Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nieuwe shirts

Vegas

Aanbevolen berichten

Het kan aan mij liggen maar ik vind Warrior echt zo een spuuglelijk merk, nog geen enkel truitje van hun heb ik mooi gevonden. Zonde dat clubs als Porto en Liverpool daar me spelen maarja...

NEC gaat er ook in spelen. Ik houd mijn hart vast, maar na wat ze het afgelopen seizoen met Liverpool hebben gedaan houd ik mijn hart vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NEC gaat er ook in spelen. Ik houd mijn hart vast, maar na wat ze het afgelopen seizoen met Liverpool hebben gedaan houd ik mijn hart vast.

Jako heeft degelijke maar ook niet de mooiste shirts vind ik , ( mijn ploegje , Gent , speelde er ook mee en nu met het lelijke Masita ) maar ik begrijp dat je niet echt uitkijkt naar Warrior ;)

Nike , Adidas, Puma hebben naar mijn menig de mooiste shirts. Joma en kappa zijn soms ook wel mooi ( dan denk ik vooral aan Valencia afgelopen jaren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shirts van Warrior zijn echt van lage kwaliteit, bij lagere clubs kan je wel met deze spuuglelijke shirts aankomen maar doe dit dan niet bij Porto en Liverpool.

Warrior heeft dus echt Liverpool's logo gejat en daarom gebruiken ze voor de Liverpool shirts niet t volledige logo? ;e

24%20text.JPG

bewerkt door Ahmet
Link naar opmerking
Deel via andere websites