Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Wel dus. Tot nu toe alle proeven gewonnen en nog behoorlijk goed aan het samenwerken, terwijl in Kamp Zuid de intrige hoogtij viert

De manier waarop ik of niet zei, is hier hetzelfde als ja inderdaad, ligt een beetje aan de uitspraak, maar snap je reactie

Mij niet de slimste van de hele groep is gewoon Nicolas en die had met een tactiek zo die handen los of je nou dan kracht hebt of niet doet er niet toe , met die tactiek krijg je de handen gewoon los.

Daarom is Nicolas een baas _O_ , Sylvia heeft zich trouwens ook wel bewezen tijdens die proef na het eerdere kritiek van Esther. Me 2 favorieten zijn toch wel Nicolas en Sylvia.

Ja dat hij los komt niet. Maar daarna moet hij dat kleine meisje los maken, nou sorry dat viel me super tegen.

Verder ben ik het we met je eens. Die Esther moet niet zo zeuren. Wat voor krachten kost zonnen nou weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zei Nico tegen Kobe (of andersom): "Die Sylvia zag er ook goed uit trouwens." :D

100% mee eens trouwens (d)

Haha echt he maar dan stemmen ze zelf die Katherine ofzo weg al is die veel minder dan Sylvia

Straks om 22:05 op RTL 5 die reallife soap van haar.

Even terug kijken :D

Edit : Mooie uitzending, heeft best een harde leven gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites