Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

MeDx4MNcyuo

Hohoho, dit punt van Monfils :mrgy:

Alle renners bij Scorito nog in de race, koplopert (met 201 anderen) (d)

Ik heb nu 5x bekeken en snap het nog steeds niet. Hoe kan het zijn punt zijn als bal niet eens net overkomt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand dat punt van Brown net gezien? Service volley, dropshot, lob Nadal, smash tegen de baseline van Brown :<.

Ik hoop echt dat dit niet zo'n one-day-fly is en dat hij dit vaker kan laten zien, jezus wat een mooie punten af en toe :D Van beide spelers trouwens, maar dat komt ook omdat die Brown gewoon lekker aanvallend speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof dat zo vreemd is, die kerel is misschien wel de beste tennisser ooit dus :cab:

Dolgo - Karlo wordt een marathonpartij :<

Hij is/was zeker de beste tenniser ooit ja. Alleen Wawrinka wint nu zelfs makkelijker Grandslams dan Federer. Ik hoop echt dat FedExpress nog een wint dit jaar. Hoewel ik denk dat bij hem de drive misschien wat minder is. Al 16 Grandslams gewonnen ofzo? Of was het 19?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is/was zeker de beste tenniser ooit ja. Alleen Wawrinka wint nu zelfs makkelijker Grandslams dan Federer. Ik hoop echt dat FedExpress nog een wint dit jaar. Hoewel ik denk dat bij hem de drive misschien wat minder is. Al 16 Grandslams gewonnen ofzo? Of was het 19?

Van zijn generatie is hij samen met Nadal de beste tennisser ja. Beste tennisser ooit komen er nog wel meer voor in aanmerking. Wawrinka wint nu makkelijker Grand Slams dan Federer? Wawrinka heeft inderdaad de Australian Open en RG gewonnen recent ja, maar gaat bij lange na niet aan het aantal van Federer komen natuurlijk. Stan is natuurlijk ook 4 jaar jonger. Over die drive bij Federer hoef je je niet druk te maken hoor, die wil nog steeds net zo graag winnen.

Wat iedereen alleen vergeet is dat in de jaren dat Federer, Nadal ook trouwens, al zijn titels pakte hij echt met kop en schouders boven iedereen uit stak, was echt niemand die aan hem kon tippen. Ja had Federer en Nadal en dan kwam er een hele tijd niets. De laatste jaren is de top veel dichter bij elkaar gekomen. Natuurlijk ook omdat Federer en Nadal gewoon een paar jaar ouder zijn en misschien wel iets minder geworden zijn. Je hebt nu een Djokovic en Murray erbij en dan zitten er nog een flink aantal gasten in de de top 10/15 die ook heel goed mee kunnen. Niet zo gek dus en dat maakt het tennis ook alleen maar weer leuker.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites