sirkeith Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Het is zeker een aanrader ja, al vind ik het persoonlijk niet de beste serie die tussen de nominaties stond. Desalniettemin kijk ik uit naar het volgende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Meh ik vond 'm tegenvallen, vond het ook apart dat ze hadden gewonnen. Wie waren de andere nominaties? Ik zag Dexter, maar ook dat zou geen terechte winnaar zijn geweest met hun laatste seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Dexter was niet genomineerd hoor :cab: Outstanding Drama Series WINNER "Homeland" (2011) Other Nominees: "Boardwalk Empire" (2010) "Breaking Bad" (2008) "Downton Abbey" (2010) "Game of Thrones" (2011) "Mad Men" (2007) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Niet? Dan had het journaal een beetje een rare shot gemaakt door Michael C. Hall te laten zien nadat Homeland werd uitgeroepen. Anyway, Breaking Bad had een betere winnaar geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Dat was bij de uitreiking van de Emmy voor beste acteur in een dramaserie. Daar won Damian Lewis (hoofdrol speler Homeland, ook wel bekend van Band of Brothers). Michael C. Hall was daar ook voor genomineerd maar heeft hem dus niet kunnen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Dexter was niet genomineerd hoor :cab: Outstanding Drama Series WINNER "Homeland" (2011) Other Nominees: "Boardwalk Empire" (2010) "Breaking Bad" (2008) "Downton Abbey" (2010) "Game of Thrones" (2011) "Mad Men" (2007) Alleen Downtown Abbey niet gezien de rest allemaal. Homeland heeft echt totaal niet verdiend gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Ben seizoen 1 ook maar eens aan het downloaden hiervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Seizoen 2 is begonnen met een goede eerste aflevering. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Dan wordt het tijd om die aflevering even binnen te halen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik heb nu de eerste 2 afleveringen gezien, het gaat nog wat traag, maar het lijkt me wel een mooie serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ik ben benieuwd, de eerste aflevering is veelbelovend. Hoop wel dat ze niet over the top gaan, maar het juist een beetje realistisch houden. Moet goedkomen dacht ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 What the f. [spoiler=afl 2]Dat einde van aflevering 2 van het nieuwe seizoen. Ik had even het idee dat Saul ineens door z'n kop zou worden geschoten ofzo, maar gelukkig zat ik er naast. Kan niet wachten op het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hahaha [MENTION=11915]palacio[/MENTION] hoe kwam je bij dat idee dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 oktober 2012 Share Geplaatst 10 oktober 2012 Nou... [spoiler=reactie]Hij zei net tegen die andere gast (die stopte met zoeken, want: "Ik kan niets vinden") dat hij maar wat rust moest pakken. Toen ging Saul zoeken, en die had na twee tellen een SD kaart gevonden. Met dat dreigende muziekje er bij... 1 en 1 is 2, dacht ik. Was ook wel té typisch geweest overigens. Dat was echt mijn gedachte op dat moment. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 11 oktober 2012 Share Geplaatst 11 oktober 2012 Ik heb zojuist even teruggekeken wat er ook alweer in [tekst]de videoboodschap van Brody[/tekst] gezegd werd. Belooft een mooie derde aflevering te worden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Claire Danes is motherfucking AAN _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Seizoen 2 weet me tot nu toe meer te pakken dan seizoen 1, komt ook omdat ik hiervoor geen The Wire heb gekeken. Blijf me soms wel irriteren aan Carrie, dat personage spreekt me gewoon niet echt aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 5 november 2012 Share Geplaatst 5 november 2012 Dat gejank van haar, daar erger ik me vooral aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 *********** wat een spanning :D. Seizoen 2 is nog even een stapje hoger dan 1 hoor pff. Maar wie is die [tekst]Dar Adal[/tekst]? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Het schijnt blijkbaar een hele grote pief te zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Ja maar van de goede of slechte kant? Er werd gedaan of [tekst]Quinn[/tekst] een bad guy is, maar hij heeft gewoon een dubbele agenda, niet perse goed of fout (?). Tijd zal het uitwijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Dat met een pacemaker schijnt dus echt te kunnen. http://www.popsci.com/technology/article/2012-10/hacker-attackers-could-reverse-pacemakers-distance-delivering-deadly-shocks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 Wat een kut cliff-hanger zeg..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Vragen, vragen, vragen. Ben benieuwd wel plot ze openlaten voor seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Ik vond de aflevering van deze week een beetje teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten