Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

[twitter]587303616484139008[/twitter]

Ah ziek late reactie, maar heb zojuist een item bekeken over de promovendi in Spanje waar beelden van deze match voorbij kwamen. Zag er erg mooi uit, respect voor de fans. Barcelona en Sevilla liggen ook weer niet naast elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Anderlecht fan eigenlijk nog nooit naar een awaygame geweest, enkel een keer of 2 per jaar is naar een thuismatch. MAAR ik ben wel ooit 2x bezoek geweest in het stadion van aartsrivaal Club Brugge om daar een training bij te wonen. Onwezenlijk gevoel om daar over de grasmat te lopen met de dringende nood om tegen de doelpaal te plassen en ook zomaar het stadion in te mogen om alle hoeken en kanten te bekijken. Maar ik ben braaf gebleven :D

bewerkt door Redrabbit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bourgondisch genieten :huhu:

3eb4a2c2ab824d952997485ccc96f100.png

Jullie krijgen verplichte auto/buscombi naar Helmond als ik het goed heb gelezen (net als naar Den Bosch dus) en wij komende 5 uitwedstrijden nog verplichte buscombi's. Vanwaar dat verschil? Scheelt toch weer 100 man.

Helmond was wel leuk weer vrijdag, jammer van resultaat maar betere seizoensopener dan vorig jaar in Almere ;c

Filmpje afgelopen jaar btw ;c:

bewerkt door Ivoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij aankomst in het stadion wordt je ontvangen met een kop koffie en een broodje, aangeboden door Heracles Almelo en de supportersvereniging Hart voor Heracles. In het bezoekersvak wordt er bij wijze van proef alcohol geschonken. Indien er zich incidenten voor doen, dan wordt de tap gesloten.

(d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stadion van Heracles ziet er prima uit zeg (y) Is alleen nog niet helemaal af. Pissen moest nu in de stromende regen en midden in de plassen, parkeerplekken midden in het modder, afwatering van het dak was niet goed waardoor boven de trappen aardige laag water eraf kwam. Al was ik allang blij dat het dak boven het uitvak klaar was, bij twee andere hoeken zit er nog geen dak op. Als de verbouwing af is staat er een keurig ding hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites