Opstelling Seizoen 3: DM: v. Ooijen (61), talent van 16 jaar. VR: Janmaat (78) VC: de Vrij (81) VC: Virgil van Dijk (75) VL: WIllems (77) MC: Clasie (77) MC: Vilhena (75) CAM: de Guzman (77) RB: Miyaichi (76) SP: v. Wolfswinkel (79) LB: Boëtius (76) Wissels: Bizot(68), Contento(75), Kongolo(72), Gutierrez(75), Marcos Lopes (70), Bacuna (76), Huntelaar (80) Reserves: , v. Deelen(66), Manu(71), Immers(71) Gekocht: v. Ooijen, uit het jeugdteam, 16 jr Miyaichi, Arsenal, 3 Miljoen, 22 jr v. Wolfswinkel, Norwich, 10 Miljoen, 27 jr Boëtius, Schalke, 4 Miljoen, 22 jr Marcos Lopes, Manchester City, 3 Miljoen, 19 jr Verkocht: Mulder, AZ, 2 Miljoen, 26 jr Vormer, transfervrij Achahbar, transfervrij Fernandez, NEC, 500K Depay, Borussia Dortmund, 25 Miljoen Lamprou, transfervrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 29 oktober 2013 Share Geplaatst 29 oktober 2013 Speelt van Wolfswinkel een beetje fijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Speelt van Wolfswinkel een beetje fijn? Moet nog een beetje wennen, maar gaat steeds beter. Als hij scoort is het vaak uit een corner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 30 oktober 2013 Share Geplaatst 30 oktober 2013 Zit nu in seizoen 3 en Pellè word er ook niet jonger op, z'n alg. is wel 81 momenteel. Heb Guidetti opnieuw gehuurd van City want definitief overkomen wilde hij niet. Maar wil niet blijven huren, dus misschien is van Wolfswinkel een optie :) Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
proud2be Geplaatst 21 november 2013 Share Geplaatst 21 november 2013 Paar dagen geleden ook maar weer is proberen 1 te starten en moet zeggen heb de fun weer helemaal te pakken! Met Psv op wereldklasse, Zit nu in de winterstop en de jonge voorhoede word met de week beter lijkt het Depay-Locadia-Bakalli. Ook de keeper Zoet begon met momenten dat ik dacht grrr clown maar begint steeds beter te keepen! Verder had ik Wijnaldum verkocht voor 17 mil! Kon het niet laten en had toen Ralf (bal afpakker) en Maarten Martens gehaald (kost niks maar was ook niks). Verder Manolev geruild voor Janmaat en er 4/5 mil bij betaald. Wou sowieso een betere rechtsback hebben en hij heeft conditie/fysiek en prima techniek en kan behoorlijk koppen. Zit nu in de winterstop en net miljoenen gepompt! Pelle/Tadic/Van Dijk gehaald. Ene kant twijfelde ik want me jonge honden doen het geweldig maar aan de andere kant dacht ik moet gewoon dubbel bezetten want wil de CL halen en dan met een druk schema moet je een sterke brede selectie hebben. Speel zo: ===========================Zoet========================= ==Janmaat===========Van=Dijk=======Rekik========Willems==== ==========================Ralf(Schaars)================== ================Maher(Park)================Toivonen=========== ====Bakalli(Narsing)============Locadia(Pelle)========Depay(Tadic)== Locadia is voor mij de grootste verassing wat een beest is het aan het woorden en staat al op 15 goals in competitie/beker en speelt echt lekker groot/sterk redelijk snel een goede kopper en hard schot. Pelle wel gehaald (waar ik lang over twijfelde) maar was geblesseerd en moet zijn eerste minuten nog maken. Depay is echt in bloedvorm en doet het geweldig en had ook veel aanbidders! Heb Tadic gehaald omdat ik het een heerlijke speler vind waar ik dacht dat die ook op Cam kon net zoals Depay maar kwam erachter dat beide dat niet kunnen helaas! Maar goed dan de LB lekker dubbel bezet net zoals de rechtsbuiten waar Bakkali de meeste assist heeft en lekker 2 benig is. de 2de helft vaker op de counter met Narsing als speed demon heerlijk. Van Dijk vind ik een beest en die wou ik sowieso halen. Verder wil ik volgend jaar cashen voor Toivonen en dan voor Fer ofzo gaan. Schaars slijten en voor Vilhena gaan. En een nog betere balf afpakker! Iemand een tip?? Eerder haalde ik vaak M'villa en zag wel die Konogbia ofzo van Monaco is ook wel een beest. Sta nu 2de achter Ajax met 1 punt verschil en heb 40x gescoord maar ook 23 tegen..Maar elke wedstrijd is leuk en vaak spannend en af en toe haal ik lekker uit met 4-0 ofzo. Enige grote gemis blijft vrije trappen die heb ik serieus nog geen 1 keer voor de goal gehad een paar keer zijkant 16.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cephas3 Geplaatst 30 december 2013 Share Geplaatst 30 december 2013 (bewerkt) Ik ben 6 seizoenen FC Twente geweest en vind dat de tijd er daar op zit. Ik zoek een bekende club in de Premier League met redelijk bekende spelers en als doelstelling net onder het kampioenschap. Iemand tips? edit: het is al niet meer nodig, het werd Manchester United, doelstelling: plaats je bij de eerste vier. 31 december 2013 bewerkt door cephas3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Carriere begonnen met FC Twente, na half seizoen ontslagen en verder gegaan bij FC Groningen. 5e geworden + Europees Voetbal 2e seizoen DM: Bizot(68) VR: Magnasco(69) VC: Lachman (71) VC: Botteghin (71) VL: Burnet (68) MC: Kieftenbeld (70) MC: van der Velden (68) AMC: Foor (71) RB: Hooi (72) SP: Texeira (71) LB: Kostic (73) Wissels: DM: van der Lei (63) VR: Kappelhof (66) VL: Wijnaldum (65) VC: Letschert (66) VC: Ivens (65) MC: Tanda (62) MC: Hiariej (65) AMC: de Leeuw (69) RB: Bos (65) SP: Zivkovic (70) LB: Linssen (70) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 2 februari 2014 Share Geplaatst 2 februari 2014 Om grootheden als Barcelona en Real Madrid bij te kunnen houden, heb ik de eenmalige financiële overname gekocht in de catalogus en ben ik aan de slag gegaan bij Atletico Madrid. Er stond natuurlijk al een prima team, maar nu is het in de breedte ook goed genoeg om met die clubs te concurreren: Basis DM: Courtois (84) RA: Juanfran (80) RCV: Diego Godin (83) LCV: Mangala (82) LA: Filipe Luis CVM: L. Bender (83) RCM: Koke (82) LCM: Arda Turan (85) RB: Lucas Moura (84) SP: Diego Costa (84) LB: Griezmann (81) Wissels Aranzubia (75) Alderweireld (79) Insua (78) Gabi (80) Oliver Torres (75) Adrian (79) Villa (83) Overig Miranda (81) --> Transferlijst Manquillo (70) Guilavogui (75) Tiago (80) --> Transferlijst Raul Garcia (78) --> Transferlijst Cristian Rodriguez (80) Verder nog een aantal minder bekende spelers en de uitgeleende spelers natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Going up Geplaatst 5 juni 2014 Share Geplaatst 5 juni 2014 Game met Millwall Seizoen1: Championship: - FA Cup: Capital One Cup: Opstelling: DM: Butland (70) Gekocht van Birmingham VR: Cummings (69) Gekocht van Reading VC: Mkandawire (68) VC: Lowry (69) VL: Malone (64) RW: Henry (71) MC: Trotter (71) MC: Abdou (67) LW: Taylor (68) SP: Henderson (68) SP: Keogh (70) Wissels: Taylor(66), Shittu(65), Robinson(67), Feeney(66), Wright(67), Marquis(63), N'Guessan(65) Reserves: Forde(66), Dunne(63), Osborne(65), Smith(62), Batt(63), Racon(65) Uitgeleend: Een deel jonge spelers die ik niet verkocht krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 (bewerkt) Kicker de kik, kikker in je bil. Ben op de PS3 carriere begonnen met Newacstle United. Na 18 wedstrijden sta ik 3e met 38 punten. Gelijk met nummer 2 Arsenal en 1 puntje minder dan nummer 1 City. Hoogtepunten tot dusver: Newcastle United 2-1 Chelsea Arsenal 2-2 Newcastle United Manchester United 0-0 Newcastle United Westham United- Newcastle United 1-4 Dieptepuntjes: Newcastle United 2-4 Manchester City 1e speeldag ze gebruiken het real life PL schema :D Southampton- Newcastle United 5-2 Dat zijn dan ook mijn enige nederlagen tot dusver. Hoop kampioen te worden maar een CL plaatsing ben ik ook tevreden, doel is EL. Transfers: Memphis Depay voor 17 miljoen + Jonas Gutierrez gekocht Sterspelers: Cisse Ferreyra Cabella Memphis De Jong 28 september 2014 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten