Ragazzo Geplaatst 6 juli 2014 Share Geplaatst 6 juli 2014 Maar hoe kun je nou in hemelsnaam zeggen dat iemand die zojuist 2e is geworden op misschien wel het meest prestigieuze tennistoernooi van het jaar, er maar mee moet stoppen en dat die prestatie beschamend is. Even serieus, daar kan ik met mijn pet niet bij. Goh, ik bedoelde meer dat je Federer echt achteruit ziet gaan. Heeft na zijn Wimbledon-titel van 2012 weinig meer kunnen klaarspelen in de grote toernooien. Heel veel andere toernooien ook vroeg er uit of verliezend finalist. Het beste is er gewoon af, dat bedoelde ik meer aan te geven. Beschamend is misschien direct de juiste term, maar het wordt wel tijd voor die man om aan stoppen te gaan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Net de slechtste tennispot ooit gezien. Die Karlovic ;e Die man kan alleen serveren en verder helemaal niks. Had op hem gebet, doen we ook nooit meer. Als die man 1x een bal terug moet slaan lijkt het net een of andere mongool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Jij leert Karlovic nu pas kennen? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Net de slechtste tennispot ooit gezien. Die Karlovic ;e Die man kan alleen serveren en verder helemaal niks. Had op hem gebet, doen we ook nooit meer. Als die man 1x een bal terug moet slaan lijkt het net een of andere mongool. Karlovic is vrij weinig aan om naar te kijken, maar als ik wedstrijdverloop zie viel het echt wel mee hoor. Geen breakpoint tegen gehad, in 2 tiebreaks slechts 3 eigen servicepunten verloren. Stond zelfs nog op matchpoint in de derde set. Maar dat die niet meer kan dan enkel hard slaan is algemeen bekend ja, haha :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 David Goffin inmiddels 19 wedstrijden op rij ongeslagen. Won challengers in Scheveningen, Tampere en Poznan en staat nu in de halve finales van het ATP in Kitzbühel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Jij leert Karlovic nu pas kennen? :-D Nee, heb hem al eens (geen hele wedstrijden) eerder zien spelen, wel al lang geleden. Dacht dat hij wel meer kon. Een bal terugslaan was teveel gevraagd :cab: Karlovic is vrij weinig aan om naar te kijken, maar als ik wedstrijdverloop zie viel het echt wel mee hoor. Geen breakpoint tegen gehad, in 2 tiebreaks slechts 3 eigen servicepunten verloren. Stond zelfs nog op matchpoint in de derde set. Maar dat die niet meer kan dan enkel hard slaan is algemeen bekend ja, haha :-D Alles wat je noemt heeft met zijn service te maken inderdaad ;c Dat matchpoint kreeg hij omdat die andere man een dubbele fout had. Nee, ik wist dat hij een zieke service had, maar had niet verwacht dat hij verder echt nog slechter was dan de gemiddelde amateurspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Haha ja klopt ja. Tegen de verkeerde tegenstanders is het dan echt regelmatig een 3 setter zonder ook maar een enkele break :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 David Goffin inmiddels 19 wedstrijden op rij ongeslagen. Won challengers in Scheveningen, Tampere en Poznan en staat nu in de halve finales van het ATP in Kitzbühel. Heeft het toernooi inmiddels ook maar gewonnen, direct zijn eerste titel op ATP-niveau. Inmiddels dus 20 wedstrijden op rij niet verloren en in die reeks slechts twee sets verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Zonde dat ik die finale niet gezien heb, vind het altijd wel leuk ook om naar Thiem te kijken. Idem voor Vesely. 2 jonge spelers die ik wel enigszins probeer te volgen. Wel een puike prestatie van Goffin, pakt ook gelijk ff 426 duizend euro daar :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 (bewerkt) Scorito poultje opgezet voor US Open. http://www.scorito.com/usopen2014/managers-united-poule [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; JanVertonghen' ; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=8140]Petterson[/MENTION]; [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; Even wat mentions toegevoegd. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; 20 augustus 2014 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Heb m ook alvast een stuk ingevuld :D Later even de teamcaptains doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ik heb 't ook even ingevuld. De spelers geselecteerd dan. Die twee D-spelers bij de vrouwen was nog behoorlijk lastig, kende amper iemand :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ik heb 't ook even ingevuld. De spelers geselecteerd dan. Die twee D-spelers bij de vrouwen was nog behoorlijk lastig, kende amper iemand :D Svitolina, Giorgi, Lauren Davis (groot talent) en Vandeweghe moet je toch wel kennen? Vind het bij de heren moeilijker kiezen overigens. Goffin, Hewitt, Sock, Kyrgios, Istomin, Roger-Vasselin ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Zal zo is kijken, leuk ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Scorito poultje opgezet voor US Open. http://www.scorito.com/usopen2014/managers-united-poule [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; JanVertonghen' ; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=8140]Petterson[/MENTION]; [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; Even wat mentions toegevoegd. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Zal het later vandaag even doen. Heb er niet heel veel verstand van maar een poging wagen kan geen kwaad uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Nou vooruit, omdat jullie nog iemand nodig hebben om te winnen doe ik wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ook maar even wat proberen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 [spoiler=Mentions] [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; JanVertonghen' ; [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; [MENTION=3718]Denny[/MENTION]; [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=8140]Petterson[/MENTION]; [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; Even wat mentions toegevoegd. [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Loting is geweest dus maak je klaar voor de eerste dag. Maandag begint het hele circus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Heb al een team. Wel Maria-Maria in de eerste ronde. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Ingeschreven (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; Ook weer een Zweelerteam gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Ik moet nu captains voor de rondes invullen bij die tennispoule, maar kan je dat later nog aanpassen? Lijkt me wel maar vraag het maar even voor de zekerheid ;c Weet namelijk echt nog niet wie ik in de halve finale captain moet maken. Heb wel twee leuke teams denk ik. Vind dat Scorito alleen wat onduidelijk :cab: Zal later vandaag mijn team ff hier posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Ik moet nu captains voor de rondes invullen bij die tennispoule, maar kan je dat later nog aanpassen? Lijkt me wel maar vraag het maar even voor de zekerheid ;c Weet namelijk echt nog niet wie ik in de halve finale captain moet maken. Heb wel twee leuke teams denk ik. Vind dat Scorito alleen wat onduidelijk :cab: Zal later vandaag mijn team ff hier posten. Kun je inderdaad nog aanpassen. Je kunt zelfs je captain nog wijzigen als die het slecht gedaan heeft voor een andere, mits je nieuwe captain nog niet aan zijn/haar partij is begonnen. [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; Nee, Wimbledon was ter vervanging van Scorito ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Zo, m'n ploeg is gemaakt en heb me aangemeld ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Kun je inderdaad nog aanpassen. Je kunt zelfs je captain nog wijzigen als die het slecht gedaan heeft voor een andere, mits je nieuwe captain nog niet aan zijn/haar partij is begonnen. [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; Nee, Wimbledon was ter vervanging van Scorito ;) Jammer, want ik heb wel weer een team gemaakt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten