Bruins Geplaatst 13 april 2015 Share Geplaatst 13 april 2015 [twitter]587303616484139008[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 8 mei 2015 Share Geplaatst 8 mei 2015 Zondag naar Utrecht voor de laatste uitwedstrijd, hopelijk spelen we onszelf veilig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Silvercard ook binnen, kut is dat ik het meeste via ticketbox moet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 8 Augustus naar Feyenoord, in het thuisvak met een paar maten van mij die een scc hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 8 Augustus naar Feyenoord, in het thuisvak met een paar maten van mij die een scc hebben. Welk vak zit je dan? Ff de politie informeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Welk vak zit je dan? Ff de politie informeren Ehm, kant van het uitvak en dan als je op het veld staat naar rechts, eerste ring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Y3? Daar zit ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 [twitter]587303616484139008[/twitter] Ah ziek late reactie, maar heb zojuist een item bekeken over de promovendi in Spanje waar beelden van deze match voorbij kwamen. Zag er erg mooi uit, respect voor de fans. Barcelona en Sevilla liggen ook weer niet naast elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 Woensdag toch naar NEC, hopen dat we goede seizoensstart beleven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 7 augustus 2015 Share Geplaatst 7 augustus 2015 (bewerkt) Als Anderlecht fan eigenlijk nog nooit naar een awaygame geweest, enkel een keer of 2 per jaar is naar een thuismatch. MAAR ik ben wel ooit 2x bezoek geweest in het stadion van aartsrivaal Club Brugge om daar een training bij te wonen. Onwezenlijk gevoel om daar over de grasmat te lopen met de dringende nood om tegen de doelpaal te plassen en ook zomaar het stadion in te mogen om alle hoeken en kanten te bekijken. Maar ik ben braaf gebleven :D 7 augustus 2015 bewerkt door Redrabbit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Heerlijke awayday naar Den Bosch gehad vrijdag. Hoogste aantal Juup league mee, volgende week naar Helmond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 (bewerkt) Bourgondisch genieten :huhu: Jullie krijgen verplichte auto/buscombi naar Helmond als ik het goed heb gelezen (net als naar Den Bosch dus) en wij komende 5 uitwedstrijden nog verplichte buscombi's. Vanwaar dat verschil? Scheelt toch weer 100 man. Helmond was wel leuk weer vrijdag, jammer van resultaat maar betere seizoensopener dan vorig jaar in Almere ;c Filmpje afgelopen jaar btw ;c: 12 augustus 2015 bewerkt door Ivoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 [MENTION=8791]Ivoo[/MENTION] ; vermoed dat het komt doordat de UM toch nog wel als probleemgroep gezien wordt. Jullie zoals gewoonlijk ook weer een prima aantal. Naar Helmond en Almere indd bus/autocombi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Bij aankomst in het stadion wordt je ontvangen met een kop koffie en een broodje, aangeboden door Heracles Almelo en de supportersvereniging Hart voor Heracles. In het bezoekersvak wordt er bij wijze van proef alcohol geschonken. Indien er zich incidenten voor doen, dan wordt de tap gesloten. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Heracles uit...al;tijd prima ja. Wij kregen/krijgen altijd jodenkoeken, vind ik leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Heerlijke eerste awayday van het seizoen gisteren, 1-4 winnen bij Twente : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Stadion van Heracles ziet er prima uit zeg (y) Is alleen nog niet helemaal af. Pissen moest nu in de stromende regen en midden in de plassen, parkeerplekken midden in het modder, afwatering van het dak was niet goed waardoor boven de trappen aardige laag water eraf kwam. Al was ik allang blij dat het dak boven het uitvak klaar was, bij twee andere hoeken zit er nog geen dak op. Als de verbouwing af is staat er een keurig ding hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 De camera nu ook op de nieuwe 2e ring, ziet er gelijk heel anders uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Op deze foto ziet het er echt mooi uit Nu de tribunes overal doortrekken naar het veld toe en je hebt een prachtig stadion GAE zag er ook leuk uit, maar kan niet echt goeie foto's vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Het uitvak nog steeds op de eerste ring in die hoek bij Heracles, of is die verplaatst naar de tweede ring? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 augustus 2015 Share Geplaatst 17 augustus 2015 Het uitvak nog steeds op de eerste ring in die hoek bij Heracles, of is die verplaatst naar de tweede ring? Tweede ring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hoeveel kunnen d'r nu in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hoeveel kunnen d'r nu in? Uitvak is nu opgedeeld in twee vakken. Alleen de grote clubs zullen beide vakken nemen/krijgen, andere wedstrijden zit daar thuispubliek. Wij waren met iets meer dan 250-260, daarmee was het normale uitvak zo goed als vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Uitvak is nu opgedeeld in twee vakken. Alleen de grote clubs zullen beide vakken nemen/krijgen, andere wedstrijden zit daar thuispubliek. Wij waren met iets meer dan 250-260, daarmee was het normale uitvak zo goed als vol. Bedoel eigenlijk in het gehele stadion haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Oh ;c 12.000-13.000 geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten