Keko Geplaatst 20 september 2013 Share Geplaatst 20 september 2013 [spoiler=...][tekst]Volledig mee eens, maar ik had 'm toch al een beetje aan zien komen omdat jullie er zo lyrisch over waren.;c Het moment dat Shane bij Lem z'n auto staat duurde zo lang dat ik toen wel wist hoe laat het was[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 22 september 2013 Share Geplaatst 22 september 2013 En het einde van dat seizoen bestempel ik volgens mij nog steeds als beste seizoenseinde dat ik ooit heb gezien. Het was zeker een mooi seizoenseinde, alleen het hele verhaal met Kavanaugh duurde mij gewoon te lang. Inmiddels seizoen 7 episode 7 en het blijft een zeer spannende serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Jammer van de manier waarop deze serie ten einde loopt. Het blijft veel te open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Open einde zegt ie dan. [tekst]2 man dood, 1 in de cel en 1 een kantoorbaantje[/tekst]. Geslotener kan bijna niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 [tekst]En juist dat kantoorbaantje is zo fucking briljant, dat is ook echt de énige manier waarop Vic gestraft kan worden.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Voor de liefhebbers... zag bij de media markt deze serie op dvd echt halfjaar geleden of langer al compleet voor 49.99 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 [tekst]En juist dat kantoorbaantje is zo fucking briljant, dat is ook echt de énige manier waarop Vic gestraft kan worden.[/tekst] [tekst]Vooral terugkijkend op alle seizoenen The Shield, is het gewoon geweldig om te zien hoe dat Strike Team volledig naar de klote is gegaan. Één vermoord door een ander lid, die dan vervolgens zelfmoord pleegt en de enige die hij dan nog over heeft verraad hij gewoon keihard. Ongelooflijke serie.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 september 2013 Auteur Share Geplaatst 26 september 2013 Dat laatste vond ik zo lullig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 Geweldige tv was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 Ik heb echt een enorme hekel aan Kavanaugh :(, bijna einde seizoen 5 nu. [spoiler=Blah]Ik vind 't echt klote dat Lem nu is opgepakt (coolste van het Strike Team imo), zal daar wel in de problemen komen ofzo. Ook wel grappig dat er wat parallellen tussen SOA en The Shield zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 WTF, net dus laatste ep van seizoen 5 gezien. Dit had ik totaal niet zien aankomen en ik vind het oprecht klote, ongelooflijk echt. Wát een einde zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 maart 2014 Share Geplaatst 9 maart 2014 WTF, net dus laatste ep van seizoen 5 gezien. Dit had ik totaal niet zien aankomen en ik vind het oprecht klote, ongelooflijk echt. Wát een einde zeg... Beste einde ooit inderdaad. Kun je nagaan dat ik het belangrijkste al wist, maar dan nog: wat een impact. Zó goed. Wacht ook nog maar op het einde van het allerlaatste seizoen, dat steekt ook erg goed in elkaar. Wel iets minder impact, maar des te beter doordacht nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Oh, ik zit nu in seizoen 5. Zeg maar niks ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 WTF, net dus laatste ep van seizoen 5 gezien. Dit had ik totaal niet zien aankomen en ik vind het oprecht klote, ongelooflijk echt. Wát een einde zeg... Ik ben 3 weken geleden begonnen met The Shield, zit ondertussen ook op het einde van seizoen 5. En eerlijk is eerlijk, helemaal op het laatste had ik het wel zien aankomen. Alleen niet op die manier, maar eens ze daar met hun 2 waren en hij begon over dat eten wist ik genoeg. Damn zeg. Schitterende serie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 1 juni 2014 Share Geplaatst 1 juni 2014 Heerlijke serie is dit ja, een van m'n all-time favourites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 juni 2014 Share Geplaatst 2 juni 2014 Ik krijg alweer kippenvel als ik er aan terugdenk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 14 juni 2014 Share Geplaatst 14 juni 2014 De complete serie uitgekeken op anderhalve maand. Ik heb er van genoten zeg, wel een dramatisch einde :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Inmiddels aanbelandt in seizoen 5 en deze serie wordt alsmaar sterker en sterker. Seizoen 4 vind ik vooralsnog het beste dus, ben echt benieuwd naar seizoen 5 aangezien dat toch wordt bestempeld als het beste seizoen (samen met 7?). Ik vind het wel zeer jammer dat [tekst]Monica Rawling[/tekst] niet meer meedoet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Seizoen 5 uit. Fantastisch seizoen zeg, mede dankzij Forest Whitaker. Wat speelt die man een verschrikkelijk irritant personage, maar zo goed gespeeld. Kijk uit hoe het nu verder gaat. :< 't Is alleen doodjammer dat ik al wist hoe het ongeveer zou eindigen. Bij het opzoeken van iets over de serie had ik het per ongeluk gelezen, zeer jammer, anders zou het einde veel meer impact op mij hebben gehad dan nu, denk ik :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik had het helaas ook al gelezen voordat ik het zag, maar het einde stak gewoon zó goed in elkaar dat het voor mij niet uitmaakte. Ik vind het nog steeds het beste (of meest indrukwekkende) seizoenseinde dat ik ooit heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 oktober 2014 Share Geplaatst 24 oktober 2014 Klaar met seizoen 7. Wat een geweldig einde van een fantastische serie. Na afloop vond ik het toch zeer jammer dat ik nu geen The Shield meer kan kijken, want het was toch zeer interessant om te kijken. Seizoen na seizoen werd de serie beter en beter, je kwam er steeds beter in en de bindingen met de personages werden alsmaar sterker. Wel blij dat de serie op de juiste manier eindigt. [tekst]Ik vraag met af wat Vic nu denkt, die gast heeft helemaal niks meer van wat hij had. Geen badge, geen kinderen (en Corrine), geen vrienden, ... plus hij kan toch onmogelijk leven met het feit wat hij met Ronnie gedaan heeft. [/tekst] Geweldige serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 En [tekst]een kantoorbaan.[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Dat uiteraard ook ja ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Dat van Brillie is nog wel het mooiste, er was totaal geen beter denkbare straf mogelijk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2015 Ik raad iemand vanmiddag deze serie aan hebben ze hem dus per 30 november van Netflix afgehaald...... Achterlijk bedrijf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten