Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Na 1,5 seizoen nog geen penalty gehad.. Vrije trappen rond de 16 zijn ook op 1 hand te tellen.

Idd echt niet normaal hoe weinig agressie! Wil er aan toevoegen dat de dekking van centrale verdedigers nog steeds een ramp is. Gewoon ballen achter de verdediging waar je niks tegen kan doen.

Zelf met Bayern geprobeerd en Ramos/T Silva hadden er zelfs geregeld last van...Jammer jammer al hoewel ik het verbeterd vind qua spelen tegen de cpu valt het toch tegen en kan ik me er wederom niet toe zetten om lang in een carriere te hangen. Welk niveau spelen jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op wereldklasse met Southampton. Na een half seizoen sta ik 6e, maar met een gruwelijke achterstand op de top 5. Speel heel veel gelijk (0-0 of 1-1), want scoor te weinig. Moet duidelijk nog wennen aan de CPU, hoewel een dergelijke plaats voor Southampton natuurlijk realistisch is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in een game met Spartak Moskou, begin seizoen 3. Begonnen bij Twente en na 1,5 seizoen naar Spartak gegaan. Vooral spelers met een hoge potentie gehaald, zodat ik die later voor een hoog bedrag kan verkopen. Enige irritante is dat goede spelers niet willen komen, terwijl ik ze een hoger salaris dan bij hun club bied. Is al gebeurd met Ramsey, Lukaku, Carroll, Cazorla.

Speel nu met deze opstelling:

DM: Butland

LB: Shaw

CV: Rekik, Nastasic

RB: Aké

LCM: Goretzka

CM: Vilhena

RCM: Praet

LB; Schürrle

RB: Bakkali

SP: Schrijvers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Game met Feyenoord

Seizoen1:

Eredivisie: 2e achter FC Twente

KNVB-Beker: Halve finale uitgeschakeld door FC Twente

Europa-League: Halve finale uitgeschakeld door Napoli

Nu iets over de helft van seizoen 2

Eredivisie: 1e met 5 punten voorsprong

KNVB-Beker: Halve finale tegen PSV

Champions League: Kwartfinale Barçelona

Overal dus nog in de strijd om de prijzen :)

Opstelling:

DM: Mulder (73)

VR: Janmaat (78)

VC: de Vrij (81)

VC: Virgil van Dijk (73)

VL: WIllems (74)

MC: Clasie (77)

MC: Vilhena (74)

CAM: de Guzman (77)

RB: Bacuna (75)

SP: Huntelaar (81)

LB: Depay (77)

Wissels: Bizot(68), Contento(74), Kongolo(71), Gutierrez(74), Immers(70), Schaken(71), Fernandez(66)

Reserves: Lamprou(65), v. Deelen(66), Vormer(72), Manu(71), Achahbar(65)

Pellè helaas verkocht voor 12 Miljoen aan Dinamo Moskou. Boëtius ging al in de winterstop van het eerste seizoen naar Schalke voor 8 Miljoen

Owjaa, ook nog bondscoach geworden bij Colombia

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben op zoek naar een rechtsbuiten. Iemand tips?

Zat te denken aan Bacuna maar die wilt niet komen. Kan proberen om hem te huren, misschien lukt dat wel.. Maar hoor graag andere tips :)

Is ook geen aanrader, heb hem bij Aston Villa maar zit vooral op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het nog 1x proberen een mooie carriere te bouwen. Zoek een team met veel potentie maar niet gelijk een hoge doelstelling. Liefst niet meer PL omdat het speelschema zo idioot druk is en de top zo giga breed is.Hoop dat jullie een mooie suggestie voor me hebben!

Vorig seizoen deed ik hands aan (behalve penals) misschien dat het wat extra vrije trappen kan krijgen )p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miyaichi, Gatt, Gnarby?

Thanks zal ze eens bekijken!

Wie ben je dan Marc? Bij Groningen heb ik is Andersson gehuurd van Ajax met optie tot koop van 1 mil..Echt koopje.

Feyenoord!

Is ook geen aanrader, heb hem bij Aston Villa maar zit vooral op de bank.

Hmmm, oké. Jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Game met Feyenoord

Seizoen1:

Eredivisie: 2e achter FC Twente

KNVB-Beker: Halve finale uitgeschakeld door FC Twente

Europa-League: Halve finale uitgeschakeld door Napoli

Nu iets over de helft van seizoen 2

Eredivisie: Kampioen :)

KNVB-Beker: Winnaar :)

Champions League: Halve finale uitgeschakeld door Juventus

Opstelling Seizoen 3:

DM: v. Ooijen (61), talent van 16 jaar.

VR: Janmaat (78)

VC: de Vrij (81)

VC: Virgil van Dijk (75)

VL: WIllems (77)

MC: Clasie (77)

MC: Vilhena (75)

CAM: de Guzman (77)

RB: Miyaichi (76)

SP: v. Wolfswinkel (79)

LB: Boëtius (76)

Wissels: Bizot(68), Contento(75), Kongolo(72), Gutierrez(75), Marcos Lopes (70), Bacuna (76), Huntelaar (80)

Reserves: , v. Deelen(66), Manu(71), Immers(71)

Gekocht:

v. Ooijen, uit het jeugdteam, 16 jr

Miyaichi, Arsenal, 3 Miljoen, 22 jr

v. Wolfswinkel, Norwich, 10 Miljoen, 27 jr

Boëtius, Schalke, 4 Miljoen, 22 jr

Marcos Lopes, Manchester City, 3 Miljoen, 19 jr

Verkocht:

Mulder, AZ, 2 Miljoen, 26 jr

Vormer, transfervrij

Achahbar, transfervrij

Fernandez, NEC, 500K

Depay, Borussia Dortmund, 25 Miljoen

Lamprou, transfervrij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu in seizoen 3 en Pellè word er ook niet jonger op, z'n alg. is wel 81 momenteel. Heb Guidetti opnieuw gehuurd van City want definitief overkomen wilde hij niet. Maar wil niet blijven huren, dus misschien is van Wolfswinkel een optie :)

Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paar dagen geleden ook maar weer is proberen 1 te starten en moet zeggen heb de fun weer helemaal te pakken! Met Psv op wereldklasse,

Zit nu in de winterstop en de jonge voorhoede word met de week beter lijkt het Depay-Locadia-Bakalli. Ook de keeper Zoet begon met momenten dat ik dacht grrr clown maar begint steeds beter te keepen!

Verder had ik Wijnaldum verkocht voor 17 mil! Kon het niet laten en had toen Ralf (bal afpakker) en Maarten Martens gehaald (kost niks maar was ook niks).

Verder Manolev geruild voor Janmaat en er 4/5 mil bij betaald. Wou sowieso een betere rechtsback hebben en hij heeft conditie/fysiek en prima techniek en kan behoorlijk koppen.

Zit nu in de winterstop en net miljoenen gepompt! Pelle/Tadic/Van Dijk gehaald. Ene kant twijfelde ik want me jonge honden doen het geweldig maar aan de andere kant dacht ik moet gewoon dubbel bezetten want wil de CL halen en dan met een druk schema moet je een sterke brede selectie hebben.

Speel zo:

===========================Zoet=========================

==Janmaat===========Van=Dijk=======Rekik========Willems====

==========================Ralf(Schaars)==================

================Maher(Park)================Toivonen===========

====Bakalli(Narsing)============Locadia(Pelle)========Depay(Tadic)==

Locadia is voor mij de grootste verassing wat een beest is het aan het woorden en staat al op 15 goals in competitie/beker en speelt echt lekker groot/sterk redelijk snel een goede kopper en hard schot.

Pelle wel gehaald (waar ik lang over twijfelde) maar was geblesseerd en moet zijn eerste minuten nog maken. Depay is echt in bloedvorm en doet het geweldig en had ook veel aanbidders! Heb Tadic gehaald omdat ik het een heerlijke speler vind waar ik dacht dat die ook op Cam kon net zoals Depay maar kwam erachter dat beide dat niet kunnen helaas! Maar goed dan de LB lekker dubbel bezet net zoals de rechtsbuiten waar Bakkali de meeste assist heeft en lekker 2 benig is.

de 2de helft vaker op de counter met Narsing als speed demon heerlijk. Van Dijk vind ik een beest en die wou ik sowieso halen. Verder wil ik volgend jaar cashen voor Toivonen en dan voor Fer ofzo gaan.

Schaars slijten en voor Vilhena gaan. En een nog betere balf afpakker! Iemand een tip?? Eerder haalde ik vaak M'villa en zag wel die Konogbia ofzo van Monaco is ook wel een beest.

Sta nu 2de achter Ajax met 1 punt verschil en heb 40x gescoord maar ook 23 tegen..Maar elke wedstrijd is leuk en vaak spannend en af en toe haal ik lekker uit met 4-0 ofzo.

Enige grote gemis blijft vrije trappen die heb ik serieus nog geen 1 keer voor de goal gehad een paar keer zijkant 16..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben 6 seizoenen FC Twente geweest en vind dat de tijd er daar op zit.

Ik zoek een bekende club in de Premier League met redelijk bekende spelers en als doelstelling net onder het kampioenschap.

Iemand tips?

edit: het is al niet meer nodig, het werd Manchester United, doelstelling: plaats je bij de eerste vier.

bewerkt door cephas3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carriere begonnen met FC Twente, na half seizoen ontslagen en verder gegaan bij FC Groningen. 5e geworden + Europees Voetbal

2e seizoen

DM: Bizot(68)

VR: Magnasco(69)

VC: Lachman (71)

VC: Botteghin (71)

VL: Burnet (68)

MC: Kieftenbeld (70)

MC: van der Velden (68)

AMC: Foor (71)

RB: Hooi (72)

SP: Texeira (71)

LB: Kostic (73)

Wissels:

DM: van der Lei (63)

VR: Kappelhof (66)

VL: Wijnaldum (65)

VC: Letschert (66)

VC: Ivens (65)

MC: Tanda (62)

MC: Hiariej (65)

AMC: de Leeuw (69)

RB: Bos (65)

SP: Zivkovic (70)

LB: Linssen (70)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om grootheden als Barcelona en Real Madrid bij te kunnen houden, heb ik de eenmalige financiële overname gekocht in de catalogus en ben ik aan de slag gegaan bij Atletico Madrid. Er stond natuurlijk al een prima team, maar nu is het in de breedte ook goed genoeg om met die clubs te concurreren:

Basis

DM: Courtois (84)

RA: Juanfran (80)

RCV: Diego Godin (83)

LCV: Mangala (82)

LA: Filipe Luis

CVM: L. Bender (83)

RCM: Koke (82)

LCM: Arda Turan (85)

RB: Lucas Moura (84)

SP: Diego Costa (84)

LB: Griezmann (81)

Wissels

Aranzubia (75)

Alderweireld (79)

Insua (78)

Gabi (80)

Oliver Torres (75)

Adrian (79)

Villa (83)

Overig

Miranda (81) --> Transferlijst

Manquillo (70)

Guilavogui (75)

Tiago (80) --> Transferlijst

Raul Garcia (78) --> Transferlijst

Cristian Rodriguez (80)

Verder nog een aantal minder bekende spelers en de uitgeleende spelers natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Game met Millwall

Seizoen1:

Championship: -

FA Cup:

Capital One Cup:

Opstelling:

DM: Butland (70) Gekocht van Birmingham

VR: Cummings (69) Gekocht van Reading

VC: Mkandawire (68)

VC: Lowry (69)

VL: Malone (64)

RW: Henry (71)

MC: Trotter (71)

MC: Abdou (67)

LW: Taylor (68)

SP: Henderson (68)

SP: Keogh (70)

Wissels: Taylor(66), Shittu(65), Robinson(67), Feeney(66), Wright(67), Marquis(63), N'Guessan(65)

Reserves: Forde(66), Dunne(63), Osborne(65), Smith(62), Batt(63), Racon(65)

Uitgeleend: Een deel jonge spelers die ik niet verkocht krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kicker de kik, kikker in je bil.

Ben op de PS3 carriere begonnen met Newacstle United. Na 18 wedstrijden sta ik 3e met 38 punten. Gelijk met nummer 2 Arsenal en 1 puntje minder dan nummer 1 City.

Hoogtepunten tot dusver:

Newcastle United 2-1 Chelsea

Arsenal 2-2 Newcastle United

Manchester United 0-0 Newcastle United

Westham United- Newcastle United 1-4

Dieptepuntjes:

Newcastle United 2-4 Manchester City 1e speeldag ze gebruiken het real life PL schema :D

Southampton- Newcastle United 5-2

Dat zijn dan ook mijn enige nederlagen tot dusver. Hoop kampioen te worden maar een CL plaatsing ben ik ook tevreden, doel is EL.

Transfers:

Memphis Depay voor 17 miljoen + Jonas Gutierrez gekocht

Sterspelers:

Cisse

Ferreyra

Cabella

Memphis

De Jong

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites