Big Mike Geplaatst 9 november 2012 Share Geplaatst 9 november 2012 Niet meer dan terecht dat je even terug komt om dat te melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 november 2012 Share Geplaatst 10 november 2012 Die nieuwe vond ik iets te 'standaardcomedy'. Wel wat leuke momenten in, maar vond deze wat minder dan de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Laatste twee afleveringen gingen nergens over :cab: Alleen Taco blijft geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Nieuwe eps is weer geniaal :D Die hond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 Net seizoen 1 afgerond. Wat een heerlijk herkenbare en kinderachtige humor:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 december 2012 Share Geplaatst 7 december 2012 2 episodes vandaag mannen, volgende week ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 2 heerlijke episodes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 december 2012 Share Geplaatst 8 december 2012 Bij die eerste ging ik een paar keer helemaal dood joh :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 (bewerkt) Laatste twee weer priceless hoor. Ik bedoel: [spoiler=The League] :-D:r:-D:r 14 december 2012 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Heel klein dipje in het midden van het seizoen met wat ''minder leuke'' afleveringen, maar damn wat is dit toch een heerlijke serie. Een van de weinige comedy series die ik leuk ben blijven vinden sinds ik gestopt ben haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 "Dude, you are way behind, I'll introduce you to Andrew's sister" :-D Eps 10 aan het kijken nu, mogen ze van mij elke week wel doen, dubbele eps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Volgende week weer twee :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 (bewerkt) Hoho heerlijk zeg. Gister E10 gezien, straks 11 even kijken. Wat een bazenserie zeg :-D :-D:-D dat einde met Ravi. "It's my sounddick." "I don't know who you are, but you're about to get chlamydia." :-D 15 december 2012 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Dat einde was zo slecht haha :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Hoho heerlijk zeg. Gister E10 gezien, straks 11 even kijken. Wat een bazenserie zeg :-D :-D:-D dat einde met Ravi. "It's my sounddick." "I don't know who you are, but you're about to get chlamydia." :-D Was dat EP11 of EP10? Want ik heb dan een van de twee gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Episode 11, met Seth Rogen op het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 18 december 2012 Share Geplaatst 18 december 2012 Thanks [MENTION=340]Big Mike[/MENTION] Moest bij EP10 echt keihard lachen om Elly die uit het niets begint te schelden. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Laatsts aflevering is toch weer dik met die vuvuzela-ongein ([tekst]vuvugina en dat te belachelijke einde :D[/tekst]) en die scrote war met Rafi. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 december 2012 Share Geplaatst 22 december 2012 Rafi :-D wat heerlijk weer zeg. En baby-Jeffrey :D Dickpunch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Moet ze nog zien, vrijdag geen school gehad dus ben er nog niet aan toegekomen. Toch jammer dat deze heldenserie maar 13 afleveringen per seizoen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik zit in het begin van seizoen 2, ideale ontspanning in de examens. Taco is een baas, ongelooflijk:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Ik heb nu tot en met seizoen 3 gezien, dit is echt exact mijn humor. Ik lig af en toe helemaal plat om deze serie met zijn flauwe grappen. The Shiva, Forever Unclean, Taco, Ruxin. Taco is gewoon de grootste idioot ooit. Heerlijke serie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 (bewerkt) Ik heb nu tot en met seizoen 3 gezien, dit is echt exact mijn humor. Ik lig af en toe helemaal plat om deze serie met zijn flauwe grappen. The Shiva, Forever Unclean, Taco, Ruxin. Taco is gewoon de grootste idioot ooit. Heerlijke serie dit.Ook die subtiele grappen zijn zo geniaal bij momenten:-D Op een kleine week bijna 3 seizoenen erdoor gejaagd, en seizoen 4 staat ook al te blinken. Die examens ook ;c Raffi is ook op zijn manier wel geniaal hoor :-D 6 juni 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 6 juni 2013 Share Geplaatst 6 juni 2013 Shivakamini Somakandarkram ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Afgelopen nacht nieuwe seizoen ingegaan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten