Juca Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 24 uur met... is een Nederlands interviewprogramma van de VPRO, waarvan het eerste seizoen begin 2008 werd uitgezonden op Nederland 3. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfried de Jong. [spoiler=Afleveringen] Seizoen 1: 1 januari 2008: Richard Klinkhamer, schrijver en moordenaar 2 januari 2008: Tygo Gernandt, acteur 3 januari 2008: Bram Peper, politicus 4 januari 2008: Frans Frederiks alias Lange Frans, rapper 9 januari 2008: Dinand Woesthoff, zanger van Kane 16 januari 2008: Appa, rapper 23 januari 2008: Arnold Karskens, onderzoeksjournalist en oorlogsverslaggever 30 januari 2008: Freek de Jonge, cabaretier Seizoen 2: 5 januari 2009: Catherine Keyl, presentatrice 12 januari 2009: Theo Maassen, cabaretier 19 januari 2009: Marijke Helwegen, icoon 26 januari 2009: Maarten van der Weijden, zwemmer 2 februari 2009: Wende Snijders, zangeres 9 februari 2009: Paul de Leeuw, presentator Seizoen 3: 11 januari 2010: Gordon, zanger 18 januari 2010: Heleen van Royen, schrijfster 25 januari 2010: Kyteman, muzikant 1 februari 2010: Agnes Kant, politicus 8 februari 2010: Erben Wennemars, schaatser Seizoen 4: 10 januari 2011: Hans Klok, illusionist 17 januari 2011: Pierre Bokma, acteur 24 januari 2011: Fleur Agema, politica 31 januari 2011: Jack Wouterse, acteur 7 februari 2011: Albert Verlinde, musicalproducent Seizoen 5: 9 januari 2012: Nasrdin Dchar, acteur 16 januari 2012: Claudia de Breij, cabaretière 23 januari 2012: L.A. Raeven, kunstenaarstweeling 30 januari 2012: Herman den Blijker, chef-kok 6 februari 2012: Jochem Myjer, cabaretier Aflevering terugkijken? Zo'n bazig dit. Een heerlijk programma met imo de beste man op de televisie. Ik dacht; een topic is noodzaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2012 24 uur met... is een Nederlands interviewprogramma van de VPRO, waarvan het eerste seizoen begin 2008 werd uitgezonden op Nederland 3. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfried de Jong. [spoiler=Afleveringen] Seizoen 1: 1 januari 2008: Richard Klinkhamer, schrijver en moordenaar 2 januari 2008: Tygo Gernandt, acteur 3 januari 2008: Bram Peper, politicus 4 januari 2008: Frans Frederiks alias Lange Frans, rapper 9 januari 2008: Dinand Woesthoff, zanger van Kane 16 januari 2008: Appa, rapper 23 januari 2008: Arnold Karskens, onderzoeksjournalist en oorlogsverslaggever 30 januari 2008: Freek de Jonge, cabaretier Seizoen 2: 5 januari 2009: Catherine Keyl, presentatrice 12 januari 2009: Theo Maassen, cabaretier 19 januari 2009: Marijke Helwegen, icoon 26 januari 2009: Maarten van der Weijden, zwemmer 2 februari 2009: Wende Snijders, zangeres 9 februari 2009: Paul de Leeuw, presentator Seizoen 3: 11 januari 2010: Gordon, zanger 18 januari 2010: Heleen van Royen, schrijfster 25 januari 2010: Kyteman, muzikant 1 februari 2010: Agnes Kant, politicus 8 februari 2010: Erben Wennemars, schaatser Seizoen 4: 10 januari 2011: Hans Klok, illusionist 17 januari 2011: Pierre Bokma, acteur 24 januari 2011: Fleur Agema, politica 31 januari 2011: Jack Wouterse, acteur 7 februari 2011: Albert Verlinde, musicalproducent Seizoen 5: 9 januari 2012: Nasrdin Dchar, acteur 16 januari 2012: Claudia de Breij, cabaretière 23 januari 2012: L.A. Raeven, kunstenaarstweeling 30 januari 2012: Herman den Blijker, chef-kok 6 februari 2012: Jochem Myjer, cabaretier Aflevering terugkijken? Zo'n bazig dit. Een heerlijk programma met imo de beste man op de televisie. Ik dacht; een topic is noodzaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Het beste programma op de buis op dit moment. Heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2012 Laatste aflevering was echt indrukwekkend. Net als die van die kunsttweeling. Die tweeling was een en al negatief itt die aflevering met Jochem Myjer. Ondanks alles wat hem is overkomen het laatste jaar, nog zo positief zijn. Enorm onder de indruk van jochem :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Heb de aflevering met Myjer ook gezien, maar dat wist jij al. Verschrikkelijk mooie uitzending, bijzonder om te zien hoe hij nu in het leven staat. Ik ga de andere afleveringen ook nog terugkijken, Wilfried maakt er ook een heerlijk programma van : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Een van mijn favoriete programma's op de Nederlandse buis elk jaar weer. Ben blij met deze herinnering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 vond ik toentertijd wel een goede aflevering. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Ze hebben nu Theo Maassen in het huis gezet in plaats van Wilfried de Jong, Ali B kwam op bezoek. Na 20 minuten heb ik het eraf gegooid, liepen alleen maar te bitchen op elkaar. Jammer, was zo'n mooie programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Ik vond het gisteren althans een mooi aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 januari 2014 Share Geplaatst 4 januari 2014 Ik heb alleen het laatste kwartier gezien en toen was het juist heel erg vredig.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 5 januari 2014 Share Geplaatst 5 januari 2014 Leuke uitzending, vond die discussies juist wel mooi. Waarom is Wilfried eigenlijk vervangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 januari 2014 Share Geplaatst 5 januari 2014 Weet niet of dit de reden is, maar heb hem in een interview wel eens horen zeggen dat hij het elk jaar zwaarder begon te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Ik ben een groot Theo Maassen fan, maar Ali B vind ik buitenom een sympathieke vent echt totaal oninteressant. Heb met huisgenootjes zitten kijken en na 10 minuutjes of zo afgezet omdat niemand Ali zijn visie/persoon echt boeiend vond. Weet niet wie hij nog meer heeft, maar hoop op nog een paar interessantere gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Volgende week Daniël Arends ;e Dat lijkt me nou echt een mongooltje, en hij is niet eens echt bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Volgende week Daniël Arends ;e Dat lijkt me nou echt een mongooltje, en hij is niet eens echt bekend. Zeg dat. Zag hem laatst bij RTL Late Night met Humberto Tan. Wat een irritant ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Een van de bekendste comedians, meerdere eigen shows en van de nieuwe generatie. Speelt ook in films, dus niet echt bekend ligt meer aan jullie dan aan zijn bekendheid hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Blijft een 'mongooltje' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Een van de bekendste comedians, meerdere eigen shows en van de nieuwe generatie. Speelt ook in films, dus niet echt bekend ligt meer aan jullie dan aan zijn bekendheid hoor. Dus als je hem niet kent ligt het niet aan hem maar aan jezelf :nuts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Blijft een 'mongooltje' cdf7mATOz-k Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Dus als je hem niet kent ligt het niet aan hem maar aan jezelf :nuts: Er is reden genoeg om hem te kennen. Zijn shows zijn regelmatig op TV en hij is meerdere keren genomineerd voor de Neerlands Hoop-prijs (jong cabarettalent). Dus ja, als je hem niet kent dan ligt dat wel aan jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 Ik ken hem wel, maar hij is echt lang niet zo bekend als andere gasten. Ali B vs. Daniël Arends ... :cab: x 1.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 Volgende is Hadewych Minis :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 Ben benieuwd of het beeld dat ik van haar heb verandert. Dat is nu niet heel erg positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 Er is reden genoeg om hem te kennen. Zijn shows zijn regelmatig op TV en hij is meerdere keren genomineerd voor de Neerlands Hoop-prijs (jong cabarettalent). Dus ja, als je hem niet kent dan ligt dat wel aan jou. Jij kent mijn zus ook niet, terwijl ze echt goed kaastaart kan maken. Denk wel de beste van heel nederland. Vond hem trouwens wel een toffe kerel. Kende em verder niet. Dat van een mongooltje was dan ook niet serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 Er is reden genoeg om hem te kennen. Zijn shows zijn regelmatig op TV en hij is meerdere keren genomineerd voor de Neerlands Hoop-prijs (jong cabarettalent). Dus ja, als je hem niet kent dan ligt dat wel aan jou. You serial? Naja ook beetje non-discussie :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten