Viva La Vida Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 FC Porto speelt komend seizoen in shirts van Warrior Sports: Blackpool derde: Ook wel leuk, officiële presentatie van het nieuwe shirt van Oeganda. Sponsorloos... :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; nationale teams mogen geen eens een shirtsponsor hebben toch Oh ahaha ook geen kledingmerk ofso, valt me nu op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nando Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Het kan aan mij liggen maar ik vind Warrior echt zo een spuuglelijk merk, nog geen enkel truitje van hun heb ik mooi gevonden. Zonde dat clubs als Porto en Liverpool daar me spelen maarja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; nationale teams mogen geen eens een shirtsponsor hebben toch Oh ahaha ook geen kledingmerk ofso, valt me nu op Haha, ik bedoelde ook inderdaad kledingsponsor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Het kan aan mij liggen maar ik vind Warrior echt zo een spuuglelijk merk, nog geen enkel truitje van hun heb ik mooi gevonden. Zonde dat clubs als Porto en Liverpool daar me spelen maarja... NEC gaat er ook in spelen. Ik houd mijn hart vast, maar na wat ze het afgelopen seizoen met Liverpool hebben gedaan houd ik mijn hart vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nando Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 NEC gaat er ook in spelen. Ik houd mijn hart vast, maar na wat ze het afgelopen seizoen met Liverpool hebben gedaan houd ik mijn hart vast. Jako heeft degelijke maar ook niet de mooiste shirts vind ik , ( mijn ploegje , Gent , speelde er ook mee en nu met het lelijke Masita ) maar ik begrijp dat je niet echt uitkijkt naar Warrior ;) Nike , Adidas, Puma hebben naar mijn menig de mooiste shirts. Joma en kappa zijn soms ook wel mooi ( dan denk ik vooral aan Valencia afgelopen jaren) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Zie nu dat mijn zin niet volledig klopte :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 En direct ook maar een draw van het uitshirt en het derde shirt van FC Porto: Rayo Vallecano thuis (rechts) en uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Die Porto shirts vind ik echt afschuwelijk. Roma shirts daarentegen echt schitterend, toch overwegen om daarvan een shirtje te halen met Totti achterop. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Ook wel leuk, officiële presentatie van het nieuwe shirt van Oeganda. Sponsorloos... :P Vind zo'n kleurrijk shirt niet echt passen bij zo'n kleurloos land /Sopho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Zonde. Bij Porto horen echt die mooie Nike shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 (bewerkt) Shirts van Warrior zijn echt van lage kwaliteit, bij lagere clubs kan je wel met deze spuuglelijke shirts aankomen maar doe dit dan niet bij Porto en Liverpool. Warrior heeft dus echt Liverpool's logo gejat en daarom gebruiken ze voor de Liverpool shirts niet t volledige logo? ;e 29 mei 2014 bewerkt door Ahmet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Going up Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Nike is goed bezig zeg, Zenith ook een zeer fraai shirt. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Die van AS Roma _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 30 mei 2014 Share Geplaatst 30 mei 2014 Keepersshirt Real Madrid: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 31 mei 2014 Share Geplaatst 31 mei 2014 Aston Villa-thuis en uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 31 mei 2014 Share Geplaatst 31 mei 2014 Sevilla thuis: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 Tottenham 3rd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 Nike heeft echt prachtige shirts volgend seizoen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 Zo een warrior wil je toch niet als sponser? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Real Madrid uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Zo een warrior wil je toch niet als sponser? Die van Sevilla zijn anders wel pure pracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten