Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Jammer voor Murray maar Federer is helaas nog te goed, maar wees gerust. Er komt een dag dat deze man Wimbledon wint, daar ben ik van overtuigt.

Hij is een Brit en Britten juichen voor Britten.

Dit dus ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer voor Murray maar Federer is helaas nog te goed, maar wees gerust. Er komt een dag dat deze man Wimbledon wint, daar ben ik van overtuigt.

Aangezien hij straks 26 wordt (denk ik) moet dat al gaan gebeuren binnen de komende 4-5 jaar imo. Dan zijn Nadal en Djoko er zeker nog.. Dus t wordt erg pittig imo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murray heeft nu in ieder geval een set gewonnen. Hij komt elke keer een stapje dichterbij.

- - - Updated - - -

Als het ze uitkomt ja. Schotland en Engeland zijn toch grote rivalen?? Vind dit ook nep hoor. Alleen maar omdat Henman zo een faalhaas was juichen ze maar voor Murray

De Engelsen maakt het niet zoveel uit en somigge schotse kranten maken er inderdaad van dat Murray een schot is, maar verder leeft dat helemaal niet zo bij het tennis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites