Acquafresca Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Zolang die de ballen richting de backhand van Murray slaat, heeft ie geen kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Die bal van Federer net :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Hehe deze toch :D Jammer dat gyazo zo korte stukjes kan opnemen. Nu baas Tsonga :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Was die van Federer een winner, of kon Querrey er nog bij?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Hij sloeg m tegen de net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Die was het inderdaad ja [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Prachtig : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Die Dustin Brown staat een mooie pot af te werken tegen Nadal. Een paar schitterende punten, lekker onbevangen en ook gewoon goed mee kunnen komen met Nadal. Tot nu toe dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 En toen ging de eerste set naar die maffe Duitser :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Haha die eerste game van Brown was al genieten, volgens mij heeft die game geen minuut geduurd en heeft Nadal 3 ballen geraakt haha. Wel zonde dat Nadal niet helemaal fit is, Brown weet daar wel goed op in te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Die mafkees valt gewoon op ieder punt aan. Als het mislukt, boeit het hem gewoon geen fuck, volgende punt, zelfde recept. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Mooi toch. Volgens mij won hij ook in Halle vrij dik van Nadal in Halle 1 of 2 jaar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Nadal heeft het knap lastig zeg. Vind het wel een baasje die Brown :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Mooi toch. Volgens mij won hij ook in Halle vrij dik van Nadal in Halle 1 of 2 jaar terug. Mij hoor je niet klagen, maar of hij er veel wedstrijden mee wint zo :D Het heeft een hoog alles-of-niets-gehalte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 MeDx4MNcyuo Hohoho, dit punt van Monfils :mrgy: Alle renners bij Scorito nog in de race, koplopert (met 201 anderen) (d) Ik heb nu 5x bekeken en snap het nog steeds niet. Hoe kan het zijn punt zijn als bal niet eens net overkomt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Ik heb nu 5x bekeken en snap het nog steeds niet. Hoe kan het zijn punt zijn als bal niet eens net overkomt? De bal komt in eerste instantie over het net heen en stuitert daarna terug over het net heen, waardoor die andere knakker er niet aan komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Iemand dat punt van Brown net gezien? Service volley, dropshot, lob Nadal, smash tegen de baseline van Brown :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Iemand dat punt van Brown net gezien? Service volley, dropshot, lob Nadal, smash tegen de baseline van Brown :<. Ik hoop echt dat dit niet zo'n one-day-fly is en dat hij dit vaker kan laten zien, jezus wat een mooie punten af en toe :D Van beide spelers trouwens, maar dat komt ook omdat die Brown gewoon lekker aanvallend speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Ja zou echt jammer zijn als Brown er nu in de volgende ronde direct uitvliegt (tenzij hij nog een topper treft natuurlijk). Wat een heerlijke punten af en toe zeg. Helemaal netjes om die partij nog even af te maken met een ace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Kan me nog een pot van die Brown herinneren paar jaar geleden waarin hij een van de favorieten uitschakelde, volgens mij was dat ook op Wimbledon. Heb genoten in ieder geval. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Heel sympathieke gozer ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Mensen die onder de benen door lob gezien van Federer. Wat een held _O_ 33 al en toch nog als 2e geplaatst :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Alsof dat zo vreemd is, die kerel is misschien wel de beste tennisser ooit dus :cab: Dolgo - Karlo wordt een marathonpartij :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Alsof dat zo vreemd is, die kerel is misschien wel de beste tennisser ooit dus :cab: Dolgo - Karlo wordt een marathonpartij :< Hij is/was zeker de beste tenniser ooit ja. Alleen Wawrinka wint nu zelfs makkelijker Grandslams dan Federer. Ik hoop echt dat FedExpress nog een wint dit jaar. Hoewel ik denk dat bij hem de drive misschien wat minder is. Al 16 Grandslams gewonnen ofzo? Of was het 19? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 (bewerkt) Hij is/was zeker de beste tenniser ooit ja. Alleen Wawrinka wint nu zelfs makkelijker Grandslams dan Federer. Ik hoop echt dat FedExpress nog een wint dit jaar. Hoewel ik denk dat bij hem de drive misschien wat minder is. Al 16 Grandslams gewonnen ofzo? Of was het 19? Van zijn generatie is hij samen met Nadal de beste tennisser ja. Beste tennisser ooit komen er nog wel meer voor in aanmerking. Wawrinka wint nu makkelijker Grand Slams dan Federer? Wawrinka heeft inderdaad de Australian Open en RG gewonnen recent ja, maar gaat bij lange na niet aan het aantal van Federer komen natuurlijk. Stan is natuurlijk ook 4 jaar jonger. Over die drive bij Federer hoef je je niet druk te maken hoor, die wil nog steeds net zo graag winnen. Wat iedereen alleen vergeet is dat in de jaren dat Federer, Nadal ook trouwens, al zijn titels pakte hij echt met kop en schouders boven iedereen uit stak, was echt niemand die aan hem kon tippen. Ja had Federer en Nadal en dan kwam er een hele tijd niets. De laatste jaren is de top veel dichter bij elkaar gekomen. Natuurlijk ook omdat Federer en Nadal gewoon een paar jaar ouder zijn en misschien wel iets minder geworden zijn. Je hebt nu een Djokovic en Murray erbij en dan zitten er nog een flink aantal gasten in de de top 10/15 die ook heel goed mee kunnen. Niet zo gek dus en dat maakt het tennis ook alleen maar weer leuker. 2 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Genoten van Brown - Nadal vanavond, lekker potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten